Welke level is ze?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi schat, alles goed? Ik weet dat je dit leest. Hoe gaat het nu met je gewicht?
Krijg herpesquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Slaapse. Volgend jaar lig in in je bed
quote:
alleen stijn staat er niet goed voor, heeft nu wel een badboy imago.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Maar we staan door dat geluk van vrijdag er echt niet goed voor man
Geloof mij maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen stijn staat er niet goed voor, heeft nu wel een badboy imago.
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.quote:
Mooi man dat gastje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.![]()
Gaat hij nu een mattie van mij beledigen
Is toch lachen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof mij maar
We staan er allemaal niet goed op
Dat ik niet helemaal een unban voor stinho kon regelen komt omdat danny die ban gezet heeft, en dat zegt echt genoeg hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een paar nummers van Ystijd gehoord en vond het wel oke
Tuurlijk is het grappig, maar ik denk niet dat het verstandig is dat we weer als groep massaal gaan lopen kutten ergensquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch lachen?Of beter gezegd ik vind het wel grappig eigenlijk.
wajow tantoe lauwquote:
Volgers kopen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.![]()
Gaat hij nu een mattie van mij beledigen
Ja waren paar weken terug allemaal artikelen over. Dat er veel nepacounts waren en anderen werden omgekocht met Ystijd truien. Prima strategie hoor, maar niet echt stijl.quote:
pff zoveel heb ik niet gedaan. Ik ben net als jij met je schouder gewoon schoon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof mij maar
We staan er allemaal niet goed op
Dat ik niet helemaal een unban voor stinho kon regelen komt omdat danny die ban gezet heeft, en dat zegt echt genoeg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |