Hou je mannen in bedwang Steven. Een goede leider moet dit voorkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geo deed het vanmiddag al in R&P
GGMM sloot hem meteen, serieus doe nou gewoon niet
Loop niet zo geforceerd te solliciteren naar die mod-positie man. Je krijgt 'm toch wel, ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geo deed het vanmiddag al in R&P
GGMM sloot hem meteen, serieus doe nou gewoon niet
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo geforceerd te solliciteren naar die mod-positie man. Je krijgt 'm toch wel, ik doe niet mee.
Hoezo gaat SC dan dicht?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou je mannen in bedwang Steven. Een goede leider moet dit voorkomen
FF serieus zal dat het einde van deze SC betekenen? Lijkt me zwaar overdreven, alsof andere users niet fucking vaak trollen.
Erge is dat Steven de eerste was die in Geo zijn topic reageerdequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo geforceerd te solliciteren naar die mod-positie man. Je krijgt 'm toch wel, ik doe niet mee.
Ja het was ook erg grappig maar hij vond het niet zo tofquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erge is dat Steven de eerste was die in Geo zijn topic reageerde. Dat Tour du Jour boeit mij geen flikker trouwens.
Dat staat los van de SC toch? De SC is toch geen entiteit die zelf handelingen verricht of ligt het nou aan mij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Maar we staan door dat geluk van vrijdag er echt niet goed voor man
het wordt wel zo gezien pikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat staat los van de SC toch? De SC is toch geen entiteit die zelf handelingen verricht of ligt het nou aan mij?
Nou ja als je hier mensen oproept tot rellen welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat staat los van de SC toch? De SC is toch geen entiteit die zelf handelingen verricht of ligt het nou aan mij?
Het is censuur ja, maar dat is al een langere tijd aan de gangquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
En van GGMM moeten we ons rustig houden anders gaan ze nadenken over het sluiten deze SC.Noord-Korea jonge, na censuur nu ook mensen onderdrukken.
Gaat hier ook niet lukken ook enkel de PSV'ers zou je meekrijgen maar of je daar de oorlog mee wint.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
RELLLEN!!!!!!!!!! KUT KAKKERLAKKEN GVD WEG ERMEE!!
Oh wacht..
quote:
Eenmalig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie trouwens, zap ik laatst een keer 's ochtends toevallig langs de herhaling van GTST. Zie ik groene monsters en musicals en shit. What teh fuck. Is dat nieuw ofzo
Van de grote buitenlandse clubs eigenlijk allemaal wel. Van de Nederlandse clubs alleen van Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, van welke clubs heb jij een shirt?
En je eigen club toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van de grote buitenlandse clubs eigenlijk allemaal wel. Van de Nederlandse clubs alleen van Ajax.
Hoi schat, alles goed? Ik weet dat je dit leest. Hoe gaat het nu met je gewicht?quote:
Nee, die ligt bij de club in het washokquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je eigen club toch?
Tukkerse touwtrekkers was het ofzo toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |