Nieuwe rellen? Waar?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
TT![]()
Nieuwe rellen. Waarom moet dat het einde van deze SC zijn?
Wegens de vorigequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
TT![]()
Nieuwe rellen. Waarom moet dat het einde van deze SC zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een klein steekje onder water in OUD ofzo. Altijd leuk en snel succes daar.
Daar zijn ook mikey enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
We kunnen wel in het GTSTtopic rellen?
Dat heb ik niet gezegd.
Volle maan he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, ben jij dit wel? Je doet anders
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, dan moet Mikey een kant kiezenWeten we meteen wat we aan hem hebben.
Ik heb haar ghb gegevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon HMF in vrouwelijke vorm.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Dat is ook een mooie trouwens, zap ik laatst een keer 's ochtends toevallig langs de herhaling van GTST. Zie ik groene monsters en musicals en shit. What teh fuck. Is dat nieuw ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
We kunnen wel in het GTSTtopic rellen?
Dat heb ik niet gezegd.
Ik check ff die topic en echt veel vbl'ers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie trouwens, zap ik laatst een keer 's ochtends toevallig langs de herhaling van GTST. Zie ik groene monsters en musicals en shit. What teh fuck. Is dat nieuw ofzo
Moeten we ff forceren ergens. Een gezellig rel, niks ernstigs. Gewoon een goed troll topic maken ofzo.quote:
Geo deed het vanmiddag al in R&Pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moeten we ff forceren ergens. Een gezellig rel, niks ernstigs. Gewoon een goed troll topic maken ofzo.
Ouders.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, OUD heb ik niet tussen mijn forums staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |