wie de fuck is da?quote:
Ik heb dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij mag niet neuken van je geloof en niet eens je eigen wijf uitzoeken, jij mag helemaal niks zeggen
Goser uit het algemene NB-topic (in B&H), die tikt er ook elke avond een redelijk aantal wegquote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goser uit het algemene NB-topic (in B&H), die tikt er ook elke avond een redelijk aantal weg
Vaak niks mis mee, het slanke sportieve meisje heeft niet veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
B is geen afknapper bij een lekker wijf, maar puur kijkend naar tieten vind ik B te klein.
Vieze chubby.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker man.
Zoop wel zoveel dat ik er echt last van kreeg, iedere ochtend moeilijk wakker worden en ben ook flink aangekomen, dus nu ff flink minderen
Jij valt op lekkere sportieve mannen?quote:
Echt he, kut bierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker man.
Zoop wel zoveel dat ik er echt last van kreeg, iedere ochtend moeilijk wakker worden en ben ook flink aangekomen, dus nu ff flink minderen
Weet ik, maar zie dat slanke sportieve meisje liever met C.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Vaak niks mis mee, het slanke sportieve meisje heeft niet veel meer dan dat.
zolang ze maar een fatsoenlijke kont heeft boeit me dat B/C verhaal echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, maar zie dat slanke sportieve meisje liever met C.
Gezicht>kont>tietenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang ze maar een fatsoenlijke kont heeft boeit me dat B/C verhaal echt niet.
Amenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang ze maar een fatsoenlijke kont heeft boeit me dat B/C verhaal echt niet.
Gezicht>tieten>kontquote:
?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik glijd nooit uit over bananen schillen.
dan doe je goed je best jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
iedere week toch wel 3 kratten, iets teveel van het goede
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Mooie kont en daarbij dus mooie benen zijn wel een stuk belangrijker dan tieten
Val niet op mannen, en geen arrogante wijven voor mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Je vergeet status nog, is ook belangrijk bij mannen.
Helemaal mee eens, grote tieten beginnen bij 15+ al minder te wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Mooie kont en daarbij dus mooie benen zijn wel een stuk belangrijker dan tieten
Keesje Kankerkachel? Die heeft nog steeds alleen zijn scooter. En nog steeds staat die kermiscaravan voor de deur, al kan die niet meer rijden denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de buren? Wat voor auto heeft ie tegenwoordig
Z'n broer had toch steeds een andere auto? Of ben ik in de war met anderenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Keesje Kankerkachel? Die heeft nog steeds alleen zijn scooter. En nog steeds staat die kermiscaravan voor de deur, al kan die niet meer rijden denk ik
Die het de kriebbelziekte.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Z'n broer had toch steeds een andere auto? Of ben ik in de war met anderen
Inderdaad ja, maar nu niet meer. Althans er staat geen auto meer voor de deur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Z'n broer had toch steeds een andere auto? Of ben ik in de war met anderen
Psv'ers spooren nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn beide voor PSV. Ik zie het verschil niet.
Ome fons en zijn boefjes.
Ik DM je zaterdag nacht wel vast de UFC uitslagenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn beide voor PSV. Ik zie het verschil niet.
Ome fons en zijn boefjes.
Groen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rood, groen of blauw?
[ afbeelding ]
Geen éénquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rood, groen of blauw?
[ afbeelding ]
Wel allemaal potentiële plork's en ja online mag ik kritischer zijn dan ik in het echt zou zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rood, groen of blauw?
[ afbeelding ]
Jij hebt geluk, hier staat zometeen aardappels, bloemkool, karbonade op tafelquote:
En morgen shoarmaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt geluk, hier staat zometeen aardappels, bloemkool, karbonade op tafel![]()
Ygritte jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is die ene van die hill tribe uit GoT.
Zal even vragen of ons mam vandaag wil werken, brb.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Complementary blowjob erbij dan wel hea?
Ik ken de serie nogal goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha ik herkende haar wel, maar dat je ook weet hoe ze heet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal even vragen of ons mam vandaag wil werken, brb.
[..]
[..]
[..]
Zie het als een mysterie box joh dat soort seksuele spanning maakt het alleen maar leuker en lekkerder.quote:
Agreed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
in GoT is ze lekkerder
[ afbeelding ]
Wie denkte gij da ik ben? Bob the fucking bouwer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je ff ergens een glory hole boort kom ik d'ran
Nouja voor 35 ekkie mag ik toch wel een glory hole vragenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie denkte gij da ik ben? Bob the fucking bouwer?
Je wilt mee vreten, een BJ en nu ga je ook nog dingen eisen?
Je gaat maar buiten staan met je blote reet en dan steek je hem maar door de brievenbus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja voor 35 ekkie mag ik toch wel een glory hole vragen
Ik ga boodschappen doen, bak wel een ei. Als het zo moet hoeft het van mij al niet meer hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gaat maar buiten staan met je blote reet en dan steek je hem maar door de brievenbus.
Dan niet jongen, scheelt je weer een tripje naar de SOA kliniek, no biggie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, bak wel een ei. Als het zo moet hoeft het van mij al niet meer hoor
Shit is zo heavy dat het door het rubbertje heen gaat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan niet jongen, scheelt je weer een tripje naar de SOA kliniek, no biggie.
Ik denk dat dat je beter af bent in de bek van onze hond, die zal op heel wat minder vieze plekken geweest zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Shit is zo heavy dat het door het rubbertje heen gaat?
Je gaat nu wel heel ver hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je beter af bent in de bek van onze hond, die zal op heel wat minder vieze plekken geweest zijn.
Je bent net wakker geworden in de goot bedoel je ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Weer terug van buiten. Genoeg zon gehad nu weer autistisch op mijn zolder achter de pc.
Neefje van Fons Spooren dit hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
That's how i do business.. eerlijkheid duurt het langst.
Zon? Het is hier zo grauw als maar zijn kan (Wel redelijk klef en benauwd)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Weer terug van buiten. Genoeg zon gehad nu weer autistisch op mijn zolder achter de pc.
Al sinds 9:30 op! Jaja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je bent net wakker geworden in de goot bedoel je ?
Lekker zonnetje man, word al aardig bruin.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zon? Het is hier zo grauw als maar zijn kan (Wel redelijk klef en benauwd)
Ik heb pas rond een uurtje of 14:00 ontslag genomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder sloeg je uit bed om een nieuwe baan te gaan zoeken?
Net toen het druk werd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb pas rond een uurtje of 14:00 ontslag genomen.
Net voor zijn promotie naar de nuggetsquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net voor zijn promotie naar de nuggets
Kein tepel of ander naakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel heel gewaagd hoor... Dit blijft een preuts Katholiek forum hoor.
ik wacht nu al 48 uur op een mailtje van mijn schoolquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Kutzooi, waarschijnlijk nog een week wachten voor mijn salaris wat ik te goed heb via uwv
Ik wacht natuurlijk niet zo lang ofzo
48uur ja?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wacht nu al 48 uur op een mailtje van mijn schoolnu moet ik morgen gvd langs gaan om te kijken wat de deal is met deze.
ja ik zou binnen 1 uur reactie krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
48uur ja?
Ik wacht al sinds eind Maart/begin April
Ik zou binnen 1 week mijn salaris krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik zou binnen 1 uur reactie krijgen.
quote:Demy de Zeeuw
Backstage bij de Louis Vuitton Spring/Summer 2013 show in Parijs zijn er foto’s van belangrijke accessoire stukken voor het komende seizoen onthuld.
Meer foto's hier--->http://bit.ly/M3Avob
Als het niet zo zielig voor jou was had ik eenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Kutzooi, waarschijnlijk nog een week wachten voor mijn salaris wat ik te goed heb via uwv
Ik wacht natuurlijk niet zo lang ofzo
En mensen het maar raar vinden waarom er mensen serieus een wietplantage op zolder hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het niet zo zielig voor jou was had ik eengeplaatst.
alsof jij het nodig hebt, jij bent toch die rijke boi uit zaantje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou binnen 1 week mijn salaris krijgen
Denk het jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit de profvoetbal-manier om uit de kast te komen ofzo?
ik wil gewoon die 6000euro zodat ik eens een avondje goed kan snuivenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof jij het nodig hebt, jij bent toch die rijke boi uit zaantje.
Serieus man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wil gewoon die 6000euro zodat ik eens een avondje goed kan snuiven
hoeveel gram heb je daarvoor?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wil gewoon die 6000euro zodat ik eens een avondje goed kan snuiven
2 ons inkoopquote:
tuurlijk nietquote:
tussen de 27 en 30euro jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog steeds 30 de gram als je 2 ons koopt? Mag ie wel goed puur zijn
Damn, was het een jaartje terug toch beterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tussen de 27 en 30euro ja
coke wordt tyfusduur man
Als je per 10 koopt is zowat 35euro
kan je niet beter dat gaan planten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tussen de 27 en 30euro ja
coke wordt tyfusduur man
Als je per 10 koopt is zowat 35euro
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je niet beter dat gaan planten?
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan je niet beter dat gaan planten?
weet ik veel manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Met planten pak je serieus de meeste winst van allemaal
Hij bedoelde dat je beter coke kunt kwekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Met planten pak je serieus de meeste winst van allemaal
Kan nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat je beter coke kunt kweken
Ik bevestig het tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weet ik veel manalsof ik daar verstand van heb.
ohquote:
Bergen in Nederland, uhuhquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan best, bergwandje vol flikkeren en je bent in business
ja want geld heeft ie niet nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Wtf die dr phil is helemaal van het patje
Jaar lang huur En benzine betalen
15.000 dollar geven + nieuwe auto
Dat mens zit zwaar aan de crack man
Nee allemaal van die zielige sponsors betalen het met hun naam in het beeld en dan zielig doenquote:
Slim om dat te delen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Rest van het huis stond al vol bij die gozer
Serieus op de stortbak van de plee nog planten
http://www.uitinbrabant.nl/?gclid=CNGcx4Tw_bACFUSGDgodi2rTIgquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Respect voor de TT, leuk gevonden, maar waar zijn mijn uitjes?
Goed om op FOK! te meldenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Rest van het huis stond al vol bij die gozer
Serieus op de stortbak van de plee nog planten
Is nog steeds strafbaar jaquote:
ik heb hoe dan ook een tr gedaanquote:
Nieuwe Spidermanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand recent nog naar de bios geweest? Voor mijn idee draait er wederom weer alleen maar bagger op 't moment.
Minaj, black entertainment awardsquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://jahkno.com/wp-cont(...)-BET-Awards-2012.jpg
Alleen zwarten? That's racist!quote:
hoi jojoquote:
Piepeloi!quote:
Hoeveel boodschappen zijn er ook daadwerkelijk aangekomen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
Van 7 tot 5 gewerkt. Dat was weer effe wennen.
Jij blijft tenminste gewoon werken bij de maccie en niet zoals die rensjeajacied nokken na 2 dagenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
Van 7 tot 5 gewerkt. Dat was weer effe wennen.
Alles. Moest eerst naar Utrecht. 2 uur in de file gestaan op de A15, 2 vrachtwagens total lossquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel boodschappen zijn er ook daadwerkelijk aangekomen?
Ik dacht dat je regio gebonden werkte. Dit is wel dodelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles. Moest eerst naar Utrecht. 2 uur in de file gestaan op de A15, 2 vrachtwagens total loss. Daarna bezorgen in Amsterdam. Stond ook redelijk vast daar. Terug naar Utrecht, van daaruit naar Nijmegen. Bij Ewijk weer in de file
Dodelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je regio gebonden werkte. Dit is wel dodelijk
Kon in de vakantie in Nijmegen werken, maar moest vandaag bijspringen bij de Meern. Die doen ook 020.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je regio gebonden werkte. Dit is wel dodelijk
Nu ff serieus...is ze single?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar dekentje is doorgebrand en haar vriend weigerde het nog steeds over te nemen.
Ervan uitgaande dat hij een AH loon verdient en geen fulltime koerierloon wel. Al is dat een veronderstelling en weet ik het niet zeker.quote:
Ik hou ongeveer 11-12 euro per uur over. Geen idee of dat een AH loon is, vind het zelf wel redelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat hij een AH loon verdient en geen fulltime koerierloon wel. Al is dat een veronderstelling en weet ik het niet zeker.
Doe mij zo'n baantje. Lekker heel de dag autorijden. NIks mis mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou ongeveer 11-12 euro per uur over. Geen idee of dat een AH loon is, vind het zelf wel redelijk.
ah loon is 4euro ofzo tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou ongeveer 11-12 euro per uur over. Geen idee of dat een AH loon is, vind het zelf wel redelijk.
Niet verkeerd nee. Ik had het een stuk lager ingeschat iig misschien ook maar eens naar kijken danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel ooit bij de Super de Boer gewerkt, maar ontslagen omdat ik per week wel 50 euro kastekort had. Die dan in mijn zak zaten.quote:
toch weer een pakkie sos gratisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel ooit bij de Super de Boer gewerkt, maar ontslagen omdat ik per week wel 50 euro kastekort had. Die dan in mijn zak zaten.Ja, ik moest regelmatig als kassameisje acteren ja.
ik heb geen eten, heb je wat over?quote:
Had je wel veel pillenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was ik 15 ofzo man. Dat was de pillentijd.
Sloeberquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb geen eten, heb je wat over?
Neequote:
godverdomme lekker godverdommequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeeAardappels, bloemkool en karbonade
Met kaassausquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeeAardappels, bloemkool en karbonade
Saai manquote:
Maar het is eens iets anders!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Jongen ik eet gebakken ei met sla, dat is saai
Ik wil ook een lekker agv'tje... Steeds maar studentenvoer hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar het is eens iets anders!
We eten hier zeker 4x per week agv, dusja
Arme man hij is als populist voorbij gestreefd door een nog grotere populist (Roemer)quote:
SP en PVVquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme man hij is als populist voorbij gestreefd door een nog grotere populist (Roemer)
Wat een toevalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme man hij is als populist voorbij gestreefd door een nog grotere populist (Roemer)
Serieus. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die stelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel ooit bij de Super de Boer gewerkt, maar ontslagen omdat ik per week wel 50 euro kastekort had. Die dan in mijn zak zaten.Ja, ik moest regelmatig als kassameisje acteren ja.
Verwend?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die stelen.
Ik ook, en ook aan mensen die shit vernielen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die stelen.
Moeten wij godverdomme allemaal weer betalenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, en ook aan mensen die shit vernielen.
Hij is mod. Kan tijd stil zetten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die GGMM is zo snel. Het is waarschijnlijk nog uitgetypt ook ipv een copy paste.
Indirect wel.quote:
dus toch naar de pvvquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Indirect wel.
Jouw stem gaat dan naar grootste partij.
Is nog niet bekent, maar als het wel zo is dan krijg ik blijkbaar een ban.quote:
Van Maurice ja, in alle andere peilingen VVDquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
SP staat bovenaan toch? In de peilingen wel, maar goed
Jij en?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had je koek gegeven, op beide ogen.
Laten we het hopen. Alles beter dan die commie bastardsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Maurice ja, in alle andere peilingen VVD
Op zich zou Roemer die Engels tracht te praten in het Witte Huis het wel bijna waard makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
SP staat bovenaan toch? In de peilingen wel, maar goed
Je hebt me met deze ene post overgehaaldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich zou Roemer die Engels tracht te praten in het Witte Huis het wel bijna waard
Ik en mn vuisten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij en?
Ik steel trouwens nog steeds wel eens hoor. Twee kratten bier halen en er maar één betalen lukt nog regelmatig. Je moet ook stelen van die rijke tata's.
VVD of D66 voor mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stem D66 of ik stem blanco. Ben er nog niet over uit.
Maar die partij was toch al het grootst, dus dat maakt dan niet meer uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Indirect wel.
Jouw stem gaat dan naar grootste partij.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij en?
Ik steel trouwens nog steeds wel eens hoor. Twee kratten bier halen en er maar één betalen lukt nog regelmatig. Je moet ook stelen van die rijke tata's.
Krijgen ze dan niet nog extra zetels ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die partij was toch al het grootst, dus dat maakt dan niet meer uit.
Ze kunnen dan zetel meer krijgen enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die partij was toch al het grootst, dus dat maakt dan niet meer uit.
Je weet dat die 35% stickers op iets anders plakken niet veel nut heeft he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
35% stickers op biefstukje plakken, niet mis mee.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
So hardcore.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt toch inderdaad niet aangeslagen of wel? Ik zie die meisjes nooit wat extra's doen als er zo'n sticker op zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet dat die 35% stickers op iets anders plakken niet veel nut heeft he?
ja maar dan blokkeert je kaartquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Er was ook een tijdje dat je voor de nachtbus in Rotterdam minder kwijt was als je niet uit checkte. Ook stelen toch?
Wel joh, is een aparte knop voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat wordt toch inderdaad niet aangeslagen of wel? Ik zie die meisjes nooit wat extra's doen als er zo'n sticker op zit.
Nachtbus in Utrecht is met kaartjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Er was ook een tijdje dat je voor de nachtbus in Rotterdam minder kwijt was als je niet uit checkte. Ook stelen toch?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik naar 1v zappen, vieze gozer met een mat die over z'n tussenjaar vertelt
wtf
quote:
Als het gaat om stickers voor de datum enz die bijna verloopt zit het al in systeem ja, voor een stuk biefstuk wat niet kapot is, zullen ze ook geen 35% korting geven, zo dom zijn ze niet(bij mijn AH)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat wordt toch inderdaad niet aangeslagen of wel? Ik zie die meisjes nooit wat extra's doen als er zo'n sticker op zit.
Hij wilt naar Man City blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:38 schreef The_Groove het volgende:
Volgens Ajax Life is Sulejmani fan van Oasis.
Scoort 't joch punten mee
quote:En vooral:
Brussel, handen af van onze belastingen. Never nooit niet Europese belastingen!
Wij burgers zijn er niet voor om jullie ondemocratische toko te financieren. Zoek nog
eens uit hoe de Tachtigjarige Oorlog is begonnen. (Hint: het startte met de tiende
penning, een belasting van de Europese superstaat van die dagen.)
Hoe oud bent gijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:40 schreef Adames het volgende:
ik vind mezelf in ieder geval zielig, koop ik nog eens zo'n maaltijdje bij de appie, bedekt de maaltijd net de bodem van dat bakje. de rest is gewoon lucht.
kan ik over een uur weer wat te eten gaan halen
Weest gewaerschuwd!quote:
kunne gij niet overweg met pan en potten?quote:
meer dan prima eigenlijk, maar voor je eentje koken is zo kut. morgen komt er weer wat gezelschap langs, dan ga ik wel weer kokenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kunne gij niet overweg met pan en potten?
quote:Wij zijn de enigen die zeggen: het moet maar eens afgelopen zijn. Nu weer baas in eigen
land.
Onze vlag is rood-wit-blauw.
Uit de EU. Uit de euro
Had ik net ook. Zo'n bakje Tikka Massala. Lekker hoor, maar er zat serieus een handje rijst in.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:40 schreef Adames het volgende:
ik vind mezelf in ieder geval zielig, koop ik nog eens zo'n maaltijdje bij de appie, bedekt de maaltijd net de bodem van dat bakje. de rest is gewoon lucht.
kan ik over een uur weer wat te eten gaan halen
oh valt wel mee toch? anders extra maken zodat je snachts (:')) of de volgende dag het ook nog kan eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
meer dan prima eigenlijk, maar voor je eentje koken is zo kut. morgen komt er weer wat gezelschap langs, dan ga ik wel weer koken
Poe heequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Staan ook erg leerzame stukken in hoor:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |