Arme man hij is als populist voorbij gestreefd door een nog grotere populist (Roemer)quote:
SP en PVVquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme man hij is als populist voorbij gestreefd door een nog grotere populist (Roemer)
Wat een toevalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme man hij is als populist voorbij gestreefd door een nog grotere populist (Roemer)
Serieus. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die stelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel ooit bij de Super de Boer gewerkt, maar ontslagen omdat ik per week wel 50 euro kastekort had. Die dan in mijn zak zaten.Ja, ik moest regelmatig als kassameisje acteren ja.
Verwend?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die stelen.
Ik ook, en ook aan mensen die shit vernielen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die stelen.
Moeten wij godverdomme allemaal weer betalenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, en ook aan mensen die shit vernielen.
Hij is mod. Kan tijd stil zetten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die GGMM is zo snel. Het is waarschijnlijk nog uitgetypt ook ipv een copy paste.
Indirect wel.quote:
dus toch naar de pvvquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Indirect wel.
Jouw stem gaat dan naar grootste partij.
Is nog niet bekent, maar als het wel zo is dan krijg ik blijkbaar een ban.quote:
Van Maurice ja, in alle andere peilingen VVDquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
SP staat bovenaan toch? In de peilingen wel, maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |