steven vroeg al om poan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben deze gespreksonderwerpen best wel zat. Ik ben weg voordat ik genoodzaakt ben een ander plaatje te posten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben deze gespreksonderwerpen best wel zat. Ik ben weg voordat ik genoodzaakt ben een ander plaatje te posten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar Geo, ben jij dan zo'n figuur die liever een A- of (klein) B-cupje ziet?
Nouja ik vind een C ook wel mooier dan die meid hierboven. Maar dit is ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, ik hou wel van een flinke C of D-cupquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Dan ben je echt gek als je dat prefereert.
smaken verschillen smoofie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Nee absoluut niet, zeker geen A. Het hangt allemaal af per persoon.. het lichaam wat er bij zit etc, de vorm.. Mag best C zijn of D als het maar mooi is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of gewoon homoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok, da's waar. Een superdun vrouwtje van 1.60 met cup D ziet er niet uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, zeker geen A. Het hangt allemaal af per persoon.. het lichaam wat er bij zit etc, de vorm.. Mag best C zijn of D als het maar mooi is.
Ja mamaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie moeten minder drugs gebruiken en drinken..
Ja C/D.. maar niet groter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Mag C zijn? C is wel een minimum tbh. B is te klein, C perfect, D mag ook.
Wat wordt er dan godverdomme gejankt op deze blonde stoot?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe vaak heb ik chicks van Davy al voor dubbelrug/plank uitgemaakt, komen ze aan of ik A prefereer
Heb al 2 dagen niks gedronkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie moeten minder drugs gebruiken en drinken..
Jij bent pas 15, dus nog niet veel gezien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Mwoh, ik heb een slank milfje met cup B gehad, was toch ook wel erg lekker hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Jij mag niet neuken van je geloof en niet eens je eigen wijf uitzoeken, jij mag helemaal niks zeggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent pas 15, dus nog niet veel gezien.
Je lijkt Spaghettivreter welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb al 2 dagen niks gedronkenBen fucking trots
Had wel wat moeite met slapen en gister beetje trillen maar verder valt het wel mee
Dronk normaal toch wel iedere avond tussen de 5 en 10 bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |