Hij heeft net als Drizzt een bijna doodervaring achter te rug na het onderop liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waar komt die 'dikke' obsessie toch vandaan Geo?
Geen idee, dat heb ik met gehandicapte en dikke mensen.. daar hou ik gewoon niet van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waar komt die 'dikke' obsessie toch vandaan Geo?
Z'n moeder ja?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft net als Drizzt een bijna doodervaring achter te rug na het onderop liggen.
Gastquote:
Dat heb ik je al een keer eerder gemeld, het is bij jou niet gauw goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dressed to impress.
Maar ik ben daar vast een beetje apart en kieskeurig in.
Ik was het net vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft net als Drizzt een bijna doodervaring achter te rug na het onderop liggen.
Big BREASTED woman/Maatje meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GastDie chick is slank met grote tieten
Geen probleem onze avond samen was voor de rest toch wel prima?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was het net vergeten
Bedankt he
Ja maar het gaat nu om met wat dik precies is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik met gehandicapte en dikke mensen.. daar hou ik gewoon niet van.
2/10quote:
Sowieso stel ik andere eisen aan de foto's van real life, in real life komen er chemicalien los en stroomt me bloed naar een ander deel dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik je al een keer eerder gemeld, het is bij jou niet gauw goed
BBW = Big Beautiful Women, gast. Dikke wijven dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Big BREASTED woman/Maatje meer.
Dat maatje meer zet ik erbij dat ik daar ook niet van hou, omdat de meeste wijven met dikke tieten dik zijn.. jeezmoet ik jullie nou alles uitleggen.
Kende mooi op trommelen gekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, leuke vrouw, mooi haar.. maar ik vind der tieten te dik.
Ik ken dat als breasted.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BBW = Big Beautiful Women, gast. Dikke wijven dus.
Dan heeft iemand je het verkeerd uitgelegdquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben deze gespreksonderwerpen best wel zat. Ik ben weg voordat ik genoodzaakt ben een ander plaatje te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |