DonRanja wat vinden jouw kinderen van Justin Bieber? Wellicht kan je ze meenemen naar de SC VBL meet in Arnhem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat morgen misschien regenen (als jij willekeurige dingen roept, mag ik dat ook)
alleen heeft ze geen maatje meerquote:
jij had nog nooit een relatie gehad daarom leugens dat jij een ex hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn ex vond het ook niet grappig toen ik zei dat ik haar tieten te groot vond.. dat is dus blijkbaar het zelfde als ze vragen ofz e dik zijn, gewoon liegen en zeggen wat ze willen horen.
Hartstikke aantrekkelijke vrouw zeker voor haar leeftijd maar die tieten vind ik niks, veel te groot manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Christina Hendricks BBW/maatje meer noemen![]()
![]()
Zal z'n internet liefje geweest zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij had nog nooit een relatie gehad daarom leugens dat jij een ex hebt.
Je weet niet wat je mist man! Met grote tieten spelen is echt het leukste wat er is bijna.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hartstikke aantrekkelijke vrouw zeker voor haar leeftijd maar die tieten vind ik niks, veel te groot man
Kennen ze niet. En als er PSV-ers komen zou ik sowieso geen minderjarige kids meenemen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DonRanja wat vinden jouw kinderen van Justin Bieber? Wellicht kan je ze meenemen naar de SC VBL meet in Arnhem.
Net als bier discussies en dan over Heineken > Bavaria en niet over echte bieren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Mensen Geo overtuigen over meisjes enzo.
Hij heeft heel andere smaak.
Geo heeft liever 10-jarige.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Mensen proberen Geo overtuigen over meisjes enzo.
Hij heeft heel andere smaak.
En Davyquote:
Dat is deze stad discussie ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als bier discussies en dan over Heineken > Bavaria en niet over echte bieren.
Want jij bent bekend met veel speciaalbieren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als bier discussies en dan over Heineken > Bavaria en niet over echte bieren.
daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie gewoon een stel teringlijers.
Meeste wijven met dikke tieten zijn mollig/dik, hou ik niet van. Sowieso (te) grote tieten vind ik niks.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man! Met grote tieten spelen is echt het leukste wat er is bijna.
Waar komt die 'dikke' obsessie toch vandaan Geo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meeste wijven met dikke tieten zijn mollig/dik, hou ik niet van. Sowieso (te) grote tieten vind ik niks.
dressed to undressquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook dat, juist kleding maakt wel degelijk verschil.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
De epische tetten van Christina Hendricks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |