maastricht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oh come on, ik heb 10 jaar in Rotterdam 'gewoont' en m'n familie komt er al sinds 17nogwat vandaan.
Grafstad.
Wo ist der altstad?
Ik vind het wel leuk om te horen.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft iets wat Feyenoord en Ajax niet hebben:
[ afbeelding ]
Ik kan geen plaatjes zien dus ik gok maar: Pedoseal of approval?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft iets wat Feyenoord en Ajax niet hebben:
[ afbeelding ]
Wel een goed bereikbare stad door de compleet heringerichte infrastructuur na de Duitse bombardementenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oh come on, ik heb 10 jaar in Rotterdam 'gewoont' en m'n familie komt er al sinds 17nogwat vandaan.
Grafstad.
Wo ist der altstad?
De Altstad zit in Eindhoven op Stratumseindquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Grafstad.
Wo ist der altstad?
Eindhoven is een grafdorp.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Altstad zit in Eindhoven op Stratumseind
Het gaat morgen misschien regenen (als jij willekeurige dingen roept, mag ik dat ook)quote:
wormer is een grafdorp.quote:
Van GiGiMM mogen we geen plaatjes posten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:11 schreef Tarado het volgende:
Doe dan maar lekkere wijven daar zijn we het hier toch vaker over eens
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
De epische tetten van Christina Hendricks
postbode komt net langs met m'n nieuwe oordopjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat morgen misschien regenen (als jij willekeurige dingen roept, mag ik dat ook)
De postbode..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Saind het volgende:
[..]
postbode komt net langs met m'n nieuwe oordopjes
Tis dat je muzieksmaak goed is, anders had ik je nu ter plekken in elkaar getimmerd.quote:
Ik hou niet van BBW/maatje meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tis dat je muzieksmaak goed is, anders had ik je nu ter plekken in elkaar getimmerd.
En ging hij juichen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Saind het volgende:
[..]
postbode komt net langs met m'n nieuwe oordopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |