hoi jojoquote:
Piepeloi!quote:
Hoeveel boodschappen zijn er ook daadwerkelijk aangekomen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
Van 7 tot 5 gewerkt. Dat was weer effe wennen.
Jij blijft tenminste gewoon werken bij de maccie en niet zoals die rensjeajacied nokken na 2 dagenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
Van 7 tot 5 gewerkt. Dat was weer effe wennen.
Alles. Moest eerst naar Utrecht. 2 uur in de file gestaan op de A15, 2 vrachtwagens total lossquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel boodschappen zijn er ook daadwerkelijk aangekomen?
Ik dacht dat je regio gebonden werkte. Dit is wel dodelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles. Moest eerst naar Utrecht. 2 uur in de file gestaan op de A15, 2 vrachtwagens total loss. Daarna bezorgen in Amsterdam. Stond ook redelijk vast daar. Terug naar Utrecht, van daaruit naar Nijmegen. Bij Ewijk weer in de file
Dodelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je regio gebonden werkte. Dit is wel dodelijk
Kon in de vakantie in Nijmegen werken, maar moest vandaag bijspringen bij de Meern. Die doen ook 020.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je regio gebonden werkte. Dit is wel dodelijk
Nu ff serieus...is ze single?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar dekentje is doorgebrand en haar vriend weigerde het nog steeds over te nemen.
Ervan uitgaande dat hij een AH loon verdient en geen fulltime koerierloon wel. Al is dat een veronderstelling en weet ik het niet zeker.quote:
Ik hou ongeveer 11-12 euro per uur over. Geen idee of dat een AH loon is, vind het zelf wel redelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat hij een AH loon verdient en geen fulltime koerierloon wel. Al is dat een veronderstelling en weet ik het niet zeker.
Doe mij zo'n baantje. Lekker heel de dag autorijden. NIks mis mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou ongeveer 11-12 euro per uur over. Geen idee of dat een AH loon is, vind het zelf wel redelijk.
ah loon is 4euro ofzo tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou ongeveer 11-12 euro per uur over. Geen idee of dat een AH loon is, vind het zelf wel redelijk.
Niet verkeerd nee. Ik had het een stuk lager ingeschat iig misschien ook maar eens naar kijken danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |