Jij en?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had je koek gegeven, op beide ogen.
Laten we het hopen. Alles beter dan die commie bastardsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Maurice ja, in alle andere peilingen VVD
Op zich zou Roemer die Engels tracht te praten in het Witte Huis het wel bijna waard makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
SP staat bovenaan toch? In de peilingen wel, maar goed
Je hebt me met deze ene post overgehaaldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich zou Roemer die Engels tracht te praten in het Witte Huis het wel bijna waard
Ik en mn vuisten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij en?
Ik steel trouwens nog steeds wel eens hoor. Twee kratten bier halen en er maar één betalen lukt nog regelmatig. Je moet ook stelen van die rijke tata's.
VVD of D66 voor mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stem D66 of ik stem blanco. Ben er nog niet over uit.
Maar die partij was toch al het grootst, dus dat maakt dan niet meer uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Indirect wel.
Jouw stem gaat dan naar grootste partij.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij en?
Ik steel trouwens nog steeds wel eens hoor. Twee kratten bier halen en er maar één betalen lukt nog regelmatig. Je moet ook stelen van die rijke tata's.
Krijgen ze dan niet nog extra zetels ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die partij was toch al het grootst, dus dat maakt dan niet meer uit.
Ze kunnen dan zetel meer krijgen enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die partij was toch al het grootst, dus dat maakt dan niet meer uit.
Je weet dat die 35% stickers op iets anders plakken niet veel nut heeft he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
35% stickers op biefstukje plakken, niet mis mee.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
So hardcore.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt toch inderdaad niet aangeslagen of wel? Ik zie die meisjes nooit wat extra's doen als er zo'n sticker op zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet dat die 35% stickers op iets anders plakken niet veel nut heeft he?
ja maar dan blokkeert je kaartquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Er was ook een tijdje dat je voor de nachtbus in Rotterdam minder kwijt was als je niet uit checkte. Ook stelen toch?
Wel joh, is een aparte knop voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat wordt toch inderdaad niet aangeslagen of wel? Ik zie die meisjes nooit wat extra's doen als er zo'n sticker op zit.
Nachtbus in Utrecht is met kaartjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Er was ook een tijdje dat je voor de nachtbus in Rotterdam minder kwijt was als je niet uit checkte. Ook stelen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |