dan doe je goed je best jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
iedere week toch wel 3 kratten, iets teveel van het goede
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Mooie kont en daarbij dus mooie benen zijn wel een stuk belangrijker dan tieten
Val niet op mannen, en geen arrogante wijven voor mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Je vergeet status nog, is ook belangrijk bij mannen.
Helemaal mee eens, grote tieten beginnen bij 15+ al minder te wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Mooie kont en daarbij dus mooie benen zijn wel een stuk belangrijker dan tieten
Keesje Kankerkachel? Die heeft nog steeds alleen zijn scooter. En nog steeds staat die kermiscaravan voor de deur, al kan die niet meer rijden denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de buren? Wat voor auto heeft ie tegenwoordig
Z'n broer had toch steeds een andere auto? Of ben ik in de war met anderenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Keesje Kankerkachel? Die heeft nog steeds alleen zijn scooter. En nog steeds staat die kermiscaravan voor de deur, al kan die niet meer rijden denk ik
Die het de kriebbelziekte.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Z'n broer had toch steeds een andere auto? Of ben ik in de war met anderen
Inderdaad ja, maar nu niet meer. Althans er staat geen auto meer voor de deur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Z'n broer had toch steeds een andere auto? Of ben ik in de war met anderen
Psv'ers spooren nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn beide voor PSV. Ik zie het verschil niet.
Ome fons en zijn boefjes.
Ik DM je zaterdag nacht wel vast de UFC uitslagenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn beide voor PSV. Ik zie het verschil niet.
Ome fons en zijn boefjes.
Groen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rood, groen of blauw?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |