wie de fuck is da?quote:
Ik heb dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij mag niet neuken van je geloof en niet eens je eigen wijf uitzoeken, jij mag helemaal niks zeggen
Goser uit het algemene NB-topic (in B&H), die tikt er ook elke avond een redelijk aantal wegquote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goser uit het algemene NB-topic (in B&H), die tikt er ook elke avond een redelijk aantal weg
Vaak niks mis mee, het slanke sportieve meisje heeft niet veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
B is geen afknapper bij een lekker wijf, maar puur kijkend naar tieten vind ik B te klein.
Vieze chubby.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker man.
Zoop wel zoveel dat ik er echt last van kreeg, iedere ochtend moeilijk wakker worden en ben ook flink aangekomen, dus nu ff flink minderen
Jij valt op lekkere sportieve mannen?quote:
Echt he, kut bierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker man.
Zoop wel zoveel dat ik er echt last van kreeg, iedere ochtend moeilijk wakker worden en ben ook flink aangekomen, dus nu ff flink minderen
Weet ik, maar zie dat slanke sportieve meisje liever met C.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Vaak niks mis mee, het slanke sportieve meisje heeft niet veel meer dan dat.
zolang ze maar een fatsoenlijke kont heeft boeit me dat B/C verhaal echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, maar zie dat slanke sportieve meisje liever met C.
Gezicht>kont>tietenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang ze maar een fatsoenlijke kont heeft boeit me dat B/C verhaal echt niet.
Amenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang ze maar een fatsoenlijke kont heeft boeit me dat B/C verhaal echt niet.
Gezicht>tieten>kontquote:
?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik glijd nooit uit over bananen schillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |