Zie het als een mysterie box joh dat soort seksuele spanning maakt het alleen maar leuker en lekkerder.quote:
Agreed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
in GoT is ze lekkerder
[ afbeelding ]
Wie denkte gij da ik ben? Bob the fucking bouwer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je ff ergens een glory hole boort kom ik d'ran
Nouja voor 35 ekkie mag ik toch wel een glory hole vragenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie denkte gij da ik ben? Bob the fucking bouwer?
Je wilt mee vreten, een BJ en nu ga je ook nog dingen eisen?
Je gaat maar buiten staan met je blote reet en dan steek je hem maar door de brievenbus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja voor 35 ekkie mag ik toch wel een glory hole vragen
Ik ga boodschappen doen, bak wel een ei. Als het zo moet hoeft het van mij al niet meer hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gaat maar buiten staan met je blote reet en dan steek je hem maar door de brievenbus.
Dan niet jongen, scheelt je weer een tripje naar de SOA kliniek, no biggie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, bak wel een ei. Als het zo moet hoeft het van mij al niet meer hoor
Shit is zo heavy dat het door het rubbertje heen gaat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan niet jongen, scheelt je weer een tripje naar de SOA kliniek, no biggie.
Ik denk dat dat je beter af bent in de bek van onze hond, die zal op heel wat minder vieze plekken geweest zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Shit is zo heavy dat het door het rubbertje heen gaat?
Je gaat nu wel heel ver hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je beter af bent in de bek van onze hond, die zal op heel wat minder vieze plekken geweest zijn.
Je bent net wakker geworden in de goot bedoel je ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Weer terug van buiten. Genoeg zon gehad nu weer autistisch op mijn zolder achter de pc.
Neefje van Fons Spooren dit hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
That's how i do business.. eerlijkheid duurt het langst.
Zon? Het is hier zo grauw als maar zijn kan (Wel redelijk klef en benauwd)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
Weer terug van buiten. Genoeg zon gehad nu weer autistisch op mijn zolder achter de pc.
Al sinds 9:30 op! Jaja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je bent net wakker geworden in de goot bedoel je ?
Lekker zonnetje man, word al aardig bruin.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zon? Het is hier zo grauw als maar zijn kan (Wel redelijk klef en benauwd)
Ik heb pas rond een uurtje of 14:00 ontslag genomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder sloeg je uit bed om een nieuwe baan te gaan zoeken?
Net toen het druk werd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb pas rond een uurtje of 14:00 ontslag genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |