Net voor zijn promotie naar de nuggetsquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net voor zijn promotie naar de nuggets
Kein tepel of ander naakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel heel gewaagd hoor... Dit blijft een preuts Katholiek forum hoor.
ik wacht nu al 48 uur op een mailtje van mijn schoolquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Kutzooi, waarschijnlijk nog een week wachten voor mijn salaris wat ik te goed heb via uwv
Ik wacht natuurlijk niet zo lang ofzo
48uur ja?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wacht nu al 48 uur op een mailtje van mijn schoolnu moet ik morgen gvd langs gaan om te kijken wat de deal is met deze.
ja ik zou binnen 1 uur reactie krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
48uur ja?
Ik wacht al sinds eind Maart/begin April
Ik zou binnen 1 week mijn salaris krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik zou binnen 1 uur reactie krijgen.
quote:Demy de Zeeuw
Backstage bij de Louis Vuitton Spring/Summer 2013 show in Parijs zijn er foto’s van belangrijke accessoire stukken voor het komende seizoen onthuld.
Meer foto's hier--->http://bit.ly/M3Avob
Als het niet zo zielig voor jou was had ik eenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Kutzooi, waarschijnlijk nog een week wachten voor mijn salaris wat ik te goed heb via uwv
Ik wacht natuurlijk niet zo lang ofzo
En mensen het maar raar vinden waarom er mensen serieus een wietplantage op zolder hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het niet zo zielig voor jou was had ik eengeplaatst.
alsof jij het nodig hebt, jij bent toch die rijke boi uit zaantje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou binnen 1 week mijn salaris krijgen
Denk het jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit de profvoetbal-manier om uit de kast te komen ofzo?
ik wil gewoon die 6000euro zodat ik eens een avondje goed kan snuivenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof jij het nodig hebt, jij bent toch die rijke boi uit zaantje.
Serieus man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wil gewoon die 6000euro zodat ik eens een avondje goed kan snuiven
hoeveel gram heb je daarvoor?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wil gewoon die 6000euro zodat ik eens een avondje goed kan snuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |