heb je je eigen kapsel weleens gezienquote:
Ik vergeet elke keer die kloon te maken, zomaar ineens kom ik eropquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb je je eigen kapsel weleens gezien
Ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
PUB FEESTJE?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer die kloon te maken, zomaar ineens kom ik erop
Maar dat pub feestje moeten we heen
ohquote:
Ja moeten Kree wel eerst voor wat tips vragen hoe hij dat toch doetquote:
Die echte mannen komen dan met hun mond niet bij mijn kutquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dateding heeft een baardquote:
Kree krijgt ons wel naar binnenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat zou wel legendarisch zijn om op een PUBmeet dik te gaan regelen
En jij bent altijd gladgeschoren.quote:
Ik ga niet weer een opmerking maken, is te makkelijk scorenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Maar okselhaar ofzo maakt eigenlijk geen bal uit of je het eraf haalt, schaamhaar is ook nog niet echt smerig, maar konthaar is gewoon vies om het onbijgewerkt te laten zitten.
Schaamhaar niet smerig?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Maar okselhaar ofzo maakt eigenlijk geen bal uit of je het eraf haalt, schaamhaar is ook nog niet echt smerig, maar konthaar is gewoon vies om het onbijgewerkt te laten zitten.
Ik op zich ook niet maar zuchtquote:
Gewoon dronken voeren en in zijn slaap eraf scheren johquote:
Wil je mijn konthaar bijwerken?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Op dit moment nietquote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij bent altijd gladgeschoren.
Hmm hmm
Uhm neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon dronken voeren en in zijn slaap eraf scheren joh
Ik heb eens gelezen dat het een rol speelt als signaal dat je volwassen bent. En dat het seksgeurtjes vasthoudt tijdens de daad en zo een positieve bijdrage levert. Geen idee of het waar is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
Het enige nut van schaamhaar is mannen lokken. Gelukkig hebben we tegenwoordig de mogelijkheid tot spraak. Dus het haar kan weg.
oquote:
Ik vind het nog steeds smerig hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar blijft tenminste niet zomaar stront aan plakken.
Mono heeft een haarloze bipsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
Waarom doen veel mannen dat niet... Konthaar weghalen. Dat snap ik niet zo goed, het ziet er best ranzig uit.
Please, no. Just no, stopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds smerig hoor.
Bij vrouwen helemaal. Bloedresten, plas. Bah
Wil jij het weghalen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
Waarom doen veel mannen dat niet... Konthaar weghalen. Dat snap ik niet zo goed, het ziet er best ranzig uit.
Bonkjes en sliertenquote:
Ik kan er niet bijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
Dat ook ja. Haar houdt geur vast en mannen pikken dan op dat een vrouw klaar is voor de daad of zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat het een rol speelt als signaal dat je volwassen bent. En dat het seksgeurtjes vasthoudt tijdens de daad en zo een positieve bijdrage levert. Geen idee of het waar is.
Daar kan je een bedrijf in beginnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
Gewoon boven kampvuur tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 1 keer mn kont geschoren. Wat was dat veel moeite
Ja man. WTF, hoe wil je dat ooit goed doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 1 keer mn kont geschoren. Wat was dat veel moeite
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. WTF, hoe wil je dat ooit goed doen?
quote:
succesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten liefjes!!
Denken jullie morgen aan mij? Ik begin de ochtend met stress en een file of 4
't Is erafquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar Lokje haar schaamhaar.
Thnx babequote:
Ik verwacht wel een fb bericht te lezen dat je ondanks de tomtom verdwaalt bentquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten liefjes!!
Denken jullie morgen aan mij? Ik begin de ochtend met stress en een file of 4
Dat was me vorige week ook gelukt dus alle vertrouwen dat dat nu weer gaat gebeurenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een fb bericht te lezen dat je ondanks de tomtom verdwaalt bent
Anuslebberenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Sinji het volgende:
Wat is een rimjob? Visuele ondersteuning is toegestaan
Gewoon rimmen, baffen dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Sinji het volgende:
Ik ga jouw reet niet likken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan moet je er maar niet teveel aan denken tijdens de rimjob morgen
WHAHAHAHA Ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Dat zei naatje toch ooit iets van Rimmen is coke
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Rimjob = lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Sinji het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Volgens naatje was rimmen cokequote:
Drugsdealer grijpt dan instinctief naar zijn 9 milliquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Wel nice als je naar een doorgesnoven dealer toe gaat met de boodschap: ik wil rimmen.
Sommige dealers zullen er vast niet vies van zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Wel nice als je naar een doorgesnoven dealer toe gaat met de boodschap: ik wil rimmen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
Ik was dealer pikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb jij flink wat kontje gelikt, nog gratis bij je dealer ook.
Ehh ehh, we've got a badass over herequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dealer pik
Je wil niet weten wat er allemaal aangeboden werd
Ik ben gewoon lief hoorquote:
Weet ik, maar nu krijg je je rimjob gratisch van je opvolger toch.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dealer pik
Dus je hebt je regelmatig laten rimmen door junksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dealer pik
Handjob af en toe toch, niks mis meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu krijg je je rimjob gratisch van je opvolger toch.
Niks mis meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je hebt je regelmatig laten rimmen door junks
Ik ga hem volgende vrijdag zien, ik ben nog steeds bang dat hij me vol met snats douwt en me meeneemt naar een ajax hoolie tent en ze verteld dat ik voor Feyenoord ben.quote:
Ik heb het ook weleens gedaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wel één keer gebaft. Gewoon proberen.
Ze had schone bips ik was aan het beffen en had zoiets van, fuck it, ik doe het gewoon
Had wel bier op, maar het lijkt viezer dan dat het is ben ik eerlijk in.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Ze had schone bips ik was aan het beffen en had zoiets van, fuck it, ik doe het gewoon
Zaterdag is het man,zaterdagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga hem volgende vrijdag zien, ik ben nog steeds bang dat hij me vol met snats douwt en me meeneemt naar een ajax hoolie tent en ze verteld dat ik voor Feyenoord ben.
Als het maar een goed gewassen bips is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
huh zaterdag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaterdag is het man,zaterdag
En we gaan zeker ff naar Oldtown
Later kaneel! Moge je vele chicks rimmenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is weer mooi geweest met al die vuige praat
Slaap lekker!
ja 14juli is een zaterdagquote:
Trusten Kaneel!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is weer mooi geweest met al die vuige praat
Slaap lekker!
Waarom zouden we op een vrijdag overdag naar een park gaan?quote:
Er is ook niks mis mee, maar dan moet er geen oerwoud groeien met toebehorende bewoners.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Je weet het niet hé je weet het niet. En ik dacht dat het s'avonds rond 1800 pas begon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zouden we op een vrijdag overdag naar een park gaan?
Niet iedereen is werkeloos tuig zoals ik ben
Nee man eerder volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet het niet hé je weet het niet. En ik dacht dat het s'avonds rond 1800 pas begon.
Idd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is ook niks mis mee, maar dan moet er geen oerwoud groeien met toebehorende bewoners.
Als ik me scheer, rim je me dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is ook niks mis mee, maar dan moet er geen oerwoud groeien met toebehorende bewoners.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij was dat ook bij jou, of vergis ik mij nou
Ik heb wel een zeer schone bips.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij was dat ook bij jou, of vergis ik mij nou
Ook als je geen bier op hebt wil je nog wel eens in de war zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb bier op, ik weet het allemal niet meer nu .
Mono kom je vrijdag ook trouwens eten bij de toko ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb bier op, ik weet het allemal niet meer nu .
Prima, zeg maar hoe laat en waar. Wel El cheapo neem ik aan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono kom je vrijdag ook trouwens eten bij de toko ?
Zeer El cheapoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, zeg maar hoe laat en waar. Wel El cheapo neem ik aan ?
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
Woei, nog een weekje en dan heb ik het huis voor mij alleen.
wtf is moksi meti ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeer El cheapo
1830 op cs en dan lopen we erheen
10euro voor een moksi meti waar je goed van vol raakt
Jij komt toch nooit buiten Groningenquote:
Er zou best wel eens hond in kunnen zitten jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
wtf is moksi meti ?Gedroogde hond ofzo ?
Fuck it, maakt niet uit, ik eet alles wat ik kan als ik goedkoop moet leven en bier op heb
Goed punt, sorry Samzzz ruim die waterval maar weer opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij komt toch nooit buiten Groningen
Ik ook. Als het heel warm wordt van 't zomer dan ga ik mijn matras in de woonkamer leggenquote:
Dan eet ik niet mee hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zou best wel eens hond in kunnen zitten ja
Het er ziet er smerig uit maar het is erg goed
quote:
quote:
Dat denk ik niet. Mag in NL niet geserveerd worden heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zou best wel eens hond in kunnen zitten ja
Het er ziet er smerig uit maar het is erg goed
Ah oke, weer een zorg minder voor flipselsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mag in NL niet geserveerd worden heb ik begrepen.
Wat niet weet wat niet deert. In een potje bewaren met daarop ''Koe'' en er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mag in NL niet geserveerd worden heb ik begrepen.
Waarom boos worden, leuk voor je man maar het zal mij serieus aan mijn reet kunnen roesten eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pittige lean retyaki beef met een eckte maaltijdsalade![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pittige lean teryaki beef met een eckte maaltijdsalade![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij eet alles vuilnisbakquote:
Als de VWA komt echt welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert. In een potje bewaren met daarop ''Koe'' en er is niets aan de hand.
geef jij natuurgetrouwe waarde aan smileys?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom boos worden, leuk voor je man maar het zal mij serieus aan mijn reet kunnen roesten eerlijk gezegd
jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
geef jij natuurgetrouwe waarde aan smileys?
Hee ik ben nou paar keer met jou wezen eten en elke keer verbaas ik mij weer wat jij allemaal naar binnen schuiftquote:
Waar zijn ze anders voor?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
geef jij natuurgetrouwe waarde aan smileys?
Sowieso, liefde gaat door de maag hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee ik ben nou paar keer met jou wezen eten en elke keer verbaas ik mij weer wat jij allemaal naar binnen schuift
Ja ik weet niet wat er met mij is de laatste tijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je geeft wel snel toe laatste tijd
[..]
Mocht je willen.
Ja dat doen ze.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
True true, geen idee eigenlijk of zij alles controleren.
Je hebt het verdient na al die uren treinen knulquote:
Ah, ik heb alleen wel eens zo'n gozer gezien die undercover langs kwam en dan ging meten met zo'n sensor of het eten wel de juiste temperatuur was.quote:
Echt he, dat dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik snap nooit van restaurants als ze die kut kop van die Rob Geus zien en ze weten dat ze een gare keuken hebben dat ze alsnog die kerel toelaten
Je weet dat je voor lul staat en er niemand meer naar die shit van je wil komen danquote:
Succes!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:27 schreef Myraela het volgende:
Mooie tijd om een javascript/jquery tentamen te maken. Ik heb al moeite met mn hoofd recht te houden.
Iets dat buiten de randstad een niet vaak voorkomend verschijnsel is.quote:
Oh, wat goed!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:27 schreef Myraela het volgende:
Mooie tijd om een javascript/jquery tentamen te maken. Ik heb al moeite met mn hoofd recht te houden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haha. Ik ook, maar werd wakker omdat ik moest pissenKan niet meer slapen.
Zit in de randstad en heb geen idee waar ze het over heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets dat buiten de randstad een niet vaak voorkomend verschijnsel is.
Behalve op zondag dan, als je door de Hoogstraat rijdt richting de kerk.
Wie is Mai-lan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:41 schreef Monopoly het volgende:
Hoe tof. Ik heb zo'n facebook pagina gestart waar je kan "stemmen" op babes
Had er een foto op gezet van Mai-Lan, maar niemand koos voor haar, en ze heeft er zelf ook op gereageerd
Mooie meid. Doet voor FOK! wat promo dingetjes geloof ik. Veel met FOK!-TV van Stefan. Altijd wel leuk om te zien.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie meid. Doet voor FOK! wat promo dingetjes geloof ik. Veel met FOK!-TV van Stefan. Altijd wel leuk om te zien.
Oh ja, ze heeft ook in de playboy gestaan
Nee, er stonden ook nog 2 andere vrouwen op. Er staan dan altijd cijfers bij en kan je kiezen welke je het mooist vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah zo.
Maar was dat de foto, waarop je alleen haar echt ziet?
Ironisch wel, een vleeskeuring starten op Facebook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, er stonden ook nog 2 andere vrouwen op. Er staan dan altijd cijfers bij en kan je kiezen welke je het mooist vind.
Ouderwete vleeskeuring via Facebook, maar op zich wel een succes. Mensen vinden het wel leuk, en er komen mooie discussies van
met zonder jasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het weer om zonder jas rond te lopen.
Protip.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Monopoly het volgende:
Niet FOK!ken op eerste werkdag. Uit je systeem halen dat FOK! tijdens werk. Anders raak je verknocht er aan
Back to where it all began.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ironisch wel, een vleeskeuring starten op Facebook.
Ook ik heb recht op pauze!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Monopoly het volgende:
Niet FOK!ken op eerste werkdag. Uit je systeem halen dat FOK! tijdens werk. Anders raak je verknocht er aan
wat te doen met 100euro, oh wat zal ik doen met mijn winstquote:
gewoon achter je bureau je bammetjes opeten en doorwerken.. Heb je eindelijk werk ga je pauze houden!quote:
Geraldine mag wel oppassen. Ga jij Loef wingmannen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:10 schreef twi het volgende:
Geraldine Kemper is weer vrijgezel. Iemand in Hoofddorp doet een dansje.
Want hij kan zo goed hosselen.
Lol, d8 ik ook toen ik het bericht op nu.nl las :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:10 schreef twi het volgende:
Geraldine Kemper is weer vrijgezel. Iemand in Hoofddorp doet een dansje.
Want hij kan zo goed hosselen.
Waarom jij niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geraldine mag wel oppassen. Ga jij Loef wingmannen?
Dan kan Heloef jou als dank aan de vrouw helpenquote:
Ik weet niet hoe goed heloef is in het wingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan Heloef jou als dank aan de vrouw helpen
Vast beter dan mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed heloef is in het wingen.
no shitquote:
Bovendien ga ik nooit. Ik ga zelfs nooit naar buitenquote:
Samen een keertje stappen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo'n goede wingman.
Ze kan geen wonderen verrichten hoorquote:
Ik wist niet kaneel een vrouw wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kan geen wonderen verrichten hoor
Dacht dat je over samzz hadquote:
gewoon met een vrouw ergens binnen lopen werkt namelijk alquote:
Ja dan ben ineens interessant. Hetzelfde op het moment dat je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon met een vrouw ergens binnen lopen werkt namelijk al
ja rare wezens die vrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan ben ineens interessant. Hetzelfde op het moment dat je een vriendin hebt
Neequote:
In het weekend. Komend weekend heb ik nog geen plannenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik binnenkort wat tijd heb, waarom niet?
Haha, vrouwen zijn raarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon met een vrouw ergens binnen lopen werkt namelijk al
ze moet je dan wel je gang laten gaan, dus geen scharrel als wingman gebruiken
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, vrouwen zijn raar. Maar dat is wel de reden dat ik een goede wingman ben.
En als er wel succes is is ze misschien wel in voor een trio.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huis
driedubbel zo handigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als er wel succes is is ze misschien wel in voor een trio.
win win situatie
Komend weekend kan ik niet iig. Eens zien of ik volgende week kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee
[..]
In het weekend. Komend weekend heb ik nog geen plannen
Zeg! Ben ik nu second choicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huis
Dat is goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komend weekend kan ik niet iig. Eens zien of ik volgende week kan.
1 keer, nooit weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien ga ik nooit. Ik ga zelfs nooit naar buiten
Ik ga liever prive met jou op stapquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij kan het een geweldige avond worden als we met ze alle op stap gaan
Beste schommel moet dat dan zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeg dan direct dat je even in de loveswing bij Royco wil schommelen
Middag Lokaquote:
Klootzakquote:
Alleen maar stappen of gaan we ook prive na stappenquote:
Beide een aparte slaapkamer idd, lekker privequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen maar stappen of gaan we ook prive na stappen
Nastappen? Ik ben ook geen 20 meer hoor. Ik moet al vroeg in bed liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen maar stappen of gaan we ook prive na stappen
Huh wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeg dan direct dat je even in de loveswing bij Royco wil schommelen
Redelijk, het groeit niet zo snelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Lokje. Ben je nog helemaal glad?
Ja hey geen vlekjes in mijn bed hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide een aparte slaapkamer idd, lekker prive
Ik zorg er wel voor dat je weer voelt als een jong lammetjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nastappen? Ik ben ook geen 20 meer hoor. Ik moet al vroeg in bed liggen
Andere keer weerquote:
In sommige gevallen reken ik op jou dat je het juist WEL zegt.quote:
Nee het is te makkelijk scoren zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In sommige gevallen reken ik op jou dat je het juist WEL zegt.
Nu bijvoorbeeld!
Alsof dat gesnapt wordtquote:
Jaquote:
Oh ja, is ook zo!quote:
Ik ga morgen kerstboom kijkenquote:
fobowaardig dezequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven niet snappen![]()
Zijn opmerkingen zijn zo subtiel als baksteen
Ik zie je al open enz hoogzomer en dan met kerstboom op padquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga morgen kerstboom kijken
Vraag mij alleen af hoe ik hem eerst naar Amsterdam mee ga nemen en dan naar jou toe
En toch he!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven niet snappen![]()
Zijn opmerkingen zijn zo subtiel als baksteen
Mongooltjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch he!
Toch zijn er mensen die gewoon echt niet door hebben dat ze door hem worden afgezeken
Rolstoel staat ook op de planningquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie je al open enz hoogzomer en dan met kerstboom op pad
rare mensenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch he!
Toch zijn er mensen die gewoon echt niet door hebben dat ze door hem worden afgezeken
Je hebt het vaak niet door iddquote:
We zijn aan elkaar gewaagdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik slechte humor heb....
Maar hij was wederom slechtquote:
uhuquote:
quote:
Jaquote:
Ja daar heb je binnen niet echt last van hoor of het droog is of nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, jullie gaan vrijdag meeten he?
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar heb je binnen niet echt last van hoor of het droog is of niet
waar gaan jullie meeten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Old Sailors ouwe, nouja daar beginnen iigquote:
Wellicht dat het dak er lektquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een poncho aanquote:
Doorzichtig met eendjes eropquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |