Waar zijn ze anders voor?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
geef jij natuurgetrouwe waarde aan smileys?
Sowieso, liefde gaat door de maag hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee ik ben nou paar keer met jou wezen eten en elke keer verbaas ik mij weer wat jij allemaal naar binnen schuift
Ja ik weet niet wat er met mij is de laatste tijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je geeft wel snel toe laatste tijd
[..]
Mocht je willen.
Ja dat doen ze.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
True true, geen idee eigenlijk of zij alles controleren.
Je hebt het verdient na al die uren treinen knulquote:
Ah, ik heb alleen wel eens zo'n gozer gezien die undercover langs kwam en dan ging meten met zo'n sensor of het eten wel de juiste temperatuur was.quote:
Echt he, dat dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik snap nooit van restaurants als ze die kut kop van die Rob Geus zien en ze weten dat ze een gare keuken hebben dat ze alsnog die kerel toelaten
Je weet dat je voor lul staat en er niemand meer naar die shit van je wil komen danquote:
Succes!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:27 schreef Myraela het volgende:
Mooie tijd om een javascript/jquery tentamen te maken. Ik heb al moeite met mn hoofd recht te houden.
Iets dat buiten de randstad een niet vaak voorkomend verschijnsel is.quote:
Oh, wat goed!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:27 schreef Myraela het volgende:
Mooie tijd om een javascript/jquery tentamen te maken. Ik heb al moeite met mn hoofd recht te houden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haha. Ik ook, maar werd wakker omdat ik moest pissenKan niet meer slapen.
Zit in de randstad en heb geen idee waar ze het over heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets dat buiten de randstad een niet vaak voorkomend verschijnsel is.
Behalve op zondag dan, als je door de Hoogstraat rijdt richting de kerk.
Wie is Mai-lan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:41 schreef Monopoly het volgende:
Hoe tof. Ik heb zo'n facebook pagina gestart waar je kan "stemmen" op babes
Had er een foto op gezet van Mai-Lan, maar niemand koos voor haar, en ze heeft er zelf ook op gereageerd
Mooie meid. Doet voor FOK! wat promo dingetjes geloof ik. Veel met FOK!-TV van Stefan. Altijd wel leuk om te zien.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie meid. Doet voor FOK! wat promo dingetjes geloof ik. Veel met FOK!-TV van Stefan. Altijd wel leuk om te zien.
Oh ja, ze heeft ook in de playboy gestaan
Nee, er stonden ook nog 2 andere vrouwen op. Er staan dan altijd cijfers bij en kan je kiezen welke je het mooist vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah zo.
Maar was dat de foto, waarop je alleen haar echt ziet?
Ironisch wel, een vleeskeuring starten op Facebook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, er stonden ook nog 2 andere vrouwen op. Er staan dan altijd cijfers bij en kan je kiezen welke je het mooist vind.
Ouderwete vleeskeuring via Facebook, maar op zich wel een succes. Mensen vinden het wel leuk, en er komen mooie discussies van
met zonder jasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het weer om zonder jas rond te lopen.
Protip.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Monopoly het volgende:
Niet FOK!ken op eerste werkdag. Uit je systeem halen dat FOK! tijdens werk. Anders raak je verknocht er aan
Back to where it all began.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ironisch wel, een vleeskeuring starten op Facebook.
Ook ik heb recht op pauze!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Monopoly het volgende:
Niet FOK!ken op eerste werkdag. Uit je systeem halen dat FOK! tijdens werk. Anders raak je verknocht er aan
wat te doen met 100euro, oh wat zal ik doen met mijn winstquote:
gewoon achter je bureau je bammetjes opeten en doorwerken.. Heb je eindelijk werk ga je pauze houden!quote:
Geraldine mag wel oppassen. Ga jij Loef wingmannen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:10 schreef twi het volgende:
Geraldine Kemper is weer vrijgezel. Iemand in Hoofddorp doet een dansje.
Want hij kan zo goed hosselen.
Lol, d8 ik ook toen ik het bericht op nu.nl las :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:10 schreef twi het volgende:
Geraldine Kemper is weer vrijgezel. Iemand in Hoofddorp doet een dansje.
Want hij kan zo goed hosselen.
Waarom jij niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geraldine mag wel oppassen. Ga jij Loef wingmannen?
Dan kan Heloef jou als dank aan de vrouw helpenquote:
Ik weet niet hoe goed heloef is in het wingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan Heloef jou als dank aan de vrouw helpen
Vast beter dan mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed heloef is in het wingen.
no shitquote:
Bovendien ga ik nooit. Ik ga zelfs nooit naar buitenquote:
Samen een keertje stappen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo'n goede wingman.
Ze kan geen wonderen verrichten hoorquote:
Ik wist niet kaneel een vrouw wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kan geen wonderen verrichten hoor
Dacht dat je over samzz hadquote:
gewoon met een vrouw ergens binnen lopen werkt namelijk alquote:
Ja dan ben ineens interessant. Hetzelfde op het moment dat je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon met een vrouw ergens binnen lopen werkt namelijk al
ja rare wezens die vrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan ben ineens interessant. Hetzelfde op het moment dat je een vriendin hebt
Neequote:
In het weekend. Komend weekend heb ik nog geen plannenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik binnenkort wat tijd heb, waarom niet?
Haha, vrouwen zijn raarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon met een vrouw ergens binnen lopen werkt namelijk al
ze moet je dan wel je gang laten gaan, dus geen scharrel als wingman gebruiken
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, vrouwen zijn raar. Maar dat is wel de reden dat ik een goede wingman ben.
En als er wel succes is is ze misschien wel in voor een trio.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huis
driedubbel zo handigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als er wel succes is is ze misschien wel in voor een trio.
win win situatie
Komend weekend kan ik niet iig. Eens zien of ik volgende week kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee
[..]
In het weekend. Komend weekend heb ik nog geen plannen
Zeg! Ben ik nu second choicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huis
Dat is goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komend weekend kan ik niet iig. Eens zien of ik volgende week kan.
1 keer, nooit weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien ga ik nooit. Ik ga zelfs nooit naar buiten
Ik ga liever prive met jou op stapquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij kan het een geweldige avond worden als we met ze alle op stap gaan
Beste schommel moet dat dan zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeg dan direct dat je even in de loveswing bij Royco wil schommelen
Middag Lokaquote:
Klootzakquote:
Alleen maar stappen of gaan we ook prive na stappenquote:
Beide een aparte slaapkamer idd, lekker privequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen maar stappen of gaan we ook prive na stappen
Nastappen? Ik ben ook geen 20 meer hoor. Ik moet al vroeg in bed liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen maar stappen of gaan we ook prive na stappen
Huh wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeg dan direct dat je even in de loveswing bij Royco wil schommelen
Redelijk, het groeit niet zo snelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Lokje. Ben je nog helemaal glad?
Ja hey geen vlekjes in mijn bed hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide een aparte slaapkamer idd, lekker prive
Ik zorg er wel voor dat je weer voelt als een jong lammetjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nastappen? Ik ben ook geen 20 meer hoor. Ik moet al vroeg in bed liggen
Andere keer weerquote:
In sommige gevallen reken ik op jou dat je het juist WEL zegt.quote:
Nee het is te makkelijk scoren zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In sommige gevallen reken ik op jou dat je het juist WEL zegt.
Nu bijvoorbeeld!
Alsof dat gesnapt wordtquote:
Jaquote:
Oh ja, is ook zo!quote:
Ik ga morgen kerstboom kijkenquote:
fobowaardig dezequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven niet snappen![]()
Zijn opmerkingen zijn zo subtiel als baksteen
Ik zie je al open enz hoogzomer en dan met kerstboom op padquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga morgen kerstboom kijken
Vraag mij alleen af hoe ik hem eerst naar Amsterdam mee ga nemen en dan naar jou toe
En toch he!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven niet snappen![]()
Zijn opmerkingen zijn zo subtiel als baksteen
Mongooltjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch he!
Toch zijn er mensen die gewoon echt niet door hebben dat ze door hem worden afgezeken
Rolstoel staat ook op de planningquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie je al open enz hoogzomer en dan met kerstboom op pad
rare mensenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch he!
Toch zijn er mensen die gewoon echt niet door hebben dat ze door hem worden afgezeken
Je hebt het vaak niet door iddquote:
We zijn aan elkaar gewaagdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik slechte humor heb....
Maar hij was wederom slechtquote:
uhuquote:
quote:
Jaquote:
Ja daar heb je binnen niet echt last van hoor of het droog is of nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, jullie gaan vrijdag meeten he?
Ik hoop voor jullie dat het droog blijft
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar heb je binnen niet echt last van hoor of het droog is of niet
waar gaan jullie meeten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Old Sailors ouwe, nouja daar beginnen iigquote:
Wellicht dat het dak er lektquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een poncho aanquote:
Doorzichtig met eendjes eropquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |