ja rare wezens die vrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan ben ineens interessant. Hetzelfde op het moment dat je een vriendin hebt
Neequote:
In het weekend. Komend weekend heb ik nog geen plannenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik binnenkort wat tijd heb, waarom niet?
Haha, vrouwen zijn raarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon met een vrouw ergens binnen lopen werkt namelijk al
ze moet je dan wel je gang laten gaan, dus geen scharrel als wingman gebruiken
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, vrouwen zijn raar. Maar dat is wel de reden dat ik een goede wingman ben.
En als er wel succes is is ze misschien wel in voor een trio.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huis
driedubbel zo handigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als er wel succes is is ze misschien wel in voor een trio.
win win situatie
Komend weekend kan ik niet iig. Eens zien of ik volgende week kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee
[..]
In het weekend. Komend weekend heb ik nog geen plannen
Zeg! Ben ik nu second choicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
dubbel zo handig want als er dan alsnog geen succes is neem ik jou gewoon mee naar huis
Dat is goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komend weekend kan ik niet iig. Eens zien of ik volgende week kan.
1 keer, nooit weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien ga ik nooit. Ik ga zelfs nooit naar buiten
Ik ga liever prive met jou op stapquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij kan het een geweldige avond worden als we met ze alle op stap gaan
Beste schommel moet dat dan zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeg dan direct dat je even in de loveswing bij Royco wil schommelen
Middag Lokaquote:
Klootzakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |