Ook als je geen bier op hebt wil je nog wel eens in de war zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb bier op, ik weet het allemal niet meer nu .
Mono kom je vrijdag ook trouwens eten bij de toko ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb bier op, ik weet het allemal niet meer nu .
Prima, zeg maar hoe laat en waar. Wel El cheapo neem ik aan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono kom je vrijdag ook trouwens eten bij de toko ?
Zeer El cheapoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, zeg maar hoe laat en waar. Wel El cheapo neem ik aan ?
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
Woei, nog een weekje en dan heb ik het huis voor mij alleen.
wtf is moksi meti ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeer El cheapo
1830 op cs en dan lopen we erheen
10euro voor een moksi meti waar je goed van vol raakt
Jij komt toch nooit buiten Groningenquote:
Er zou best wel eens hond in kunnen zitten jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
wtf is moksi meti ?Gedroogde hond ofzo ?
Fuck it, maakt niet uit, ik eet alles wat ik kan als ik goedkoop moet leven en bier op heb
Goed punt, sorry Samzzz ruim die waterval maar weer opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij komt toch nooit buiten Groningen
Ik ook. Als het heel warm wordt van 't zomer dan ga ik mijn matras in de woonkamer leggenquote:
Dan eet ik niet mee hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zou best wel eens hond in kunnen zitten ja
Het er ziet er smerig uit maar het is erg goed
quote:
quote:
Dat denk ik niet. Mag in NL niet geserveerd worden heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zou best wel eens hond in kunnen zitten ja
Het er ziet er smerig uit maar het is erg goed
Ah oke, weer een zorg minder voor flipselsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mag in NL niet geserveerd worden heb ik begrepen.
Wat niet weet wat niet deert. In een potje bewaren met daarop ''Koe'' en er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mag in NL niet geserveerd worden heb ik begrepen.
Waarom boos worden, leuk voor je man maar het zal mij serieus aan mijn reet kunnen roesten eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pittige lean retyaki beef met een eckte maaltijdsalade![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pittige lean teryaki beef met een eckte maaltijdsalade![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij eet alles vuilnisbakquote:
Als de VWA komt echt welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert. In een potje bewaren met daarop ''Koe'' en er is niets aan de hand.
geef jij natuurgetrouwe waarde aan smileys?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom boos worden, leuk voor je man maar het zal mij serieus aan mijn reet kunnen roesten eerlijk gezegd
jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
geef jij natuurgetrouwe waarde aan smileys?
Hee ik ben nou paar keer met jou wezen eten en elke keer verbaas ik mij weer wat jij allemaal naar binnen schuiftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |