huh zaterdag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaterdag is het man,zaterdag
En we gaan zeker ff naar Oldtown
Later kaneel! Moge je vele chicks rimmenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is weer mooi geweest met al die vuige praat
Slaap lekker!
ja 14juli is een zaterdagquote:
Trusten Kaneel!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is weer mooi geweest met al die vuige praat
Slaap lekker!
Waarom zouden we op een vrijdag overdag naar een park gaan?quote:
Er is ook niks mis mee, maar dan moet er geen oerwoud groeien met toebehorende bewoners.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wel één keer gebaft. Gewoon proberen.
Ze had schone bips ik was aan het beffen en had zoiets van, fuck it, ik doe het gewoon
Had wel bier op, maar het lijkt viezer dan dat het is ben ik eerlijk in.
Je weet het niet hé je weet het niet. En ik dacht dat het s'avonds rond 1800 pas begon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zouden we op een vrijdag overdag naar een park gaan?
Niet iedereen is werkeloos tuig zoals ik ben
Nee man eerder volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet het niet hé je weet het niet. En ik dacht dat het s'avonds rond 1800 pas begon.
Idd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is ook niks mis mee, maar dan moet er geen oerwoud groeien met toebehorende bewoners.
Als ik me scheer, rim je me dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is ook niks mis mee, maar dan moet er geen oerwoud groeien met toebehorende bewoners.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij was dat ook bij jou, of vergis ik mij nou
Ik heb wel een zeer schone bips.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij was dat ook bij jou, of vergis ik mij nou
Ook als je geen bier op hebt wil je nog wel eens in de war zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb bier op, ik weet het allemal niet meer nu .
Mono kom je vrijdag ook trouwens eten bij de toko ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb bier op, ik weet het allemal niet meer nu .
Prima, zeg maar hoe laat en waar. Wel El cheapo neem ik aan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono kom je vrijdag ook trouwens eten bij de toko ?
Zeer El cheapoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, zeg maar hoe laat en waar. Wel El cheapo neem ik aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |