Ja man. WTF, hoe wil je dat ooit goed doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 1 keer mn kont geschoren. Wat was dat veel moeite
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. WTF, hoe wil je dat ooit goed doen?
quote:
succesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten liefjes!!
Denken jullie morgen aan mij? Ik begin de ochtend met stress en een file of 4
't Is erafquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar Lokje haar schaamhaar.
Thnx babequote:
Ik verwacht wel een fb bericht te lezen dat je ondanks de tomtom verdwaalt bentquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten liefjes!!
Denken jullie morgen aan mij? Ik begin de ochtend met stress en een file of 4
Dat was me vorige week ook gelukt dus alle vertrouwen dat dat nu weer gaat gebeurenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een fb bericht te lezen dat je ondanks de tomtom verdwaalt bent
Anuslebberenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Sinji het volgende:
Wat is een rimjob? Visuele ondersteuning is toegestaan
Gewoon rimmen, baffen dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Sinji het volgende:
Ik ga jouw reet niet likken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan moet je er maar niet teveel aan denken tijdens de rimjob morgen
WHAHAHAHA Ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Dat zei naatje toch ooit iets van Rimmen is coke
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Rimjob = lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Sinji het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Volgens naatje was rimmen cokequote:
Drugsdealer grijpt dan instinctief naar zijn 9 milliquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Wel nice als je naar een doorgesnoven dealer toe gaat met de boodschap: ik wil rimmen.
Sommige dealers zullen er vast niet vies van zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Wel nice als je naar een doorgesnoven dealer toe gaat met de boodschap: ik wil rimmen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
Ik was dealer pikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb jij flink wat kontje gelikt, nog gratis bij je dealer ook.
Ehh ehh, we've got a badass over herequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dealer pik
Je wil niet weten wat er allemaal aangeboden werd
Ik ben gewoon lief hoorquote:
Weet ik, maar nu krijg je je rimjob gratisch van je opvolger toch.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dealer pik
Dus je hebt je regelmatig laten rimmen door junksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was dealer pik
Handjob af en toe toch, niks mis meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu krijg je je rimjob gratisch van je opvolger toch.
Niks mis meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je hebt je regelmatig laten rimmen door junks
Ik ga hem volgende vrijdag zien, ik ben nog steeds bang dat hij me vol met snats douwt en me meeneemt naar een ajax hoolie tent en ze verteld dat ik voor Feyenoord ben.quote:
Ik heb het ook weleens gedaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wel één keer gebaft. Gewoon proberen.
Ze had schone bips ik was aan het beffen en had zoiets van, fuck it, ik doe het gewoon
Had wel bier op, maar het lijkt viezer dan dat het is ben ik eerlijk in.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Ze had schone bips ik was aan het beffen en had zoiets van, fuck it, ik doe het gewoon
Zaterdag is het man,zaterdagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga hem volgende vrijdag zien, ik ben nog steeds bang dat hij me vol met snats douwt en me meeneemt naar een ajax hoolie tent en ze verteld dat ik voor Feyenoord ben.
Als het maar een goed gewassen bips is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |