Uhm neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon dronken voeren en in zijn slaap eraf scheren joh
Ik heb eens gelezen dat het een rol speelt als signaal dat je volwassen bent. En dat het seksgeurtjes vasthoudt tijdens de daad en zo een positieve bijdrage levert. Geen idee of het waar is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
Het enige nut van schaamhaar is mannen lokken. Gelukkig hebben we tegenwoordig de mogelijkheid tot spraak. Dus het haar kan weg.
oquote:
Ik vind het nog steeds smerig hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar blijft tenminste niet zomaar stront aan plakken.
Mono heeft een haarloze bipsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
Waarom doen veel mannen dat niet... Konthaar weghalen. Dat snap ik niet zo goed, het ziet er best ranzig uit.
Please, no. Just no, stopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds smerig hoor.
Bij vrouwen helemaal. Bloedresten, plas. Bah
Wil jij het weghalen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
Waarom doen veel mannen dat niet... Konthaar weghalen. Dat snap ik niet zo goed, het ziet er best ranzig uit.
Bonkjes en sliertenquote:
Ik kan er niet bijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
Dat ook ja. Haar houdt geur vast en mannen pikken dan op dat een vrouw klaar is voor de daad of zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat het een rol speelt als signaal dat je volwassen bent. En dat het seksgeurtjes vasthoudt tijdens de daad en zo een positieve bijdrage levert. Geen idee of het waar is.
Daar kan je een bedrijf in beginnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
Gewoon boven kampvuur tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 1 keer mn kont geschoren. Wat was dat veel moeite
Ja man. WTF, hoe wil je dat ooit goed doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 1 keer mn kont geschoren. Wat was dat veel moeite
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man. WTF, hoe wil je dat ooit goed doen?
quote:
succesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten liefjes!!
Denken jullie morgen aan mij? Ik begin de ochtend met stress en een file of 4
't Is erafquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar Lokje haar schaamhaar.
Thnx babequote:
Ik verwacht wel een fb bericht te lezen dat je ondanks de tomtom verdwaalt bentquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten liefjes!!
Denken jullie morgen aan mij? Ik begin de ochtend met stress en een file of 4
Dat was me vorige week ook gelukt dus alle vertrouwen dat dat nu weer gaat gebeurenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een fb bericht te lezen dat je ondanks de tomtom verdwaalt bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |