quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haha. Ik ook, maar werd wakker omdat ik moest pissenKan niet meer slapen.
Zit in de randstad en heb geen idee waar ze het over heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets dat buiten de randstad een niet vaak voorkomend verschijnsel is.
Behalve op zondag dan, als je door de Hoogstraat rijdt richting de kerk.
Wie is Mai-lan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:41 schreef Monopoly het volgende:
Hoe tof. Ik heb zo'n facebook pagina gestart waar je kan "stemmen" op babes
Had er een foto op gezet van Mai-Lan, maar niemand koos voor haar, en ze heeft er zelf ook op gereageerd
Mooie meid. Doet voor FOK! wat promo dingetjes geloof ik. Veel met FOK!-TV van Stefan. Altijd wel leuk om te zien.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie meid. Doet voor FOK! wat promo dingetjes geloof ik. Veel met FOK!-TV van Stefan. Altijd wel leuk om te zien.
Oh ja, ze heeft ook in de playboy gestaan
Nee, er stonden ook nog 2 andere vrouwen op. Er staan dan altijd cijfers bij en kan je kiezen welke je het mooist vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah zo.
Maar was dat de foto, waarop je alleen haar echt ziet?
Ironisch wel, een vleeskeuring starten op Facebook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, er stonden ook nog 2 andere vrouwen op. Er staan dan altijd cijfers bij en kan je kiezen welke je het mooist vind.
Ouderwete vleeskeuring via Facebook, maar op zich wel een succes. Mensen vinden het wel leuk, en er komen mooie discussies van
met zonder jasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het weer om zonder jas rond te lopen.
Protip.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Monopoly het volgende:
Niet FOK!ken op eerste werkdag. Uit je systeem halen dat FOK! tijdens werk. Anders raak je verknocht er aan
Back to where it all began.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ironisch wel, een vleeskeuring starten op Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |