quote:
Dat hebben meer mensen hoor op hun eerste werkdag. Hoe dan ook: succes!quote:
Dankzij Ez heb ik een bloedhekel aan krekelsquote:
Waaromquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij Ez heb ik een bloedhekel aan krekels
Eerste meet bij Ez thuis toen had hij nog een baardagaam. Die eet krekels. Krekels maken 's nachts herrie. Hele nacht niet geslapen door die kutkrekelsquote:
Dode kopen voortaanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste meet bij Ez thuis toen had hij nog een baardagaam. Die eet krekels. Krekels maken 's nachts herrie. Hele nacht niet geslapen door die kutkrekels
Is niet goed voor de baardagaamquote:
Voor wie?quote:
Hij krijgt er voor betaald dus geen medelijdenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor de man die de krekels dood moet maken.
Nou, misschien krijgt hij er wel helemaal niet voor betaald!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij krijgt er voor betaald dus geen medelijden
Ja en?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, misschien krijgt hij er wel helemaal niet voor betaald!
Mij werd vandaag verteld dat ik een oude fiets benquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Seks voor beginners op tv. Misschien hebben sommigen hier er wat aan.
Om elf uur op Veronica.
Genoteerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Seks voor beginners op tv. Misschien hebben sommigen hier er wat aan.
Om elf uur op Veronica.
Oeh, ik ben ook starter, ik ga kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Om elf uur op Veronica.
Dat ga ik pas kijken als ik daadwerkelijk iemand heb anders heeft het toch geen zinquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Om elf uur op Veronica.
Ze geven ook nog wel eens masturbatietipsquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik pas kijken als ik daadwerkelijk iemand heb anders heeft het toch geen zin
Wellicht ga ik dan toch maar kijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze geven ook nog wel eens masturbatietips
Gazelle 9Xquote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd vandaag verteld dat ik een oude fiets ben
Starter op de seksmarkt ben ik al niet meer, maar tips zijn altijd welkom.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, ik ben ook starter, ik ga kijken.
Kijk als jij het zegt is het gewoon meteen een compliment. Ook al is dat een fiets van 150 jaar oud!quote:
Dan was je allang al dood johquote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk als jij het zegt is het gewoon meteen een compliment. Ook al is dat een fiets van 150 jaar oud!
Wat is ervaren? Wat is starter?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Starter op de seksmarkt ben ik al niet meer, maar tips zijn altijd welkom.
Dan kan ik de dames nog beter plezieren.
Jij bent een starterquote:
Ik ga geen 150 worden?quote:
Dat wil je weten omdat je twijfelt wat jij bent?quote:
Alsof je dat zou willenquote:
WT has a way with the ladies.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk als jij het zegt is het gewoon meteen een compliment. Ook al is dat een fiets van 150 jaar oud!
Geen idee, maar na 8 jaar regelmatig seks (behalve het laatste 3/4 jaar) ben ik wel redelijk ervaren denk ik.quote:
Noted!!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof je dat zou willen
Zodra ik niks meer zelf kan dan wil ik dood, hoe dan ook
Ach ik heb al een auto ongeluk overleefd dus de ouderdom haal ik welquote:
Ik ben starterquote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil je weten omdat je twijfelt wat jij bent?
Echt? Nee toch???
Je kan ook de dames om feedback vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Starter op de seksmarkt ben ik al niet meer, maar tips zijn altijd welkom.
Dan kan ik de dames nog beter plezieren.
Weinig mannen die dat doen!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook de dames om feedback vragen.
Was ook een algemene vraagquote:
Heb ik uiteraard ook gedaan. Maar je bent nooit klaar met leren.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook de dames om feedback vragen.
1931 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex ging vreemd, hoop altijd dat de volgende het dan niet doetquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weinig mannen die dat doen!
Veel mannen die zeggen "ja maar mijn ex vond dat ook lekker!"
Ik ben je ex niet, mongool.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij ook moeilijk om te vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi jaar!quote:
Want?quote:
Dat is wel iets anders jaquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn ex ging vreemd, hoop altijd dat de volgende het dan niet doet
Nou idd!!quote:
Mijn laatste was vooral kletsnatquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard ook gedaan. Maar je bent nooit klaar met leren.
De laatste 2 waren wel erg onder de indruk van mijn kunsten.
Ben niet zo goed in dat soort dingen vragen.quote:
Mjah, en toch is dat de beste manier. Maar ga niet bij elke beweging die je maakt of om de 10 secs vragen of het lekker isquote:
Ben je sowieso ergens goed in?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in dat soort dingen vragen.
Klagen en zielig zijnquote:
En dan vanmiddag zeggen dat ik er weer snel bij wasquote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn laatste was vooral kletsnat. Gelukkig is dat in mijn geval een positief iets.
Gewoon iets doen en vragen of het lekker is, dat gaat zelfs bijna vanzelf als je een beetje praat tijdens de seks enzoquote:
Zelf ben ik niet zo weg van dat kletsnatte. Nat, ok. Maar dat overdreven gedoe altijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn laatste was vooral kletsnat. Gelukkig is dat in mijn geval een positief iets.
Dat weet ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, en toch is dat de beste manier. Maar ga niet bij elke beweging die je maakt of om de 10 secs vragen of het lekker is![]()
En tijdens een sexting sessie kan je ook al heel veel te weten komen hoor.
En daar gingen je kansen bij samzzquote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet zo weg van dat kletsnatte. Nat, ok. Maar dat overdreven gedoe altijd.![]()
Het is vies, vuig en het stinkt.
Inderdaad, geef mij maar een steriele injectienaald.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet zo weg van dat kletsnatte. Nat, ok. Maar dat overdreven gedoe altijd.![]()
Ja, een van mijn favoriete onderwerpen tijdens seks is de dieperliggende betekenis van The Curious Case of Dr. Jeckyll en Mister Hyde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon iets doen en vragen of het lekker is, dat gaat zelfs bijna vanzelf als je een beetje praat tijdens de seks enzo
Ja reageer eens wat sneller kutquote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan zijn dat ik traag reageer maar ik ben ff druk met sexting
Jup.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan vanmiddag zeggen dat ik er weer snel bij was
quote:
Vast welquote:
Zelf heb je er ook niet echt lang over gedaan danquote:
Het ruikt niet echt naar iets.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dat gesquirt.quote:
Ik doe mijn best maar ik heb geen bestialiteit fetisj dus ik moet mij even inlezen!quote:
Oke okequote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar ik heb geen bestialiteit fetisj dus ik moet mij even inlezen!
Ik app je zo weer hoor schatje
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een van mijn favoriete onderwerpen tijdens seks is de dieperliggende betekenis van The Curious Case of Dr. Jeckyll en Mister Hyde.
Dan heeft ze gewoon gepist in bed de ransaapquote:
Klopt.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf heb je er ook niet echt lang over gedaan dan
Trouwens!!quote:
Het lijkt me zo vervelend in je bed. Is de hele matras weer nat enzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dat gesquirt.![]()
Schrok me regelmatig het apenlazarus, zo'n straal over je zak.
Hypocriet wel dan die opmerking van jequote:
Dan heeft ze in je bed gepist. Gefeliciteerd.quote:
Verder op de pm jullie?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hypocriet wel dan die opmerking van je
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heeft ze gewoon gepist in bed de ransaap
Zie jequote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft ze in je bed gepist. Gefeliciteerd.
Is ook wel eens voorgekomen ja. Maar dat ruikt toch echt anders.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heeft ze gewoon gepist in bed de ransaap
Inderdaad. Viezigheid mogen ze bij zich houden.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me zo vervelend in je bed. Is de hele matras weer nat enzo.
Minder je best doen dan gebeurd dat ook niet meerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dat gesquirt.![]()
Schrok me regelmatig het apenlazarus, zo'n straal over je zak.
Was haar bed.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft ze in je bed gepist. Gefeliciteerd.
Dat maakt het minder erg jaquote:
Niet echt, ik deed geen liefdesverklaringen na een eerste date. Maar dat kan ook komen omdat je dronken was, dat weet ik niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hypocriet wel dan die opmerking van je
Watquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt, ik deed geen liefdesverklaringen na een eerste date. Maar dat kan ook komen omdat je drinken was, dat weet ik niet.
Laten we erover ophouden, oke?
Boh, ik werd ook een keer tijdens de seks ongesteld, denk je eerst wtf, en dan moet je meteen zo'n overtrek vervangen, hele sfeer verpestquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Viezigheid mogen ze bij zich houden.
En je bent gelijk uit de stemming.
Natuurlijk niet. Handdoek eronder en gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me zo vervelend in je bed. Is de hele matras weer nat enzo.
Ik kwak niet het hele bed en haar onder.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry hoor maar die kwak van jullie is nou ook niet echt het toppunt van hygiene te noemen dus niet zo zeiken jij !!
Dat is wel kut ja. Heb ik ook eens gehad. Bloedbad, ik zeg het je.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boh, ik werd ook een keer tijdens de seks ongesteld, denk je eerst wtf, en dan moet je meteen zo'n overtrek vervangen, hele sfeer verpest
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatiefquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Om elf uur op Veronica.
Ik vond onze nacht anders heel speciaal hoor Monoquote:Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef Monopoly het volgende:
Waar gaat dit over. Kom op, niemand die hier zijn/haar bedverhalen gaat vertellen, tering.
Ik kan daar ook een boekje over open slaan, maar hou ik voor mezelf.
Vertel het dan maar. Behalve dat ik stikte in jouw zaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond onze nacht anders heel speciaal hoor Mono
Ik had geen bruine bonen moeten etenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vertel het dan maar. Behalve dat ik stikte in jouw zaad.
Hmmquote:Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwak niet het hele bed en haar onder.
Drilboren? Wat is dat?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatief
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boh, ik werd ook een keer tijdens de seks ongesteld, denk je eerst wtf, en dan moet je meteen zo'n overtrek vervangen, hele sfeer verpest
Soort van betonboren maar dan andersquote:
Duidelijk welquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Soort van betonboren maar dan anders
Arme kinderenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk 16 & pregnant. Prima leedvermaak.
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd bang toen ik rode veeg op mijn leuter zag.
Nog nooit in beton geboord?quote:
Drilboren?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatief
Het vermengt zich ermee.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Het komt in elk geval nooit boven de sekszweetgeur uit.
TMI waardig ditquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggen
Je merkte het toen pas?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggen
Iets anders dan betonboren ofzoquote:
Ik snap de connectie met seks niet... Tenzij Drommel zijn leuter drilboor noemt.quote:
Ik snap hem ook niet! Maar ja motorboaten duurde ook ff voor ik die door hadquote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de connectie met seks niet... Tenzij Drommel zijn leuter drilboor noemt.
2e keer dat ik die vandaag hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet! Maar ja motorboaten duurde ook ff voor ik die door had
Leg uit dan.quote:
Ja, wanneer had ik het anders moeten merken, het doet verder geen pijn ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je merkte het toen pas?![]()
Ga je straks op vakantie je LotRO missen?
Jij was het die het als eerste zei vandaag jaquote:
Motorboaten had ik eens opgezocht, vet raar wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg uit dan.
En doe gelijk dan ook dat motorboaten
Tochniet van flips he de eerste keerquote:
Ieder heeft haar eigen geur, natuurlijk. Of misschien heb je er totaal niet op gelet? Of wist je niet dat je het rook?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, ik heb het nog nooit geroken. Misschien verschilt dat per dame?
Zeker. Ik vroeg eens aan een meisje: "Ben je soms ongesteld?"quote:
Nee, van typisch dusquote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tochniet van flips he de eerste keer
Dat is zo pffffrt pfffffrt doen tussen de tieten.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg uit dan.
En doe gelijk dan ook dat motorboaten
Heldquote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder heeft haar eigen geur, natuurlijk. Of misschien heb je er totaal niet op gelet? Of wist je niet dat je het rook?
[..]
Zeker. Ik vroeg eens aan een meisje: "Ben je soms ongesteld?"
Zij: "Euhm, ja. Hoe weet je dat?"
Ik: "Ik ruik het. "
Meisje:![]()
![]()
Dat kieteltquote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Motorboaten had ik eens opgezocht, vet raar wel.
Ik ga eens zoekenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Motorboaten had ik eens opgezocht, vet raar wel.
WTFquote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo pffffrt pfffffrt doen tussen de tieten.
Ga maar googlenquote:
Dat is gemeenquote:
Deze tere kinderziel is al verdorven genoegquote:
Het is nog redelijk normaal hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze tere kinderziel is al verdorven genoeg
Het is niet smerig ofzo, maar het heeft wel enigszins wtf-gehalte.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze tere kinderziel is al verdorven genoeg
Sterkere mannen dan jij zijn daardoor hun ballen verloren.quote:
Dat dusquote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterkere mannen dan jij zijn daardoor hun ballen verloren.
Ik ben dan ook totaal niet sterk.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterkere mannen dan jij zijn daardoor hun ballen verloren.
Een zieke geest die toch best goed isquote:
Ik zou het ook niet proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook totaal niet sterk.![]()
Maar even voor de duidelijkheid, ik heb het nog nooit gedaan.
Nee man,dat gaat schuren bij mij dus haal die snor wegquote:
Jij mag allesquote:
tarrels eruit scheppenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Steef zijn billen motorboaten. Blijft je snor in zijn konthaar hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |