Als ik een dutje ga doen, kan je het dan zelf regelen?quote:
Whut?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
echt serieus ga elkaar eens keihard batsen tot je er hier niet meer over durft te spreken..
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik het even overnemen van je? Tag-team style?
Dan moeten we wel heel gruwelijk hard batsen, en dan moeten er hele foute smerige dingen gebeuren, voor we het hier niet meer over seks durven te hebben.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 stupid dogs.quote:
Nee hoor. Ze is nu bezig mij hard te krijgen.quote:
Gewoon doenquote:
Het mag gewoon hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
YEAHHHH2 stupid dogs. Ik wist dat ik op je kon rekenen.
[..]
Volgens mij is een TT verboten.
Had geen zin erinquote:
Nee. Ik wil dat je me hard doet.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik een dutje ga doen, kan je het dan zelf regelen?
Als je een beetje stil doet komt dat wel in orde toch?
Bedanktquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan respecteer ik jou wens, en is deze blanco TT aan jou opgedragen.
Ok ok.. Kom maar dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah. Het moet ook van Evie, dus dan moet het maar.
Weet ik toch niet mop, ik vond het gewoon een mooi woord (zie eens hoe prachtig hij in balans is, zowel optisch als fonologisch) en het sprak bij mij tot de verbeelding.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
echt serieus ga elkaar eens keihard batsen tot je er hier niet meer over durft te spreken..
quote:
Tijnquote:
Jij zou een dichter moeten worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik toch niet mop, ik vond het gewoon een mooi woord (zie eens hoe prachtig hij in balans is, zowel optisch als fonologisch) en het sprak bij mij tot de verbeelding.
Dan zou je mijn verhandeling over de moeilijkheden over het juiste blikje te moeten kiezen eens moeten horen. Er zit zoveel magie achter het openen van een blikje joh!quote:
Vertel verderquote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zou je mijn verhandeling over de moeilijkheden over het juiste blikje te moeten kiezen eens moeten horen. Er zit zoveel magie achter het openen van een blikje joh!
Blijf met je radioshit in dat radio topic manquote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly op de radio over een kwartiertjeGrote biershow met van alles wat!!
Luister allen mee
[ afbeelding ]
http://radio49.listen2myradio.com/
OF via je media speler
http://78.159.105.243:22365/listen.pls
Ik ben helaas een waardeloos schrijver waardoor ik dit soort parels nooit deugdelijk op papier weet te kladden.quote:
Doe ik ook, enkel wil ik jou gewoon als luisteraar. Ik zou zoveel van je manquote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf met je radioshit in dat radio topic man
als je ze nu eens ondeugdelijk op papier klad?!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben helaas een waardeloos schrijver waardoor ik dit soort parels nooit deugdelijk op papier weet te kladden.
ik zou ook zoveel van jou lieve monoquote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook, enkel wil ik jou gewoon als luisteraar. Ik zou zoveel van je man
Pas op met wat je wenst.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
als je ze nu eens ondeugdelijk op papier klad?!
Je bent mijn Joodse maatquote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zou ook zoveel van jou lieve mono
Dan is de sjeu en spanning er totaal vanaf. Dan komt de boodschap niet goed over. Ik ben een waardeloos communicator.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
als je ze nu eens ondeugdelijk op papier klad?!
Vrijdag weer op voor de avonturen over de wallenquote:
Gaat weer prachtig wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag weer op voor de avonturen over de wallen
sjeuquote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is de sjeu en spanning er totaal vanaf. Dan komt de boodschap niet goed over. Ik ben een waardeloos communicator.
Sowiesoquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is de sjeu en spanning er totaal vanaf. Dan komt de boodschap niet goed over. Ik ben een waardeloos communicator.
Was het ook grolsch?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Monopoly het volgende:
Zo mooi gisteren
Ik en WT zitten in de trein ene halve liter bier naar binnen te werken, en achter ons tikt iemand een blik bier open.
Hij gelijk, HOORDE JE DAT ? DAT KLONK ALS GROLSCH
Ik was toch te lui om op te staan gekkie, bovendien weet ik toch wel hoe een Grolsch blikje klinkt, daar heb ik toch geen visuele bevestiging voor nodig?quote:
Terugweg uit Duitsland. Was in zo'n dorpje bij Siemens een open dag.quote:
Toch eens kijken waar dat nou ligt joh.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terugweg uit Duitsland. Was in zo'n dorpje bij Siemens een open dag.
Ze reviseren en testen daar treinen enzo
En dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch eens kijken waar dat nou ligt joh.
Ik wil WT's handtekening.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Monopoly het volgende:
Zo mooi gisteren
Ik en WT zitten in de trein ene halve liter bier naar binnen te werken, en achter ons tikt iemand een blik bier open.
Hij gelijk, HOORDE JE DAT ? DAT KLONK ALS GROLSCH
I'm in.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef El_Matador het volgende:
Amigas, amigos, desconocidos interesantes y otra gente que vive la vida al máximo,
Estamos en verano (tanto europeo como latino-américano) y debemos celebrar la vida (loca)...
Este sábado viene de Amsterdam nuestro amigo B.. Seguramente una de las personas más interesantes en el mundo... El va a estar más que 6 semanas en nuestro país, que contiene el mejor café entre palmas hermosas y un enloquezido coctél en el Tayrona...
Unos amigos aquí ya saben que mis fiestas son bastante buenas... Algunos aquí conozco como Tomb Raider, Batman o Catwoman. La fiesta Superheroe en marzo.
Esta vez la misma idea; mándame un mensaje, compartimos contactos y lleva unos tragos y tus mejores, más interesantes y guapos amigas y amigos y disfrute con la música, las luces, queso, buena compañía, cocteles, cerveza, sangría, otros mindchangers, juegos, (snacks) holandeses, locos y todo lo demás de la primera parte de Proyecto X...
A partir de las 21:00 tendremos el bienvenido a mi mejor amiguito B, viajero y Couchsurfer en Chicó, Bogotá.
Atrévete mostrar y compartir los bailes y disfrutar la cultura latina con música mixto-cultura...
sáb 7 de julio 2012
21:00 - ?
Chicó, Bogotá
Chao,
Torero
Ik las alleen maar Bogota en daar moet moeilijk veel coke zijn dus ik komquote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef El_Matador het volgende:
Amigas, amigos, desconocidos interesantes y otra gente que vive la vida al máximo,
Estamos en verano (tanto europeo como latino-américano) y debemos celebrar la vida (loca)...
Este sábado viene de Amsterdam nuestro amigo B.. Seguramente una de las personas más interesantes en el mundo... El va a estar más que 6 semanas en nuestro país, que contiene el mejor café entre palmas hermosas y un enloquezido coctél en el Tayrona...
Unos amigos aquí ya saben que mis fiestas son bastante buenas... Algunos aquí conozco como Tomb Raider, Batman o Catwoman. La fiesta Superheroe en marzo.
Esta vez la misma idea; mándame un mensaje, compartimos contactos y lleva unos tragos y tus mejores, más interesantes y guapos amigas y amigos y disfrute con la música, las luces, queso, buena compañía, cocteles, cerveza, sangría, otros mindchangers, juegos, (snacks) holandeses, locos y todo lo demás de la primera parte de Proyecto X...
A partir de las 21:00 tendremos el bienvenido a mi mejor amiguito B, viajero y Couchsurfer en Chicó, Bogotá.
Atrévete mostrar y compartir los bailes y disfrutar la cultura latina con música mixto-cultura...
sáb 7 de julio 2012
21:00 - ?
Chicó, Bogotá
Chao,
Torero
\quote:Op maandag 2 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo domdom geregeld.
Morgen lekker werken![]()
Heb er zin in!
uithangbordquote:Op maandag 2 juli 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik waar ik uithing als een bord.
Jij zit er ook?quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zit er ook?
Eerste reactie, 2 minuten.
Denk je dat jij zo'n henkhenk kan handelen?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo domdom geregeld.
Morgen lekker werken![]()
Heb er zin in!
Onze eigen video... Project XXXquote:
120% inzetten, als je 80% daarvan haalt, heb je toch een top bereikt.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef dawg het volgende:
klinkt spectaculair mata. ik denk dat het wel mee zal vallen, maar veel plezier alvast.
iets zegt me dat die 80% nog optimistisch is.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
120% inzetten, als je 80% daarvan haalt, heb je toch een top bereikt.
Lessons from B. #1-10
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef dawg het volgende:
[..]
iets zegt me dat die 80% nog optimistisch is.
ik altijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]Wat is iedereen toch weer lief voor elkaar!
Whut, zelf getekend?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Muurversiering geregeld.
Na een jaar op de kast te hebben gelegen, eindelijk Elizabeth ook ingelijst.
skills hoorquote:
Whutd?quote:
Je wist niet zeker of het whut of whud is dus deed je maar whutd?quote:
Hier ook al nietquote:
Van je geloof gevallen?quote:
120*0.8 = 96.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
120% inzetten, als je 80% daarvan haalt, heb je toch een top bereikt.
Lessons from B. #1-10
Ik ben jaloersquote:
hf!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
let me know.
ik ben weg. firefly's topic is vol en ik ga geen nieuwe maken.
have funquote:
zeg. oppassen jij.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
have fun oh de oude mensen ook van tegenwoordig
Pas op he!!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
have fun oh de oude mensen ook van tegenwoordig
Lekker voor jequote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk hoor dat werken!
Mn wekker gaat weer veel te vroeg
quote:
Ik ben er ook heel blij mee hoorquote:
Dit vind ik meer angstaanjagend klinken dan dawg zijn oppassen, ik weet nog niet precies waaromquote:
Omdat jij me kent en je weet dat ik gerust langs komquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit vind ik meer angstaanjagend klinken dan dawg zijn oppassen, ik weet nog niet precies waarom
En ze dan 2 weken niet meer normaal kan zitten.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij me kent en je weet dat ik gerust langs kom
Werksequote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel blij mee hoor![]()
Wekker rond half 6!
Uurtje filerijden !
Dag lang werken
quote:
Ohja dat was hetquote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij me kent en je weet dat ik gerust langs kom
Ho ho, waar komt dit vandaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ze dan 2 weken niet meer normaal kan zitten.
Ik bijt hooguit in haar tiet om haar vervolgens mee te nemen naar een kroeg en dan gezellig te gaan borrelen!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ze dan 2 weken niet meer normaal kan zitten.
Dat klinkt wel als een gezellig planquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bijt hooguit in haar tiet om haar vervolgens mee te nemen naar een kroeg en dan gezellig te gaan borrelen!
Uiteraard nadat we Steven ook heb opgehaald
Ik mag even een administratie gaan reorganiserenquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag even een administratie gaan reorganiseren
Dude!!quote:
Schattig dat jij denkt dat je iets te zeggen hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
Overigens gezellig plan, betekent niet een uit te voeren plan![]()
Je laat hem toch naar Utrecht verhuizenquote:
quote:
Dat hebben meer mensen hoor op hun eerste werkdag. Hoe dan ook: succes!quote:
Dankzij Ez heb ik een bloedhekel aan krekelsquote:
Waaromquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij Ez heb ik een bloedhekel aan krekels
Eerste meet bij Ez thuis toen had hij nog een baardagaam. Die eet krekels. Krekels maken 's nachts herrie. Hele nacht niet geslapen door die kutkrekelsquote:
Dode kopen voortaanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste meet bij Ez thuis toen had hij nog een baardagaam. Die eet krekels. Krekels maken 's nachts herrie. Hele nacht niet geslapen door die kutkrekels
Is niet goed voor de baardagaamquote:
Voor wie?quote:
Hij krijgt er voor betaald dus geen medelijdenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor de man die de krekels dood moet maken.
Nou, misschien krijgt hij er wel helemaal niet voor betaald!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij krijgt er voor betaald dus geen medelijden
Ja en?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, misschien krijgt hij er wel helemaal niet voor betaald!
Mij werd vandaag verteld dat ik een oude fiets benquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Seks voor beginners op tv. Misschien hebben sommigen hier er wat aan.
Om elf uur op Veronica.
Genoteerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Seks voor beginners op tv. Misschien hebben sommigen hier er wat aan.
Om elf uur op Veronica.
Oeh, ik ben ook starter, ik ga kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Om elf uur op Veronica.
Dat ga ik pas kijken als ik daadwerkelijk iemand heb anders heeft het toch geen zinquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Om elf uur op Veronica.
Ze geven ook nog wel eens masturbatietipsquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik pas kijken als ik daadwerkelijk iemand heb anders heeft het toch geen zin
Wellicht ga ik dan toch maar kijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze geven ook nog wel eens masturbatietips
Gazelle 9Xquote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd vandaag verteld dat ik een oude fiets ben
Starter op de seksmarkt ben ik al niet meer, maar tips zijn altijd welkom.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, ik ben ook starter, ik ga kijken.
Kijk als jij het zegt is het gewoon meteen een compliment. Ook al is dat een fiets van 150 jaar oud!quote:
Dan was je allang al dood johquote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk als jij het zegt is het gewoon meteen een compliment. Ook al is dat een fiets van 150 jaar oud!
Wat is ervaren? Wat is starter?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Starter op de seksmarkt ben ik al niet meer, maar tips zijn altijd welkom.
Dan kan ik de dames nog beter plezieren.
Jij bent een starterquote:
Ik ga geen 150 worden?quote:
Dat wil je weten omdat je twijfelt wat jij bent?quote:
Alsof je dat zou willenquote:
WT has a way with the ladies.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk als jij het zegt is het gewoon meteen een compliment. Ook al is dat een fiets van 150 jaar oud!
Geen idee, maar na 8 jaar regelmatig seks (behalve het laatste 3/4 jaar) ben ik wel redelijk ervaren denk ik.quote:
Noted!!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof je dat zou willen
Zodra ik niks meer zelf kan dan wil ik dood, hoe dan ook
Ach ik heb al een auto ongeluk overleefd dus de ouderdom haal ik welquote:
Ik ben starterquote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil je weten omdat je twijfelt wat jij bent?
Echt? Nee toch???
Je kan ook de dames om feedback vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Starter op de seksmarkt ben ik al niet meer, maar tips zijn altijd welkom.
Dan kan ik de dames nog beter plezieren.
Weinig mannen die dat doen!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook de dames om feedback vragen.
Was ook een algemene vraagquote:
Heb ik uiteraard ook gedaan. Maar je bent nooit klaar met leren.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook de dames om feedback vragen.
1931 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex ging vreemd, hoop altijd dat de volgende het dan niet doetquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weinig mannen die dat doen!
Veel mannen die zeggen "ja maar mijn ex vond dat ook lekker!"
Ik ben je ex niet, mongool.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij ook moeilijk om te vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi jaar!quote:
Want?quote:
Dat is wel iets anders jaquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn ex ging vreemd, hoop altijd dat de volgende het dan niet doet
Nou idd!!quote:
Mijn laatste was vooral kletsnatquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard ook gedaan. Maar je bent nooit klaar met leren.
De laatste 2 waren wel erg onder de indruk van mijn kunsten.
Ben niet zo goed in dat soort dingen vragen.quote:
Mjah, en toch is dat de beste manier. Maar ga niet bij elke beweging die je maakt of om de 10 secs vragen of het lekker isquote:
Ben je sowieso ergens goed in?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in dat soort dingen vragen.
Klagen en zielig zijnquote:
En dan vanmiddag zeggen dat ik er weer snel bij wasquote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn laatste was vooral kletsnat. Gelukkig is dat in mijn geval een positief iets.
Gewoon iets doen en vragen of het lekker is, dat gaat zelfs bijna vanzelf als je een beetje praat tijdens de seks enzoquote:
Zelf ben ik niet zo weg van dat kletsnatte. Nat, ok. Maar dat overdreven gedoe altijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn laatste was vooral kletsnat. Gelukkig is dat in mijn geval een positief iets.
Dat weet ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, en toch is dat de beste manier. Maar ga niet bij elke beweging die je maakt of om de 10 secs vragen of het lekker is![]()
En tijdens een sexting sessie kan je ook al heel veel te weten komen hoor.
En daar gingen je kansen bij samzzquote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet zo weg van dat kletsnatte. Nat, ok. Maar dat overdreven gedoe altijd.![]()
Het is vies, vuig en het stinkt.
Inderdaad, geef mij maar een steriele injectienaald.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet zo weg van dat kletsnatte. Nat, ok. Maar dat overdreven gedoe altijd.![]()
Ja, een van mijn favoriete onderwerpen tijdens seks is de dieperliggende betekenis van The Curious Case of Dr. Jeckyll en Mister Hyde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon iets doen en vragen of het lekker is, dat gaat zelfs bijna vanzelf als je een beetje praat tijdens de seks enzo
Ja reageer eens wat sneller kutquote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan zijn dat ik traag reageer maar ik ben ff druk met sexting
Jup.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan vanmiddag zeggen dat ik er weer snel bij was
quote:
Vast welquote:
Zelf heb je er ook niet echt lang over gedaan danquote:
Het ruikt niet echt naar iets.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dat gesquirt.quote:
Ik doe mijn best maar ik heb geen bestialiteit fetisj dus ik moet mij even inlezen!quote:
Oke okequote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar ik heb geen bestialiteit fetisj dus ik moet mij even inlezen!
Ik app je zo weer hoor schatje
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een van mijn favoriete onderwerpen tijdens seks is de dieperliggende betekenis van The Curious Case of Dr. Jeckyll en Mister Hyde.
Dan heeft ze gewoon gepist in bed de ransaapquote:
Klopt.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf heb je er ook niet echt lang over gedaan dan
Trouwens!!quote:
Het lijkt me zo vervelend in je bed. Is de hele matras weer nat enzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dat gesquirt.![]()
Schrok me regelmatig het apenlazarus, zo'n straal over je zak.
Hypocriet wel dan die opmerking van jequote:
Dan heeft ze in je bed gepist. Gefeliciteerd.quote:
Verder op de pm jullie?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hypocriet wel dan die opmerking van je
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heeft ze gewoon gepist in bed de ransaap
Zie jequote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft ze in je bed gepist. Gefeliciteerd.
Is ook wel eens voorgekomen ja. Maar dat ruikt toch echt anders.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heeft ze gewoon gepist in bed de ransaap
Inderdaad. Viezigheid mogen ze bij zich houden.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me zo vervelend in je bed. Is de hele matras weer nat enzo.
Minder je best doen dan gebeurd dat ook niet meerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dat gesquirt.![]()
Schrok me regelmatig het apenlazarus, zo'n straal over je zak.
Was haar bed.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft ze in je bed gepist. Gefeliciteerd.
Dat maakt het minder erg jaquote:
Niet echt, ik deed geen liefdesverklaringen na een eerste date. Maar dat kan ook komen omdat je dronken was, dat weet ik niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hypocriet wel dan die opmerking van je
Watquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt, ik deed geen liefdesverklaringen na een eerste date. Maar dat kan ook komen omdat je drinken was, dat weet ik niet.
Laten we erover ophouden, oke?
Boh, ik werd ook een keer tijdens de seks ongesteld, denk je eerst wtf, en dan moet je meteen zo'n overtrek vervangen, hele sfeer verpestquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Viezigheid mogen ze bij zich houden.
En je bent gelijk uit de stemming.
Natuurlijk niet. Handdoek eronder en gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me zo vervelend in je bed. Is de hele matras weer nat enzo.
Ik kwak niet het hele bed en haar onder.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry hoor maar die kwak van jullie is nou ook niet echt het toppunt van hygiene te noemen dus niet zo zeiken jij !!
Dat is wel kut ja. Heb ik ook eens gehad. Bloedbad, ik zeg het je.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boh, ik werd ook een keer tijdens de seks ongesteld, denk je eerst wtf, en dan moet je meteen zo'n overtrek vervangen, hele sfeer verpest
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatiefquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Om elf uur op Veronica.
Ik vond onze nacht anders heel speciaal hoor Monoquote:Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef Monopoly het volgende:
Waar gaat dit over. Kom op, niemand die hier zijn/haar bedverhalen gaat vertellen, tering.
Ik kan daar ook een boekje over open slaan, maar hou ik voor mezelf.
Vertel het dan maar. Behalve dat ik stikte in jouw zaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond onze nacht anders heel speciaal hoor Mono
Ik had geen bruine bonen moeten etenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vertel het dan maar. Behalve dat ik stikte in jouw zaad.
Hmmquote:Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwak niet het hele bed en haar onder.
Drilboren? Wat is dat?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatief
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boh, ik werd ook een keer tijdens de seks ongesteld, denk je eerst wtf, en dan moet je meteen zo'n overtrek vervangen, hele sfeer verpest
Soort van betonboren maar dan andersquote:
Duidelijk welquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Soort van betonboren maar dan anders
Arme kinderenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk 16 & pregnant. Prima leedvermaak.
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd bang toen ik rode veeg op mijn leuter zag.
Nog nooit in beton geboord?quote:
Drilboren?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ze het niet over drilboren gaan hebben review ik het programma negatief
Het vermengt zich ermee.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Het komt in elk geval nooit boven de sekszweetgeur uit.
TMI waardig ditquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggen
Je merkte het toen pas?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik toen er grote rode vlekken in het dekbed bleken te zitten toen ik wilde gaan liggen
Iets anders dan betonboren ofzoquote:
Ik snap de connectie met seks niet... Tenzij Drommel zijn leuter drilboor noemt.quote:
Ik snap hem ook niet! Maar ja motorboaten duurde ook ff voor ik die door hadquote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de connectie met seks niet... Tenzij Drommel zijn leuter drilboor noemt.
2e keer dat ik die vandaag hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet! Maar ja motorboaten duurde ook ff voor ik die door had
Leg uit dan.quote:
Ja, wanneer had ik het anders moeten merken, het doet verder geen pijn ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je merkte het toen pas?![]()
Ga je straks op vakantie je LotRO missen?
Jij was het die het als eerste zei vandaag jaquote:
Motorboaten had ik eens opgezocht, vet raar wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg uit dan.
En doe gelijk dan ook dat motorboaten
Tochniet van flips he de eerste keerquote:
Ieder heeft haar eigen geur, natuurlijk. Of misschien heb je er totaal niet op gelet? Of wist je niet dat je het rook?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, ik heb het nog nooit geroken. Misschien verschilt dat per dame?
Zeker. Ik vroeg eens aan een meisje: "Ben je soms ongesteld?"quote:
Nee, van typisch dusquote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tochniet van flips he de eerste keer
Dat is zo pffffrt pfffffrt doen tussen de tieten.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg uit dan.
En doe gelijk dan ook dat motorboaten
Heldquote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder heeft haar eigen geur, natuurlijk. Of misschien heb je er totaal niet op gelet? Of wist je niet dat je het rook?
[..]
Zeker. Ik vroeg eens aan een meisje: "Ben je soms ongesteld?"
Zij: "Euhm, ja. Hoe weet je dat?"
Ik: "Ik ruik het. "
Meisje:![]()
![]()
Dat kieteltquote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Motorboaten had ik eens opgezocht, vet raar wel.
Ik ga eens zoekenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Motorboaten had ik eens opgezocht, vet raar wel.
WTFquote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo pffffrt pfffffrt doen tussen de tieten.
Ga maar googlenquote:
Dat is gemeenquote:
Deze tere kinderziel is al verdorven genoegquote:
Het is nog redelijk normaal hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze tere kinderziel is al verdorven genoeg
Het is niet smerig ofzo, maar het heeft wel enigszins wtf-gehalte.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze tere kinderziel is al verdorven genoeg
Sterkere mannen dan jij zijn daardoor hun ballen verloren.quote:
Dat dusquote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterkere mannen dan jij zijn daardoor hun ballen verloren.
Ik ben dan ook totaal niet sterk.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterkere mannen dan jij zijn daardoor hun ballen verloren.
Een zieke geest die toch best goed isquote:
Ik zou het ook niet proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook totaal niet sterk.![]()
Maar even voor de duidelijkheid, ik heb het nog nooit gedaan.
Nee man,dat gaat schuren bij mij dus haal die snor wegquote:
Jij mag allesquote:
tarrels eruit scheppenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Steef zijn billen motorboaten. Blijft je snor in zijn konthaar hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |