quote:
Dat hebben meer mensen hoor op hun eerste werkdag. Hoe dan ook: succes!quote:
Dankzij Ez heb ik een bloedhekel aan krekelsquote:
Waaromquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij Ez heb ik een bloedhekel aan krekels
Eerste meet bij Ez thuis toen had hij nog een baardagaam. Die eet krekels. Krekels maken 's nachts herrie. Hele nacht niet geslapen door die kutkrekelsquote:
Dode kopen voortaanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste meet bij Ez thuis toen had hij nog een baardagaam. Die eet krekels. Krekels maken 's nachts herrie. Hele nacht niet geslapen door die kutkrekels
Is niet goed voor de baardagaamquote:
Voor wie?quote:
Hij krijgt er voor betaald dus geen medelijdenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor de man die de krekels dood moet maken.
Nou, misschien krijgt hij er wel helemaal niet voor betaald!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij krijgt er voor betaald dus geen medelijden
Ja en?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, misschien krijgt hij er wel helemaal niet voor betaald!
Mij werd vandaag verteld dat ik een oude fiets benquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Seks voor beginners op tv. Misschien hebben sommigen hier er wat aan.
Om elf uur op Veronica.
Genoteerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Seks voor beginners op tv. Misschien hebben sommigen hier er wat aan.
Om elf uur op Veronica.
Oeh, ik ben ook starter, ik ga kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Om elf uur op Veronica.
Dat ga ik pas kijken als ik daadwerkelijk iemand heb anders heeft het toch geen zinquote:Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Om elf uur op Veronica.
Ze geven ook nog wel eens masturbatietipsquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik pas kijken als ik daadwerkelijk iemand heb anders heeft het toch geen zin
Wellicht ga ik dan toch maar kijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze geven ook nog wel eens masturbatietips
Gazelle 9Xquote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd vandaag verteld dat ik een oude fiets ben
Starter op de seksmarkt ben ik al niet meer, maar tips zijn altijd welkom.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, ik ben ook starter, ik ga kijken.
Kijk als jij het zegt is het gewoon meteen een compliment. Ook al is dat een fiets van 150 jaar oud!quote:
Dan was je allang al dood johquote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk als jij het zegt is het gewoon meteen een compliment. Ook al is dat een fiets van 150 jaar oud!
Wat is ervaren? Wat is starter?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Starter op de seksmarkt ben ik al niet meer, maar tips zijn altijd welkom.
Dan kan ik de dames nog beter plezieren.
Jij bent een starterquote:
Ik ga geen 150 worden?quote:
Dat wil je weten omdat je twijfelt wat jij bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |