Nee. Het is een ervaring die je moet ondergaan om het te kunnen begrijpen.quote:
omdat ik gewoon normaal ben. hou op met bashen enzo, je basht me al dagen achter elkaar met bijna van alles.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
How can a social complete incapable person as you possible know that?
Ik wist ook echt niets beters. Ik probeer hier de lapo ook echt te vermijdenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:55 schreef Koen66 het volgende:
om een of andere reden verwachtte ik deze TT al
jij ouwe hosselaar!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Het is een ervaring die je moet ondergaan om het te kunnen begrijpen.
En, werkt het?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:56 schreef Evie het volgende:
[..]
jij ouwe hosselaar!Haha denkt zo wel even nieuwsgierigheid te wekken
straks zwermen de Bieber fannetjes hier rondquote:Op zondag 1 juli 2012 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist ook echt niets beters. Ik probeer hier de lapo ook echt te vermijden
Challenge acceptedquote:
Je komt niet echt stabiel over kerel. Wel wanhopig. Maar naar advies luister je niet. Je oogst wat je zaait.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
omdat ik gewoon normaal ben. hou op met bashen enzo, je basht me al dagen achter elkaar met bijna van alles.
geld ook voor jokunufun ofzoiets.
Nee joh, alleen misschien Flips fannetjes omdat ik TS ben.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
straks zwermen de Bieber fannetjes hier rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje de mannelijke S_O dusquote:Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt niet echt stabiel over kerel. Wel wanhopig. Maar naar advies luister je niet. Je oogst wat je zaait.
Flips is een potje?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips!!!
Ik ben eruit!!
Jij bent gewoon keihard lesbi maar je wil nog geen afstand doen van de piemel en dus geil je op zeer vrouwelijke mannen.
Ik heb 1 tip voor je!!
Christine LeDuc!!
wat moet ik meer zaaien om een vriendin te krijgen? ik wil echt een vriendin, al jaren enzo.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt niet echt stabiel over kerel. Wel wanhopig. Maar naar advies luister je niet. Je oogst wat je zaait.
is wel een uitdaging danquote:Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is een potje?
Dan wil ik haar nog meer.
Dus geen Justin Bieber!quote:
Ik denk nu aan iemand waar ik liever niet aan denk.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips!!!
Ik ben eruit!!
Jij bent gewoon keihard lesbi maar je wil nog geen afstand doen van de piemel en dus geil je op zeer vrouwelijke mannen.
Ik heb 1 tip voor je!!
Christine LeDuc!!
Ik ben hoogstens bi.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is een potje?
Dan wil ik haar nog meer.
Ronaldo en Bieber noem jij mannelijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk nu aan iemand waar ik liever niet aan denk.En nu raak ik al mijn kansen bij de mannen in dit topic kwijt.
Wat een horror.
Maar ik val ook op mannelijke mannen hoor.
Oh god nee!quote:
Zoals ik.quote:
Nee, instafaal.quote:
Heb je hete vriendinnen? "@quote:
quote:
voorbinddildo iets ding van de christine le duc? ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips!!!
Ik ben eruit!!
Ik heb 1 tip voor je!!
Christine LeDuc!!
Ik zei OOK mannelijke mannen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ronaldo en Bieber noem jij mannelijk?
Ja.quote:
Dus wanneer heb je tijdquote:
HEY!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:01 schreef Koen66 het volgende:
al die gasten tegenwoordig met zo'n Bieber look-alike kapsel
Vrij!quote:
Jij zoekt gewoon een echte pot!! Pittig kort rood kapsel, tuinbroek en een voorbinlul waar je U tegen zegt!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei OOK mannelijke mannen.
[..]
Ja.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een echte pot!! Pittig kort rood kapsel, tuinbroek en een voorbinlul waar je U tegen zegt!
Woningbouwquote:
dus het gaat wel over voorbinddildo's en voorbind lullen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een echte pot!! Pittig kort rood kapsel, tuinbroek en een voorbinlul waar je U tegen zegt!
jij hebt me zo gezien!quote:
Je zit mij gewoon ouderwets keihard te pestenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nuquote:
Ben jij zo dom of doe je alleen alsof?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus het gaat wel over voorbinddildo's en voorbind lullen?
dat was de grap?
Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
jij hebt me zo gezien!![]()
Ik ben helaas naar de kapper geweest....
Ja, ik zie Steven nergens dus ik dacht ik doe het maar!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zit mij gewoon ouderwets keihard te pesten
September it is!quote:
Awquote:
Ik ben blij dat ik altijd in ieder geval een van jullie twee in het topic aantref.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik zie Steven nergens dus ik dacht ik doe het maar!
Je weet dat ik toch wel van je hou he schat
Daarom!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik altijd in ieder geval een van jullie twee in het topic aantref.![]()
Weet ik
Ja goedquote:
quote:
Trustequote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker mensen, zie net dat ik mn slaap hard kan gebruiken voor morgen
Saai, ben gisteren met mn broertje naar de film geweest en dat was mn hoogtepunt welquote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja goedVrijdagavond bbq bij vriendinnetje
Zaterdagavond geheel onverwachts uitgegaan. Echt een super gekke maffe nacht gehad
![]()
![]()
Ennn zondag was iets minder adembenemend.
Dat van jou?
Oh.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Saai, ben gisteren met mn broertje naar de film geweest en dat was mn hoogtepunt wel
Niet de film waarin wij passioneel de liefde bedrijven. Anders was ze wel enthousiaster geweest.quote:
Ice Age 4!quote:
Truste Eviequote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker mensen, zie net dat ik mn slaap hard kan gebruiken voor morgen
Alleen als ik na jullie passionele liefdessessie word uitgenodig voor een neukpeuk!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet de film waarin wij passioneel de liefde bedrijven. Anders was ze wel enthousiaster geweest.
Misschien moeten we die ook maar priv'e houden, straks pikt ze je nog inquote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet de film waarin wij passioneel de liefde bedrijven. Anders was ze wel enthousiaster geweest.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ice Age 4!
Daar zitten narwhals en een neusdier in
Je denkt heel slecht over mij chickquote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moeten we die ook maar priv'e houden, straks pikt ze je nog in
[..]![]()
Daar moet ik ook nog heen
De neukpeuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik na jullie passionele liefdessessie word uitgenodig voor een neukpeuk!
Heel slecht zal ik het niet noemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt heel slecht over mij chick
Dat klinkt wel als een goede omschrijving, jaquote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De neukpeuk.Alsof je thuis komt na een heerlijke vakantie
Delen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt heel slecht over mij chick
Dateding rookt niet en dus rook ik heel lief alleen op zijn balkon ook al heeft hij al tig keer gezegd dat ik ook gewoon in huis mag roken.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De neukpeuk.Alsof je thuis komt na een heerlijke vakantie
Uiteraard!quote:
hoe kan je nu denken dat ik dom ben, als ik alleen een vraag stelquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij zo dom of doe je alleen alsof?
Mits nakend.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik na jullie passionele liefdessessie word uitgenodig voor een neukpeuk!
Hoe kan ze jou nou vervangen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moeten we die ook maar priv'e houden, straks pikt ze je nog in
[..]![]()
Daar moet ik ook nog heen
quote:
quote:
Das wel liefquote:Op maandag 2 juli 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits nakend.
[..]
Hoe kan ze jou nou vervangen?
truste chickiequote:Op maandag 2 juli 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das wel lief
Deze chick is slapen, kusjes
kijkse en trustequote:Op maandag 2 juli 2012 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik even seizoen 2 van Gossip girl afkijken en hopelijk kan ik dan nog wat slapen. Zenuwen
Jij ook straksquote:
quote:
Eerst even ouderwets de liefde bedrijven zoquote:Op maandag 2 juli 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook straks![]()
En de rest ook natuurlijk!
Je hebt je laten verbouwen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Godzijdank zijn de buren niet thuis wat een achterlijke mongool ben ik ook. Ik begin het langzaam wel te snappen
Dat is een val zo probeer ik mannen in mijn DM box te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik zie dat je midden in een identiteitscrisis zit? Iets waarmee ik je kan helpen?
En, heb je al sappige details met me te delen?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat is een val zo probeer ik mannen in mijn DM box te krijgen
Nee helaas maar zal je tippen wanneer dat gebeurt.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En, heb je al sappige details met me te delen?
Tip:verander je ui in iets zoetsappigers zoals een roze hartje of zoquote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee helaas maar zal je tippen wanneer dat gebeurt.
Done!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tip:verander je ui in iets zoetsappigers zoals een roze hartje of zo
Haha!quote:
Dat ga ik ook nog doen maar mijn plan heeft elementen die pas later van kracht zullen komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!![]()
Goeie!
En nu nog ergens "onschuldige" posts plaatsen waar niemand je kent ;D
Edit:Misschien moet je ui toch iets...subtieler
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 2 juli 2012 01:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook nog doen maar mijn plan heeft elementen die pas later van kracht zullen komen.
Beetje te klein die meisjes, je hebt een ander pak nodigquote:Op maandag 2 juli 2012 01:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine meisjes vinden mij ineens veel's te tof met dit pak aan
Ik wil mijn pandapak weer terug. Serieus ik had een pak net zoiets als dat maar dan van een panda. Ik wil weer door de straten van Parijs als een pandaquote:Op maandag 2 juli 2012 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje te klein die meisjes, je hebt een ander pak nodig
Wat voor mensen trok dat?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil mijn pandapak weer terug. Serieus ik had een pak net zoiets als dat maar dan van een panda. Ik wil weer door de straten van Parijs als een panda
Beter vraag je eeerst wat de verzendkosten naar Europa zijn. Wordt anders een beetje duurquote:Op maandag 2 juli 2012 02:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item231f313791
Hebben hebben hebben!!!
Ik moet echt weer een pandapak hebben wil gewoon bijvoorbeeld hier in de buurt rondlopen als panda.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter vraag je eeerst wat de verzendkosten naar Europa zijn. Wordt anders een beetje duur
Is nieuwe manier om pandapunten te sparen?quote:Op maandag 2 juli 2012 02:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik moet echt weer een pandapak hebben wil gewoon bijvoorbeeld hier in de buurt rondlopen als panda.
Goedemorgenquote:
Whutquote:Op maandag 2 juli 2012 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Tal, kan jij even met de dochter van een vriendin van mij naar de huisarts rijden?
-Tuurlijk ma, waarom?
Nou ze is van het weekend van de trap gevallen tijdens het stappen en nu heeft ze een gescheurde schaamlip!
-Say whut??_!
Uhuh!quote:
Is het raar als ik om pics ga vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!
En dat wordt dan aan mij gevraagd nog voor mn bakkie thee en eerste peuk!
Ik heb niet gekeken en dus ook geen pics ervan. Daar kan ik je dus niet aan helpen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is het raar als ik om pics ga vragen
jammerquote:Op maandag 2 juli 2012 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en dus ook geen pics ervan. Daar kan ik je dus niet aan helpen.
Iets zegt me dat het weinig met "van de trap vallen" te maken heeftquote:Op maandag 2 juli 2012 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Tal, kan jij even met de dochter van een vriendin van mij naar de huisarts rijden?
-Tuurlijk ma, waarom?
Nou ze is van het weekend van de trap gevallen tijdens het stappen en nu heeft ze een gescheurde schaamlip!
-Say whut??_!
Door van de trap te vallenquote:
Willen we dit echt weten?quote:
Nou het gebeurde in de kroeg, genoeg mensen die dit verhaal hebben bevestigdquote:Op maandag 2 juli 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het weinig met "van de trap vallen" te maken heeftKlinkt wel pijnlijk trouwens
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd jaquote:
Geen idee chick, geen idee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Steven, ik heb slecht nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ja, want dan weet ik wat ik niet moet doen!quote:
Ja ik heb 500 nodig om spullen over te nemen in dat huisje, die kan ik waarschijnlijk lenen van die alco maar dan moet ik het voorlopig dus echt niet in mn hoofd halen om te gaan stappen ofzo!quote:
Ik ook nietquote:
Van de trap vallen wordt afgeradenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dan weet ik wat ik niet moet doen!
IK ZET HET IN M'N AGENDA!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb 500 nodig om spullen over te nemen in dat huisje, die kan ik waarschijnlijk lenen van die alco maar dan moet ik het voorlopig dus echt niet in mn hoofd halen om te gaan stappen ofzo!![]()
Over een week of 2 housewarming bij mij!!
Dat deed ik sowieso al niet graag.quote:
Kan ik daar ook rolstoelen stelen?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb 500 nodig om spullen over te nemen in dat huisje, die kan ik waarschijnlijk lenen van die alco maar dan moet ik het voorlopig dus echt niet in mn hoofd halen om te gaan stappen ofzo!![]()
Over een week of 2 housewarming bij mij!!
Dat klinkt ook stukken aannemelijker, en die basketballteamleden waren natuurlijk de getuigen die het "van de trap vallen" kunnen bevestigen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het gebeurde in de kroeg, genoeg mensen die dit verhaal hebben bevestigd![]()
Klinkt idd wel pijnlijk, ze loopt ook alsof ze door een stuk of 30 negers is genomen
Die trap is wel een echte pleuristrap en je kan hem niet ontlopen. Je moet trap af en op om naar de wc en de garderobe te gaan. Er vallen regelmatig mensen daar. Ik vroeg al of ze in een stuk glas was gevallen ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had ze een schaamlippiercing of zo en is ze blijven haken aan de trap toen ze via de leuning naar beneden wilde roetsjen?
Precies met je schaamlippen eropquote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trap is wel een echte pleuristrap en je kan hem niet ontlopen. Je moet trap af en op om naar de wc en de garderobe te gaan. Er vallen regelmatig mensen daar. Ik vroeg al of ze in een stuk glas was gevallen ofzo.
Er is vast wel een bejaardentehuis in de buurt!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik daar ook rolstoelen stelen?
Ik vind bejaarden engquote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast wel een bejaardentehuis in de buurt!
Oi, de MIquote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had ze een schaamlippiercing of zo en is ze blijven haken aan de trap toen ze via de leuning naar beneden wilde roetsjen?
Ik vind het politiebureau aan het begin van de straat engerquote:
Ahhh shitquote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het politiebureau aan het begin van de straat enger
Het is een lange straatquote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahhh shit
Dus ik moet mij gedragen
Ik weet het niet, ik vind het net zo onlogisch edoch spectaculair als ditquote:
Ik woonde toen in Koog aan de Zaan ook in een straat met een politiebureauquote:
Had je wel wc-papier bij je?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik woonde toen in Koog aan de Zaan ook in een straat met een politiebureau
Ik dacht alleen dat ie van maandag t/m vrijdag open was, dus ik ging een keer heel sneu poepen voor de deur daar
Ik bezig, gaat die deur opeens open, mocht ik mee
En dit was zaterdagnacht rond een uurtje of 4 s'nachts
Waarom ik voor de deur ging poepen weet ik niet meer overigens, ik was goed dronken
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het net zo onlogisch edoch spectaculair als dit
Dat wel jaquote:
Jawel!!quote:
Terecht!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Kreeg wel een boete overigens en moest het zelf opruimen
Kloptquote:
quote:
Ik lijk niet op Selena Gomez.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemorgen Justin Biebers en Selena Gomezen
Ik zie mijzelf meer als een hedendaagse Peter Aertsquote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemorgen Justin Biebers en Selena Gomezen
Wat?quote:
Dat je niet mee gaat mutsquote:
Ja ik dacht even dat ze dacht dat ik een gescheurde schaamlip hadquote:
Ik moest denken aan dat filmpje op dumpert waar die blanke gozer superstoer praat over mocro'squote:Op maandag 2 juli 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf meer als een hedendaagse Peter Aerts!!!!
We gaan wel eten rond een uurtje of 1830 of gaat dat ook al niet door?quote:
Kom dan kankerlijer!!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat filmpje op dumpert waar die blanke gozer superstoer praat over mocro's
Ja ik snap het, next timee.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik dacht even dat ze dacht dat ik een gescheurde schaamlip had![]()
Mjah ik moet mn huis betalen, even stappen in Amsterdam ben ik alleen al voor het OV een euro of 40 kwijt en dan heb ik nog geen borrel op
Sowiesoquote:
Ik kom niet uit den haagquote:
Jewell. Althans, ik wil wel?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan wel eten rond een uurtje of 1830 of gaat dat ook al niet door?
Dat komt morgen welquote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was vanmorgen wel klokslag 8uur aan het trainen
En met de spierpijn valt het nog best mee
Ja flippiee gaat ook meequote:
Ik moet vanavond weer trainen dus ben morgen sowieso doodquote:
Nou 1 kamer voor mij (die ene met die zwarte muur en zwarte vloer, 1 voor mijn zoon en die andere is net iets groter dan de gemiddelde bezemkast!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ik zou van een van de slaapkamers een SM-kamer maken.
Gezellig, intronic ook als hij het redt.quote:
Die heeft nog nooit Moksi Meti gehadquote:
Net zoals deze mocro'squote:
Mn edit, wat doe jequote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit Moksi Meti gehad!!!!!!!
En ik moest haar nog wat dingen vertellen geloof ik
Dat van Intronic had ik al verwachtquote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn edit, wat doe je![]()
WAT![]()
oeh roddelss?
Die bezemkast kan je best tot SM-kamer makenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou 1 kamer voor mij (die ene met die zwarte muur en zwarte vloer, 1 voor mijn zoon en die andere is net iets groter dan de gemiddelde bezemkast!
Maar ik heb ook nog een schuur
Moet lukken ja!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bezemkast kan je best tot SM-kamer maken.
Hoezo al verwachtquote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat van Intronic had ik al verwacht
Nouja roddels over mijzelf dan
Zomaarquote:
Mocro's met zelfspotquote:
Niks hoorquote:
Ik ga voor de 5, met 3 tel je niet eens mee manquote:Op maandag 2 juli 2012 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven wanneer heb je je 3 K1-titels?
Wat heb ik nu weer allemaal gemist?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Huppel wil graag vernederd worden?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
If you put it that way, uhm no!quote:
quote:
Deze post hoort in het vuurvliegjes topic.quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 2 juli 2012 13:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Samzz dan, als ze bij jou op bezoek is?
Nee, is verzet naar morgen omdat ik straks naar de woningbouw moetquote:
Wel als je iemand over je heen laat pissenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
Ik zie SM gewoon niet als echt vernederen.
Er zijn gewoon grenzen hequote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel als je iemand over je heen laat pissen
Watquote:
Smaken verschillen hequote:
Alle vrouwen willen vernederd worden maar je moet ondertussen wel met ze meeleven want anders zitten jullie niet op dezelfde emotionele golflengte. Tevens moet je neurotische subcommunicatie uitstralen dat jij het alfamannetje bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze post hoort in het vuurvliegjes topic.
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel als je iemand over je heen laat pissen
Daar heb je ook weer veel verschillende niveau's in hequote:Op maandag 2 juli 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
Ik zie SM gewoon niet als echt vernederen.
Vriend van mij heeft gehad dat iemand over hem aan het kotsen was tijdens het zoenenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb alleen een keer over iemand heen gekotst maar nog nooit over iemand heen geplast
True.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer veel verschillende niveau's in he
recycling.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft gehad dat iemand over hem aan het kotsen was tijdens het zoenen
Hij kon de bacardi gewoon proeven zei hij
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen vernederd worden maar je moet ondertussen wel met ze meeleven want anders zitten jullie niet op dezelfde emotionele golflengte. Tevens moet je neurotische subcommunicatie uitstralen dat jij het alfamannetje bent.
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Ik sta in de sig van twee mensen in dit topic.
Wel beetje zuur denk ikquote:
Ah, je hebt eindelijk een witte baan? Feli.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:
FCK YEAH. 1e salarisstrookje binnen.
Nu al een hekel aan de belastingen.
That is just......quite disturbingquote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft gehad dat iemand over hem aan het kotsen was tijdens het zoenen
Vriendin van mij ook!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Thnx.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je hebt eindelijk een witte baan? Feli.
Was in een discotheek in Ierlandquote:
Ik was ziek en sliep toen nog bij mn broertje op de kamer en de wasbak was naast zijn bed, niet gehaald helaas. Toen heb ik hem laten slapen en was het helemaal hard geworden en mn moeder vet boosquote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was het wel een ervaring om nooit te vergetenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van mij ook!
Was al jaren verliefd op een gozer, eindelijk hem zo gek gekregen om met haar te zoenen kotst hij dr helemaal onder
Zo'n seksschommel zou ik best wel willen uitproberenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet nu ineens waarom er op vrij onlogische plaatsen in mijn plafond haken zitten.
Misschien dat de vorige eigenaren ook wel van spelletjes hielden
Gewoon je broertje de schuld gegeven hoop ikquote:Op maandag 2 juli 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was ziek en sliep toen nog bij mn broertje op de kamer en de wasbak was naast zijn bed, niet gehaald helaas. Toen heb ik hem laten slapen en was het helemaal hard geworden en mn moeder vet boos
Ze was toen een jaar of 15 en iedereen heeft het nog steeds over de eerste zoen van die 2.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het wel een ervaring om nooit te vergeten
Hopelijk deed zij dat, dat aanraken danquote:Op maandag 2 juli 2012 13:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst tijdens het uitgaan een nuchtere chick gehosseld, wie raakt me aan?
Ze heeft me nog geredenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopelijk deed zij dat, dat aanraken dan
Nee, je laat nu heel langzaam doorschemeren dat je geen gewone kroeg hebt, maar een swingerslounge.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet nu ineens waarom er op vrij onlogische plaatsen in mijn plafond haken zitten.
Misschien dat de vorige eigenaren ook wel van spelletjes hielden
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, je laat nu heel langzaam doorschemeren dat je geen gewone kroeg hebt, maar een swingerslounge.
Hij is toch ook al benaderd voor een pornofilm!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, je laat nu heel langzaam doorschemeren dat je geen gewone kroeg hebt, maar een swingerslounge.
Wij waren hier aan het klussen, ouders en oom en tante en 2 nichtjes erbij, opeens schreeuwt mijn neef, Roy!!! waar wilde je die loveswing nou ook al weer hebbenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n seksschommel zou ik best wel willen uitproberen
De wens is de vader van de gedachte he?quote:
echt?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is toch ook al benaderd voor een pornofilm!
Heb er wel over zitten nadenken maar dat trekken die boeren hier niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het ergste wat ze hebben geroepen?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij waren hier aan het klussen, ouders en oom en tante en 2 nichtjes erbij, opeens schreeuwt mijn neef, Roy!!! waar wilde je die loveswing nou ook al weer hebben
Nee dat is nog niet het ergste.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het ergste wat ze hebben geroepen?
Wij gingen altijd de teksten op de verhuisdozen aanpassen. Ook leuk, vooral als preutse ouders helpen met verhuizen
Do tell!quote:
laten we het stil houden, als heloef er achter komt zijn mijn kansen verkekenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie hier, een man die mogelijkheden voor een bijbaan ziet
Je geeft die boeren 1 keer gratis toegang en filmt alles. Settled for life.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er wel over zitten nadenken maar dat trekken die boeren hier niet.
Cafe Stout in Arnhem heeft ook al gezeik met zijn vergunning omdat ie bepaalde feesten organiseerde
Laat ik het zo zeggen dat mijn nichtjes er denk ik heel wat woorden bij geleerd hebben, als ze die tenminste nog niet kende.quote:
Die zit nu al lurkend notities te maken van alles wat hier gezegd wordt, misschien komt het later van pasquote:Op maandag 2 juli 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
laten we het stil houden, als heloef er achter komt zijn mijn kansen verkeken
Nu verneuk je jezelf met de spytoolquote:Op maandag 2 juli 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
laten we het stil houden, als die neger er achter komt zijn mijn kansen verkeken
En toen ging jij je neef niet een paar MI's bezorgen? Je had mij wel mogen bellen daarvoor hoor!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat mijn nichtjes er denk ik heel wat woorden bij geleerd hebben, als ze die tenminste nog niet kende.
En ik vond het ook niet echt nodig dat mijn neef ging vertellen op welke plekken in het cafe en woongedeelte hij het gedaan heeft.
Wat een leuke familie heb jijquote:Op maandag 2 juli 2012 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik schrik mn eigen de pleuris!
Die alco van mn moeder is blijkbaar niet gaan werken, dat krijg je he na een heel weekend zuipen. Die ligt op bed en strompelt net de woonkamer in.
God zij dank dit keer wel met kleding aan!
Heloef is geband.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
laten we het stil houden, als heloef er achter komt zijn mijn kansen verkeken
Ja. En?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte he?
Ik pleur ze op marktplaats!quote:
Het leven op een trailerpark gaat niet over rozenquote:
Nee, die lul had heeft het dus gewoon eerder op het biljart gedaan dan ikquote:Op maandag 2 juli 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen ging jij je neef niet een paar MI's bezorgen? Je had mij wel mogen bellen daarvoor hoor!
Niksquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, die lul had heeft het dus gewoon eerder op het biljart gedaan dan ik
Wat heeft ie op het biljart gedaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, die lul had heeft het dus gewoon eerder op het biljart gedaan dan ik
Porno!!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft ie op het biljart gedaan?
Denk een potje zeeslagquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
baljartenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de korte keu gespeeldquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
bil had ook nog gekund gewoonquote:
Nomm nomm nommquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]Dan ben ik de ster in deze film.
Pun intended.
Mijn moeder doet tegenwoordig een poging om als ze mij wil vertellen over haar seksleven het niet als seks te benoemen.quote:
Nu al een bestseller.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]Dan ben ik de ster in deze film.
Pun intended.
Dat is wel tof. Maar dat kan beter op tafel.quote:
Krijg je dan geen schaafwonden op je zak?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder doet tegenwoordig een poging om als ze mij wil vertellen over haar seksleven het niet als seks te benoemen.
Ze heeft seks omgedoopt tot monopoly spelen.
Ik denk niet dat ik Johan ooit nog normaal aan kan kijken
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder doet tegenwoordig een poging om als ze mij wil vertellen over haar seksleven het niet als seks te benoemen.
Nee hoor dat gaat goedquote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al een bestseller.
[..]
Dat is wel tof. Maar dat kan beter op tafel.
[..]
Krijg je dan geen schaafwonden op je zak?
Awquote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat als je echt Monopoly speelt?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al niet meer hequote:
En het is een kakkerlak!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat Monopoly, alleen omdat ik nooit win en slecht tegen mij verlies kan, echt heel slecht
Mono is voor Zwollequote:
Dan moet je zeker nooit Monopoly spelen met mijn vriendinquote:Op maandag 2 juli 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat Monopoly, alleen omdat ik nooit win en slecht tegen mij verlies kan, echt heel slecht
Ik ga denk ik ook nooit naar Malta dus dat komt goedquote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je zeker nooit Monopoly spelen met mijn vriendin
Goed zoquote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono is voor Zwolle
Ik ga met hem bieren op de wallen tijdens die wedstrijden
En als ons aller Ajax verliest dan flikker hem in de gracht
Als je wel een kaart neemt dan mag ik vast wel een keer met je mee naar een wedstrijdquote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik twijfel nog of ik alsnog een seizoenskaart zal nemen voor Ajax
Eigenlijk wou ik een jaartje rust ervan, maar naar mate het seizoen dichterbij komt begint het toch weer een beetje te kriebelen
Dat mag jaquote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wel een kaart neemt dan mag ik vast wel een keer met je mee naar een wedstrijd
Gelukkig maar, want ze wint altijd. En op de vraag hoe ze dat toch doet volgt altijd "omdat ik een hekel heb aan verliezen".quote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook nooit naar Malta dus dat komt goed
Ik heb er ook een hekel aan maar win toch alsnog nietquote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ze wint altijd. En op de vraag hoe ze dat toch doet volgt altijd "omdat ik een hekel heb aan verliezen".
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat mag ja
Maar misschien dat ik er 1 neem en alleen de leuke wedstrijden ga, en cl thuis en uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |