Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 2 juli 2012 13:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Samzz dan, als ze bij jou op bezoek is?
Nee, is verzet naar morgen omdat ik straks naar de woningbouw moetquote:
Wel als je iemand over je heen laat pissenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
Ik zie SM gewoon niet als echt vernederen.
Er zijn gewoon grenzen hequote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel als je iemand over je heen laat pissen
Watquote:
Smaken verschillen hequote:
Alle vrouwen willen vernederd worden maar je moet ondertussen wel met ze meeleven want anders zitten jullie niet op dezelfde emotionele golflengte. Tevens moet je neurotische subcommunicatie uitstralen dat jij het alfamannetje bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze post hoort in het vuurvliegjes topic.
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel als je iemand over je heen laat pissen
Daar heb je ook weer veel verschillende niveau's in hequote:Op maandag 2 juli 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
Ik zie SM gewoon niet als echt vernederen.
Vriend van mij heeft gehad dat iemand over hem aan het kotsen was tijdens het zoenenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb alleen een keer over iemand heen gekotst maar nog nooit over iemand heen geplast
True.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer veel verschillende niveau's in he
recycling.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft gehad dat iemand over hem aan het kotsen was tijdens het zoenen
Hij kon de bacardi gewoon proeven zei hij
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen vernederd worden maar je moet ondertussen wel met ze meeleven want anders zitten jullie niet op dezelfde emotionele golflengte. Tevens moet je neurotische subcommunicatie uitstralen dat jij het alfamannetje bent.
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Ik sta in de sig van twee mensen in dit topic.
Wel beetje zuur denk ikquote:
Ah, je hebt eindelijk een witte baan? Feli.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:
FCK YEAH. 1e salarisstrookje binnen.
Nu al een hekel aan de belastingen.
That is just......quite disturbingquote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft gehad dat iemand over hem aan het kotsen was tijdens het zoenen
Vriendin van mij ook!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Thnx.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je hebt eindelijk een witte baan? Feli.
Was in een discotheek in Ierlandquote:
Ik was ziek en sliep toen nog bij mn broertje op de kamer en de wasbak was naast zijn bed, niet gehaald helaas. Toen heb ik hem laten slapen en was het helemaal hard geworden en mn moeder vet boosquote:Op maandag 2 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |