Geen idee chick, geen idee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Steven, ik heb slecht nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ja, want dan weet ik wat ik niet moet doen!quote:
Ja ik heb 500 nodig om spullen over te nemen in dat huisje, die kan ik waarschijnlijk lenen van die alco maar dan moet ik het voorlopig dus echt niet in mn hoofd halen om te gaan stappen ofzo!quote:
Ik ook nietquote:
Van de trap vallen wordt afgeradenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dan weet ik wat ik niet moet doen!
IK ZET HET IN M'N AGENDA!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb 500 nodig om spullen over te nemen in dat huisje, die kan ik waarschijnlijk lenen van die alco maar dan moet ik het voorlopig dus echt niet in mn hoofd halen om te gaan stappen ofzo!![]()
Over een week of 2 housewarming bij mij!!
Dat deed ik sowieso al niet graag.quote:
Kan ik daar ook rolstoelen stelen?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb 500 nodig om spullen over te nemen in dat huisje, die kan ik waarschijnlijk lenen van die alco maar dan moet ik het voorlopig dus echt niet in mn hoofd halen om te gaan stappen ofzo!![]()
Over een week of 2 housewarming bij mij!!
Dat klinkt ook stukken aannemelijker, en die basketballteamleden waren natuurlijk de getuigen die het "van de trap vallen" kunnen bevestigen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het gebeurde in de kroeg, genoeg mensen die dit verhaal hebben bevestigd![]()
Klinkt idd wel pijnlijk, ze loopt ook alsof ze door een stuk of 30 negers is genomen
Die trap is wel een echte pleuristrap en je kan hem niet ontlopen. Je moet trap af en op om naar de wc en de garderobe te gaan. Er vallen regelmatig mensen daar. Ik vroeg al of ze in een stuk glas was gevallen ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had ze een schaamlippiercing of zo en is ze blijven haken aan de trap toen ze via de leuning naar beneden wilde roetsjen?
Precies met je schaamlippen eropquote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trap is wel een echte pleuristrap en je kan hem niet ontlopen. Je moet trap af en op om naar de wc en de garderobe te gaan. Er vallen regelmatig mensen daar. Ik vroeg al of ze in een stuk glas was gevallen ofzo.
Er is vast wel een bejaardentehuis in de buurt!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ik daar ook rolstoelen stelen?
Ik vind bejaarden engquote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast wel een bejaardentehuis in de buurt!
Oi, de MIquote:Op maandag 2 juli 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had ze een schaamlippiercing of zo en is ze blijven haken aan de trap toen ze via de leuning naar beneden wilde roetsjen?
Ik vind het politiebureau aan het begin van de straat engerquote:
Ahhh shitquote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het politiebureau aan het begin van de straat enger
Het is een lange straatquote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahhh shit
Dus ik moet mij gedragen
Ik weet het niet, ik vind het net zo onlogisch edoch spectaculair als ditquote:
Ik woonde toen in Koog aan de Zaan ook in een straat met een politiebureauquote:
Had je wel wc-papier bij je?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik woonde toen in Koog aan de Zaan ook in een straat met een politiebureau
Ik dacht alleen dat ie van maandag t/m vrijdag open was, dus ik ging een keer heel sneu poepen voor de deur daar
Ik bezig, gaat die deur opeens open, mocht ik mee
En dit was zaterdagnacht rond een uurtje of 4 s'nachts
Waarom ik voor de deur ging poepen weet ik niet meer overigens, ik was goed dronken
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het net zo onlogisch edoch spectaculair als dit
Dat wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |