Ik ben benieuwdquote:Op maandag 2 juli 2012 01:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook nog doen maar mijn plan heeft elementen die pas later van kracht zullen komen.
Beetje te klein die meisjes, je hebt een ander pak nodigquote:Op maandag 2 juli 2012 01:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine meisjes vinden mij ineens veel's te tof met dit pak aan
Ik wil mijn pandapak weer terug. Serieus ik had een pak net zoiets als dat maar dan van een panda. Ik wil weer door de straten van Parijs als een pandaquote:Op maandag 2 juli 2012 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje te klein die meisjes, je hebt een ander pak nodig
Wat voor mensen trok dat?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil mijn pandapak weer terug. Serieus ik had een pak net zoiets als dat maar dan van een panda. Ik wil weer door de straten van Parijs als een panda
Beter vraag je eeerst wat de verzendkosten naar Europa zijn. Wordt anders een beetje duurquote:Op maandag 2 juli 2012 02:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item231f313791
Hebben hebben hebben!!!
Ik moet echt weer een pandapak hebben wil gewoon bijvoorbeeld hier in de buurt rondlopen als panda.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter vraag je eeerst wat de verzendkosten naar Europa zijn. Wordt anders een beetje duur
Is nieuwe manier om pandapunten te sparen?quote:Op maandag 2 juli 2012 02:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik moet echt weer een pandapak hebben wil gewoon bijvoorbeeld hier in de buurt rondlopen als panda.
Goedemorgenquote:
Whutquote:Op maandag 2 juli 2012 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Tal, kan jij even met de dochter van een vriendin van mij naar de huisarts rijden?
-Tuurlijk ma, waarom?
Nou ze is van het weekend van de trap gevallen tijdens het stappen en nu heeft ze een gescheurde schaamlip!
-Say whut??_!
Uhuh!quote:
Is het raar als ik om pics ga vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!
En dat wordt dan aan mij gevraagd nog voor mn bakkie thee en eerste peuk!
Ik heb niet gekeken en dus ook geen pics ervan. Daar kan ik je dus niet aan helpen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is het raar als ik om pics ga vragen
jammerquote:Op maandag 2 juli 2012 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en dus ook geen pics ervan. Daar kan ik je dus niet aan helpen.
Iets zegt me dat het weinig met "van de trap vallen" te maken heeftquote:Op maandag 2 juli 2012 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Tal, kan jij even met de dochter van een vriendin van mij naar de huisarts rijden?
-Tuurlijk ma, waarom?
Nou ze is van het weekend van de trap gevallen tijdens het stappen en nu heeft ze een gescheurde schaamlip!
-Say whut??_!
Door van de trap te vallenquote:
Willen we dit echt weten?quote:
Nou het gebeurde in de kroeg, genoeg mensen die dit verhaal hebben bevestigdquote:Op maandag 2 juli 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het weinig met "van de trap vallen" te maken heeftKlinkt wel pijnlijk trouwens
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |