Ja flippiee gaat ook meequote:
Ik moet vanavond weer trainen dus ben morgen sowieso doodquote:
Nou 1 kamer voor mij (die ene met die zwarte muur en zwarte vloer, 1 voor mijn zoon en die andere is net iets groter dan de gemiddelde bezemkast!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ik zou van een van de slaapkamers een SM-kamer maken.
Gezellig, intronic ook als hij het redt.quote:
Die heeft nog nooit Moksi Meti gehadquote:
Net zoals deze mocro'squote:
Mn edit, wat doe jequote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit Moksi Meti gehad!!!!!!!
En ik moest haar nog wat dingen vertellen geloof ik
Dat van Intronic had ik al verwachtquote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn edit, wat doe je![]()
WAT![]()
oeh roddelss?
Die bezemkast kan je best tot SM-kamer makenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou 1 kamer voor mij (die ene met die zwarte muur en zwarte vloer, 1 voor mijn zoon en die andere is net iets groter dan de gemiddelde bezemkast!
Maar ik heb ook nog een schuur
Moet lukken ja!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bezemkast kan je best tot SM-kamer maken.
Hoezo al verwachtquote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat van Intronic had ik al verwacht
Nouja roddels over mijzelf dan
Zomaarquote:
Mocro's met zelfspotquote:
Niks hoorquote:
Ik ga voor de 5, met 3 tel je niet eens mee manquote:Op maandag 2 juli 2012 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven wanneer heb je je 3 K1-titels?
Wat heb ik nu weer allemaal gemist?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Huppel wil graag vernederd worden?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
If you put it that way, uhm no!quote:
quote:
Deze post hoort in het vuurvliegjes topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |