Jawel!!quote:
Terecht!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Kreeg wel een boete overigens en moest het zelf opruimen
Kloptquote:
quote:
Ik lijk niet op Selena Gomez.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemorgen Justin Biebers en Selena Gomezen
Ik zie mijzelf meer als een hedendaagse Peter Aertsquote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Goedemorgen Justin Biebers en Selena Gomezen
Wat?quote:
Dat je niet mee gaat mutsquote:
Ja ik dacht even dat ze dacht dat ik een gescheurde schaamlip hadquote:
Ik moest denken aan dat filmpje op dumpert waar die blanke gozer superstoer praat over mocro'squote:Op maandag 2 juli 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf meer als een hedendaagse Peter Aerts!!!!
We gaan wel eten rond een uurtje of 1830 of gaat dat ook al niet door?quote:
Kom dan kankerlijer!!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat filmpje op dumpert waar die blanke gozer superstoer praat over mocro's
Ja ik snap het, next timee.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik dacht even dat ze dacht dat ik een gescheurde schaamlip had![]()
Mjah ik moet mn huis betalen, even stappen in Amsterdam ben ik alleen al voor het OV een euro of 40 kwijt en dan heb ik nog geen borrel op
Sowiesoquote:
Ik kom niet uit den haagquote:
Jewell. Althans, ik wil wel?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan wel eten rond een uurtje of 1830 of gaat dat ook al niet door?
Dat komt morgen welquote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was vanmorgen wel klokslag 8uur aan het trainen
En met de spierpijn valt het nog best mee
Ja flippiee gaat ook meequote:
Ik moet vanavond weer trainen dus ben morgen sowieso doodquote:
Nou 1 kamer voor mij (die ene met die zwarte muur en zwarte vloer, 1 voor mijn zoon en die andere is net iets groter dan de gemiddelde bezemkast!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ik zou van een van de slaapkamers een SM-kamer maken.
Gezellig, intronic ook als hij het redt.quote:
Die heeft nog nooit Moksi Meti gehadquote:
Net zoals deze mocro'squote:
Mn edit, wat doe jequote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit Moksi Meti gehad!!!!!!!
En ik moest haar nog wat dingen vertellen geloof ik
Dat van Intronic had ik al verwachtquote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn edit, wat doe je![]()
WAT![]()
oeh roddelss?
Die bezemkast kan je best tot SM-kamer makenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou 1 kamer voor mij (die ene met die zwarte muur en zwarte vloer, 1 voor mijn zoon en die andere is net iets groter dan de gemiddelde bezemkast!
Maar ik heb ook nog een schuur
Moet lukken ja!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bezemkast kan je best tot SM-kamer maken.
Hoezo al verwachtquote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat van Intronic had ik al verwacht
Nouja roddels over mijzelf dan
Zomaarquote:
Mocro's met zelfspotquote:
Niks hoorquote:
Ik ga voor de 5, met 3 tel je niet eens mee manquote:Op maandag 2 juli 2012 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven wanneer heb je je 3 K1-titels?
Wat heb ik nu weer allemaal gemist?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Huppel wil graag vernederd worden?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
If you put it that way, uhm no!quote:
quote:
Deze post hoort in het vuurvliegjes topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |