quote:
quote:
Das wel liefquote:Op maandag 2 juli 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits nakend.
[..]
Hoe kan ze jou nou vervangen?
truste chickiequote:Op maandag 2 juli 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das wel lief
Deze chick is slapen, kusjes
kijkse en trustequote:Op maandag 2 juli 2012 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik even seizoen 2 van Gossip girl afkijken en hopelijk kan ik dan nog wat slapen. Zenuwen
Jij ook straksquote:
quote:
Eerst even ouderwets de liefde bedrijven zoquote:Op maandag 2 juli 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook straks![]()
En de rest ook natuurlijk!
Je hebt je laten verbouwen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Godzijdank zijn de buren niet thuis wat een achterlijke mongool ben ik ook. Ik begin het langzaam wel te snappen
Dat is een val zo probeer ik mannen in mijn DM box te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik zie dat je midden in een identiteitscrisis zit? Iets waarmee ik je kan helpen?
En, heb je al sappige details met me te delen?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat is een val zo probeer ik mannen in mijn DM box te krijgen
Nee helaas maar zal je tippen wanneer dat gebeurt.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En, heb je al sappige details met me te delen?
Tip:verander je ui in iets zoetsappigers zoals een roze hartje of zoquote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee helaas maar zal je tippen wanneer dat gebeurt.
Done!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tip:verander je ui in iets zoetsappigers zoals een roze hartje of zo
Haha!quote:
Dat ga ik ook nog doen maar mijn plan heeft elementen die pas later van kracht zullen komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!![]()
Goeie!
En nu nog ergens "onschuldige" posts plaatsen waar niemand je kent ;D
Edit:Misschien moet je ui toch iets...subtieler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |