Ja, ik zie Steven nergens dus ik dacht ik doe het maar!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zit mij gewoon ouderwets keihard te pesten
September it is!quote:
Awquote:
Ik ben blij dat ik altijd in ieder geval een van jullie twee in het topic aantref.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik zie Steven nergens dus ik dacht ik doe het maar!
Je weet dat ik toch wel van je hou he schat
Daarom!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik altijd in ieder geval een van jullie twee in het topic aantref.![]()
Weet ik
Ja goedquote:
quote:
Trustequote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker mensen, zie net dat ik mn slaap hard kan gebruiken voor morgen
Saai, ben gisteren met mn broertje naar de film geweest en dat was mn hoogtepunt welquote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja goedVrijdagavond bbq bij vriendinnetje
Zaterdagavond geheel onverwachts uitgegaan. Echt een super gekke maffe nacht gehad
![]()
![]()
Ennn zondag was iets minder adembenemend.
Dat van jou?
Oh.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Saai, ben gisteren met mn broertje naar de film geweest en dat was mn hoogtepunt wel
Niet de film waarin wij passioneel de liefde bedrijven. Anders was ze wel enthousiaster geweest.quote:
Ice Age 4!quote:
Truste Eviequote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker mensen, zie net dat ik mn slaap hard kan gebruiken voor morgen
Alleen als ik na jullie passionele liefdessessie word uitgenodig voor een neukpeuk!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet de film waarin wij passioneel de liefde bedrijven. Anders was ze wel enthousiaster geweest.
Misschien moeten we die ook maar priv'e houden, straks pikt ze je nog inquote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet de film waarin wij passioneel de liefde bedrijven. Anders was ze wel enthousiaster geweest.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ice Age 4!
Daar zitten narwhals en een neusdier in
Je denkt heel slecht over mij chickquote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moeten we die ook maar priv'e houden, straks pikt ze je nog in
[..]![]()
Daar moet ik ook nog heen
De neukpeuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik na jullie passionele liefdessessie word uitgenodig voor een neukpeuk!
Heel slecht zal ik het niet noemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt heel slecht over mij chick
Dat klinkt wel als een goede omschrijving, jaquote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De neukpeuk.Alsof je thuis komt na een heerlijke vakantie
Delen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt heel slecht over mij chick
Dateding rookt niet en dus rook ik heel lief alleen op zijn balkon ook al heeft hij al tig keer gezegd dat ik ook gewoon in huis mag roken.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De neukpeuk.Alsof je thuis komt na een heerlijke vakantie
Uiteraard!quote:
hoe kan je nu denken dat ik dom ben, als ik alleen een vraag stelquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij zo dom of doe je alleen alsof?
Mits nakend.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik na jullie passionele liefdessessie word uitgenodig voor een neukpeuk!
Hoe kan ze jou nou vervangen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moeten we die ook maar priv'e houden, straks pikt ze je nog in
[..]![]()
Daar moet ik ook nog heen
quote:
quote:
Das wel liefquote:Op maandag 2 juli 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits nakend.
[..]
Hoe kan ze jou nou vervangen?
truste chickiequote:Op maandag 2 juli 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das wel lief
Deze chick is slapen, kusjes
kijkse en trustequote:Op maandag 2 juli 2012 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik even seizoen 2 van Gossip girl afkijken en hopelijk kan ik dan nog wat slapen. Zenuwen
Jij ook straksquote:
quote:
Eerst even ouderwets de liefde bedrijven zoquote:Op maandag 2 juli 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook straks![]()
En de rest ook natuurlijk!
Je hebt je laten verbouwen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Godzijdank zijn de buren niet thuis wat een achterlijke mongool ben ik ook. Ik begin het langzaam wel te snappen
Dat is een val zo probeer ik mannen in mijn DM box te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik zie dat je midden in een identiteitscrisis zit? Iets waarmee ik je kan helpen?
En, heb je al sappige details met me te delen?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat is een val zo probeer ik mannen in mijn DM box te krijgen
Nee helaas maar zal je tippen wanneer dat gebeurt.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En, heb je al sappige details met me te delen?
Tip:verander je ui in iets zoetsappigers zoals een roze hartje of zoquote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee helaas maar zal je tippen wanneer dat gebeurt.
Done!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tip:verander je ui in iets zoetsappigers zoals een roze hartje of zo
Haha!quote:
Dat ga ik ook nog doen maar mijn plan heeft elementen die pas later van kracht zullen komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!![]()
Goeie!
En nu nog ergens "onschuldige" posts plaatsen waar niemand je kent ;D
Edit:Misschien moet je ui toch iets...subtieler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |