abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113655058

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Behalve heloef. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt. Laat het dus maar zitten en laat alles over aan heloef. Watch and learn.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken en neem intrek bij heloef. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop naast heloef.

2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen van heloef.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

9. Squat, voor vrouwen is het goed voor de kont en voor mannen verhoogd het het testosteron wat er voor zorgt dat je zelfverzekerder overkomt.

10. Voor verdere tips verwijs ik je graag door naar Firefly zijn materiaal

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

De OP vind je hier
  zondag 1 juli 2012 @ 23:55:25 #2
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_113655076
om een of andere reden verwachtte ik deze TT al :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_113655077
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:53 schreef Evie het volgende:

[..]

:o :@ Vertel :7
Nee. Het is een ervaring die je moet ondergaan om het te kunnen begrijpen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 1 juli 2012 @ 23:55:50 #4
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_113655103
heeeeee, nog 17 posts *O*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_113655109
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

How can a social complete incapable person as you possible know that? :')
omdat ik gewoon normaal ben. hou op met bashen enzo, je basht me al dagen achter elkaar met bijna van alles.
geld ook voor jokunufun ofzoiets.
seduco sum.en ben erg stout
pi_113655111
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:55 schreef Koen66 het volgende:
om een of andere reden verwachtte ik deze TT al :P
Ik wist ook echt niets beters. Ik probeer hier de lapo ook echt te vermijden :')
pi_113655123
quote:
6s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Het is een ervaring die je moet ondergaan om het te kunnen begrijpen.
jij ouwe hosselaar! :P Haha denkt zo wel even nieuwsgierigheid te wekken :@
dus
pi_113655128
Ik zie nu pas punt 9 en 10 in de OP _O- :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_113655159
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:56 schreef Evie het volgende:

[..]

jij ouwe hosselaar! :P Haha denkt zo wel even nieuwsgierigheid te wekken :@
En, werkt het? B-)
  zondag 1 juli 2012 @ 23:57:16 #10
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_113655173
quote:
2s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:56 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik wist ook echt niets beters. Ik probeer hier de lapo ook echt te vermijden :')
straks zwermen de Bieber fannetjes hier rond :P
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 1 juli 2012 @ 23:57:49 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113655201
quote:
18s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan dat beter.
Challenge accepted :9~
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_113655211
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:56 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

omdat ik gewoon normaal ben. hou op met bashen enzo, je basht me al dagen achter elkaar met bijna van alles.
geld ook voor jokunufun ofzoiets.
Je komt niet echt stabiel over kerel. Wel wanhopig. Maar naar advies luister je niet. Je oogst wat je zaait.
  zondag 1 juli 2012 @ 23:58:16 #13
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_113655227
bijna maandag -O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_113655230
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]

straks zwermen de Bieber fannetjes hier rond :P
Nee joh, alleen misschien Flips fannetjes omdat ik TS ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 juli 2012 @ 23:58:33 #15
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_113655239
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je komt niet echt stabiel over kerel. Wel wanhopig. Maar naar advies luister je niet. Je oogst wat je zaait.
beetje de mannelijke S_O dus :P
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 1 juli 2012 @ 23:58:35 #16
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113655240
Flips!!!

Ik ben eruit!!
Jij bent gewoon keihard lesbi maar je wil nog geen afstand doen van de piemel en dus geil je op zeer vrouwelijke mannen.

Ik heb 1 tip voor je!!
Christine LeDuc!!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_113655246
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En, werkt het? B-)
Half
dus
  zondag 1 juli 2012 @ 23:58:51 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_113655251
Dat Bieber-kapsel kan écht niet he. Dan is het kapsel wat ik van de week had nog beter.
  zondag 1 juli 2012 @ 23:59:14 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113655269
quote:
4s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips!!!

Ik ben eruit!!
Jij bent gewoon keihard lesbi maar je wil nog geen afstand doen van de piemel en dus geil je op zeer vrouwelijke mannen.

Ik heb 1 tip voor je!!
Christine LeDuc!!
Flips is een potje?

Dan wil ik haar nog meer. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_113655283
Mannelijke mannen. :9
pi_113655284
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

wat moet ik meer zaaien om een vriendin te krijgen? ik wil echt een vriendin, al jaren enzo.
het is nodig wegens diverse redenen.het is bijna het enige wat ik echt nodig heb!, als ik een vriendin kan krijgen zou ik veel gelukkiger zijn.
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 1 juli 2012 @ 23:59:49 #22
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_113655302
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Flips is een potje?

is wel een uitdaging dan :D
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 1 juli 2012 @ 23:59:53 #23
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113655308
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef Myraela het volgende:
Mannelijke mannen. :9
Dus geen Justin Bieber!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_113655310
quote:
4s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips!!!

Ik ben eruit!!

Ik heb 1 tip voor je!!
Christine LeDuc!!
Ik denk nu aan iemand waar ik liever niet aan denk. :r En nu raak ik al mijn kansen bij de mannen in dit topic kwijt. ;( Wat een horror.
Maar ik val ook op mannelijke mannen hoor. :@
pi_113655330
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Flips is een potje?

Ik ben hoogstens bi. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: