als ik een mislukte player ben, dan klinkt dat hetzelfde. dat vind ik wel leukquote:Op zondag 1 juli 2012 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan. Ik heb een litteken en dat is de schuld van die mislukte slet!
Ja lach maar. Dikke wonden op mn armen. Bloed en allesquote:
Begin eerst maar met roepen dat je homo bent om vervolgens op een meet vrouwen half te verkrachten. Dan begin je wel op haar te lijken.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als ik een mislukte player ben, dan klinkt dat hetzelfde. dat vind ik wel leuk
Waarom dat? Mag ik het verhaal horen?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja lach maar. Dikke wonden op mn armen. Bloed en alles
Stel je niet aan, ik heb een rode tandafdruk rond mijn tepel.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pm je wel even!quote:
en krabberig en bijterig kennelijkquote:Op zondag 1 juli 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond S_O niet leuk nee. Ze was heel wispelturig en druk en aanhankelijk en aanrakerig.
Kusje d'ropquote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje erop?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik heb een rode tandafdruk rond mijn tepel.
Dat heeft dateding die nacht al gedaanquote:
Breng hem nou niet op ideenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin eerst maar met roepen dat je homo bent om vervolgens op een meet vrouwen half te verkrachten. Dan begin je wel op haar te lijken.
is haar hobby "biting " ?quote:
Ik kan dat beter.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft dateding die nacht al gedaan
Heb ik jou dat ooit aangedaan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken d'r verder niet, was er 'live' gelukkig niet bij toenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is haar hobby "biting " ?
k vind meisjes leuk die op hun profielpagina neerzetten dat ze als hobby biting hebben.
maar ik weet niet wat het is.
How can a social complete incapable person as you possible know that?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik jou dat ooit aangedaan?
[..]damned die spoiler faalde eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |