Volgens vuurvliegje betekent dat dat je je standaarden expres te hoog legt om maar geen afwijzing onder ogen te hoeven zien.quote:
komt ze nog terug? zij klinkt grappigquote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
S_O is geen lesbi hoor, ook al riep ze dat!
Andere 2 keer? Ik heb het 3 keer geprobeerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en de andere 2 keer? hoe ging dat?
leren van het falen ofzo, maar ik wil ook het falen weten want doen hoef ik misschien minder of niet te falen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
S_O is geen lesbi hoor, ook al riep ze dat!
Mag ik hopen van niet?quote:
Que?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus echt een prachtig litteken op mijn arm he!
Thnx weirdo
Jij hebt geen vest met lange mouwen en een gewatteerde kamer?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andere 2 keer? Ik heb het 3 keer geprobeerd.
[..]
Nee, die was toch echt niet mijn type.
ik vermoed dat ze niet helemaal met open armen ontvangen wordtquote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
komt ze nog terug? zij klinkt grappig
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens vuurvliegje betekent dat dat je je standaarden expres te hoog legt om maar geen afwijzing onder ogen te hoeven zien.![]()
![]()
S_O had mij gekrabt. Beide armen! Op 1 arm heb ik nu dus een litteken!quote:
lekker typjequote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
S_O had mij gekrabt. Beide armen! Op 1 arm heb ik nu dus een litteken!
ja hoe gingen al die 3 keren mis dan? 1 keer mis omdat zij hield van fotos en jij niet, en ze hield niet van mannen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andere 2 keer? Ik heb het 3 keer geprobeerd.
[..]
nee dat kan niet zij is juist vet leuk dacht ik!quote:
Nee, die was toch echt niet mijn type.
je bent toch geen kloon van d'r he?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja hoe gingen al die 3 keren mis dan? 1 keer mis omdat zij hield van fotos en jij niet, en ze hield niet van mannen.
en de andere 2?
[..]
zij lijkt juist vet leuik!
Nopequote:
Sinds wanneer?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bezorg anderen liever geen nachtmerries
stel je niet aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wil ik het zien ook!!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bezorg anderen liever geen nachtmerries
Ik stel mij niet aan. Ik heb een litteken en dat is de schuld van die mislukte slet!quote:
Spoilerception!!quote:
Nee, helaas. Maar ik val op vrouwen zonder gedragsproblemen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen vest met lange mouwen en een gewatteerde kamer?
De eerste omdat ik haar hobby/beroep maar niks vond.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja hoe gingen al die 3 keren mis dan? 1 keer mis omdat zij hield van fotos en jij niet, en ze hield niet van mannen.
en de andere 2?
[..]
nee dat kan niet zij is juist vet leuk dacht ik!
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Tot nu toe ben ik de enige geweest die mensen afwees eigenlijk
![]()
WTF
And again:quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |