Ja man, straks zit je met een type Kore een pizza te eten.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou ook eerst een foto willen zien voordat ik over ga tot een date
Een watte? En geen pics graag.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:42 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja man, straks zit je met een type Kore een pizza te eten.
AL die homo's hebben wat 20/30 foto's op hun profiel staan in allerlei poses daar sta je dan met 3 foto's dus ik snap het welquote:Op zondag 1 juli 2012 21:42 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja man, straks zit je met een type Kore een pizza te eten.
Dat is een vrouwelijke FOK!ster en niet echt een schoonheid.quote:
Ik in de homofiele kutusers.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik hoor in de categorie bazige FOK!kers. Dank u wel.
Verzin er eentje die bij je pastquote:Op zondag 1 juli 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik weet niet zo goed in welke categorie ik val.
Flikker ik ben geen nicht!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Iedere serie heeft een nicht nodig.
Owww....keeeeequote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een vrouwelijke FOK!ster en niet echt een schoonheid.
Ik dacht dat je forever alone was?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik hoor in de categorie bazige FOK!kers. Dank u wel.
Beter dan nicht!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:47 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Iedere serie heeft een flikker nodig. Ook goed.
Als het over jezelf gaat goed natuurlijk.quote:
Ik zie de gelijkenis nu pas.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de geek in de serie.
[ afbeelding ]
Ik denk het ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het over jezelf gaat goed natuurlijk.
Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dat bepaalt de mate van bazigheid niet ja.
The Good, The Bad and The Tijnquote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
Wat ben ik? Ik ben niet zo goed in mijzelf te omschrijven
Hahahaquote:
Hoho, maar we hebben nog wel een hosselbaas nodig, ik had jou daarvoor gecast.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.
Ik zit er denk ik ook niet in.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.
Praat nooit over mijn voormalige job en dat is maar beter ookquote:Op zondag 1 juli 2012 21:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is The Bad dus, kijk hem een badass zijn.
I WANT MY OWN SHOW!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:51 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoho, maar we hebben nog wel een hosselbaas nodig, ik had jou daarvoor gecast.
Wie wat waar?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik vind het wel briljant dat die vent in het echt homo is, mind was blowen.
Je bent wel de knappe versie, man.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb al van 4 mensen gehoord dat ik er op lijk.
Nee... Er is te weinig vis in de vijver dus deze reiger moet keuzes maken helaasquote:Op zondag 1 juli 2012 21:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jullie homo's zijn net bakvissen, wispelturig.
Yupquote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik vind het wel briljant dat die vent in het echt homo is, mind was blowen.
Ze kunnen van jou in ieder geval niet zeggen dat je een te hoge standaard heb, mannen, vrouwen, blank het maakt niet uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee... Er is te weinig vis in de vijver dus deze reiger moet keuzes maken helaas
Mwah, ik denk niet dat ik lelijker of knapper ben dan Leonard.quote:
Fotoquote:Op zondag 1 juli 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat ik lelijker of knapper ben dan Leonard.
Als je een afrikaantje wat rijst toewerpt weigert die dat ook nietquote:Op zondag 1 juli 2012 22:02 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze kunnen van jou in ieder geval niet zeggen dat je een te hoge standaard heb, mannen, vrouwen, blank het maakt niet uit.
Ik ben knapper. En nu slotjequote:
Loka heeft ons beiden ontmoet, zij kan oordelen.quote:
Sorry, geen foto's.quote:
Flauwerikje!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft ons beiden ontmoet, zij kan oordelen.
[..]
Sorry, geen foto's.
Ik ben de minst lelijke.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is wel de minst lelijke van het stel.
Op zijn lengte na, is die gewoon geil.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is wel de minst lelijke van het stel.
Dan win jijquote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je neuken zo is het nu duidelijk
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neukenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.
Maar pinda is vrouw dat is heul andersquote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.
Wat is dan anders?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar pinda is vrouw dat is heul anders
Dat begrijp ik dan wel weer.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neuken
Maar zo oversekst als de tyfus.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar pinda is vrouw dat is heul anders
quote:
quote:
Eerst was ik positief verrast.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je neuken zo is het nu duidelijk
En was ik zielig.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neuken
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?quote:
Welke mannen dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Mannen die mij zouden doen: 3
Vrouwen doe mij zouden doen: 0
Gaat de goede kant op.
Wat ben je toch een hater.quote:
Ik heb jullie beiden ook ontmoet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sorry, geen foto's.
Die gedragen zich anders en uitte het anders.quote:
Ik heb iig niet het type man waar ze op valtquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst was ik positief verrast.
Toen las ik:
[..]
En was ik zielig.
Wel in het fobo straks.
[..]
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?
Die van TBBT?quote:
Ok. En?quote:
Nee, ze valt meer op chubbies.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb iig niet het type man waar ze op valt
Jammer dat jij niet van de herenliefde bent dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:27 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Mijn buurjongen, een FOK!ker, en nog een FOK!ker.
Ooit komt er een vrouw op mijn scorebord, ik hou hoop.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet van de herenliefde bent dan.
Ik ben ook chubbiequote:Op zondag 1 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. En?
[..]
Nee, ze valt meer op chubbies.
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst was ik positief verrast.
Toen las ik:
[..]
En was ik zielig.
Wel in het fobo straks.
[..]
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doen
Aiiiii wat pijnlijk dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen die Cristiano Ronaldo uitschakelt is een held.
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doen
Oh dan haak ik af.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij wil je troosten met zijn piemel.
Kom maar bij ome kaneel.quote:
Vissen hoeven heel geen lucht te happen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Visje visje kom eens voor wat lucht happen denkt deze reigert
Wat ben je toch ook een vuige cockblockerquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij wil je troosten met zijn piemel.
Zo ben ik niet heur.quote:
Ik snap zulke beperkte leeftijdsgrenzen niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Shit zeg bekijk je een profiel staat er ik val voor jongens tussen de 17 en 19 jaar oud terwijl het 18 is![]()
![]()
Knurftige zooi tegenwoordig. Vroeger kon je geen eisen stellen als flikker tegenwoordig godver
Ik val voor jonger klaar maar als er een leuke gast zich meld van 26 dan hoor je mij niet. Het word steeds erger met dat soort dingenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap zulke beperkte leeftijdsgrenzen niet.Alsof je dan ineens niet kan vallen voor iemand van 20. dat verschil zie/merk je niet eens in de meeste gevallen.
Triest.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik heb een minimum van 16 en een maximum van 20.
Ook weer zoietsquote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef twi het volgende:
Ik heb een minimum van 22 en een maximum van 30. Tsja...
Vrijdag maar danquote:
Ik geloof je zo ook welquote:[..]
Zo ben ik niet heur.
Vraag maar aan Rokjon of aan C_M. Of aan Joy of Loka.
Godverdomme.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef twi het volgende:
Ik heb een minimum van 22 en een maximum van 30. Tsja...
Jij bent dan ook kei oud.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Overigens als 25jarige homo maak je bij de meeste 22jarige homo al geen kans meer![]()
Je bent dan te oud
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Overigens als 25jarige homo maak je bij de meeste 22jarige homo al geen kans meer![]()
Je bent dan te oud
Zijn homo's echt zo oppervlakkig?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Je bent dan te oud
Kloptquote:
Ik snap er de ballen niet meer van. Ik ga gene profielen hier neerzetten dat vind ik dan weer lulligquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijdag maar dan
[..]
Ik geloof je zo ook wel
Joy, kun je aan Flipsje vertellen dat ik geen vuige misbruikert ben die overal zijn pener in wil steken?quote:
Begrijpelijk!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik snap er de ballen niet meer van. Ik ga gene profielen hier neerzetten dat vind ik dan weer lullig
Lager dan 16 is illegaal en ik heb niks aan een vrouw die ouder is dan 20, totaal andere belevingswereld.quote:
De homo scene is een grote dikke eenheidsworst geworden lang leven de fucking homo emancipatiequote:Op zondag 1 juli 2012 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk!Maar toch wel gek dat er over zo een klein leeftijdsverschil "moeilijk" wordt gedaan.
Liefde overkomt je...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Lager dan 16 is illegaal en ik heb niks aan een vrouw die ouder is dan 20, totaal andere belevingswereld.
Al ken ik een paar uitzonderingen.
Myra ineens 30 cm kleiner en tietloos. Plus een verrassing in den broek.quote:
Tsja, wel goed dat het in elk geval een grote dikke is dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De homo scene is een grote dikke eenheidsworst geworden lang leven de fucking homo emancipatie
Schei uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, wel goed dat het in elk geval een grote dikke is dan.
Dat is waar. Maar soms is het gewoon beter van niet omdat het gewoon niet gaat.quote:
Fantastisch moment.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom ook echt op een goed moment binnenvallen of wat?
Het gaat hier gewoon altijd over peners.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
niks mis meequote:Op zondag 1 juli 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon altijd over peners.
hehehe tsja voor dat een keertje verandert.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De homo scene is een grote dikke eenheidsworst geworden lang leven de fucking homo emancipatie
Het ging niet over de jouwe hoor, al mocht die er ook best wezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
jofu heeft een been moeten amputeren en loopt nu op zn pener?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Het ging niet over de jouwe hoor, al mocht die er ook best wezen.
He hot stuff. Hoe is je arm?quote:
Wil ik hier pics van zien?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Het ging niet over de jouwe hoor, al mocht die er ook best wezen.
Nooit want homo's zijn zieligquote:Op zondag 1 juli 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe tsja voor dat een keertje verandert.
Mn arm?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He hot stuff. Hoe is je arm?
[..]
Wil ik hier pics van zien?
Ja. Je was gevallen met skateboard en was je arm kapot.quote:
ow zo! haha jaaa joh. Dikke korst maar hij doet het nog!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Je was gevallen met skateboard en was je arm kapot.
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Joy, kun je aan Flipsje vertellen dat ik geen vuige misbruikert ben die overal zijn pener in wil steken?
Ohja toen zat ie aan jou toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Na de paraplu meet ben je niet geloofwaardig meer.
Ik zoek al een tijdje om zelf eigendom van deze foto te worden, maar helaas. Ik heb de bewuste rar nog niet gevonden.quote:
Ja goed maar wanneer er een homo in elkaar word geslagen roept het COC en weet ik wat meer moord en brand. Dan denk ik kerel neem een zelfverdediging cursusje en het kan iedereen overkomen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik ken een homo en hij is alles behalve zielig. Als ie hetero was, dan zou ik met hem trouwen
.
ik wil ook aan je zitten joyquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Na de paraplu meet ben je niet geloofwaardig meer.
Alleen aan zijn billetjes.quote:
Jij stond heul aan de andere kant van C_M.quote:
Aiiiiquote:
Goede instelling wel. En ja, je hebt gelijk ook. Zulke dingen kan tegenwoordig iedereen overkomen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja goed maar wanneer er een homo in elkaar word geslagen roept het COC en weet ik wat meer moord en brand. Dan denk ik kerel neem een zelfverdediging cursusje en het kan iedereen overkomen.
Jaja.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Alleen aan zijn billetjes.
[..]
Jij stond heul aan de andere kant van C_M.
Daarom.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede instelling wel. En ja, je hebt gelijk ook. Zulke dingen kan tegenwoordig iedereen overkomen.
Iedereen loopt me te cockblocken.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aiiii
[..]
Goede instelling wel. En ja, je hebt gelijk ook. Zulke dingen kan tegenwoordig iedereen overkomen.
[..]
Jaja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:15 schreef Evie het volgende:
[..]oeps!
het is je vergeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Alsof je honing aan je kont hebt?quote:
Zie je, het ligt niet aan jou maar aan de rest dat het hosselen lastig gaat.quote:
Das goed, meer beschikbare vrouwenquote:
Vat het als een compliment op.quote:
Heb ik niks aan atmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik niks aan atm
Achgossie, je wilt genegenheid, liefde en keiharde neuqseks maar het gaat er vanavond niet inzitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het wordt steeds moeilijker weerstand te bieden tegen je geflirt.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Tot jij in mijn armen ligt dan stopt dat
Dan zou ik dus eens buiten FOK! moeten gaan proberen te hosselen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof je honing aan je kont hebt?
[..]
Zie je, het ligt niet aan jou maar aan de rest dat het hosselen lastig gaat.
En alle FOK!sters dan? Hartenbreker, zie je wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker weerstand te bieden tegen je geflirt.
[..]
Dan zou ik dus eens buiten FOK! moeten gaan proberen te hosselen.
Some of those ja!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Achgossie, je wilt genegenheid, liefde en keiharde neuqseks maar het gaat er vanavond niet inzitten?
Go get them then!quote:
Ik heb 3 keer geprobeerd een FOK!ster te hosselen, is 3 keer mislukt.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En alle FOK!sters dan? Hartenbreker, zie je wel.
Als een bezetene met rabies. Jeweets.quote:
Komt omdat je je haar hebt laten groeien!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer geprobeerd een FOK!ster te hosselen, is 3 keer mislukt.
jongeeehhh NEIN! En nu rap dat geslacht veranderen.quote:
Heb altijd al een meisje willen zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 23:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
jongeeehhh NEIN! En nu rap dat geslacht veranderen.
Zo moeilijk is het niet, zelfs mij lukt het.quote:
Whud?quote:
Weet ik. maar ik moet over een half uurtje a uurtje al slapen..quote:Op zondag 1 juli 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, zelfs mij lukt het.
maakt nie uit hoor ik ben in 2 mins klaarquote:Op zondag 1 juli 2012 23:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik. maar ik moet over een half uurtje a uurtje al slapen..Dus dan is het lastig!
Ik heb juist veel korter haar tegenwoordig dan vorig jaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Komt omdat je je haar hebt laten groeien!
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef screwloose het volgende:
[..]
maakt nie uit hoor ik ben in 2 mins klaar
Buiten fok hosselen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Evie het volgende:
[..]Meestal is het 3 seconde bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mannen van tegenwoordigquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Evie het volgende:
[..]Meestal is het 3 seconde bij mij
3 seconde voor jou of de man die met jou is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reportage?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen van tegenwoordig
ghehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
men, knip je kop, zet 1000 pics op je fobo en ze komen als vliegen op kak!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb juist veel korter haar tegenwoordig dan vorig jaar.
Weet je ook waarom?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doequote:Op zondag 1 juli 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
3 seconde voor jou of de man die met jou is?
Ben jij nou plannen aan het maken om een andere vrouw met onze cashcow te bezwangeren?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef screwloose het volgende:
[..]
maakt nie uit hoor ik ben in 2 mins klaar
Nog maar net?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar zo arrogant had ik je niet ingeschat.
Neuh, heel rustig weekend gehad. Heb mn eigen vandaag de hele dag opgesloten op mn kamertje ivm oudersquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
men, knip je kop, zet 1000 pics op je fobo en ze komen als vliegen op kak!
DAMES BIJ DEZE: KANEEL IS SOWIESO EEN VAN DE HEETSTE FOKKERS!!!! (als ie kort haar heeft)
SLA JE SLAG NU HET NOG KAN!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet wat he, zolang jij dat dateding nog hebtquote:Op zondag 1 juli 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij nou plannen aan het maken om een andere vrouw met onze cashcow te bezwangeren?
Ik ga me ook zo opsluiten in mijn kamertje. Maar niet alleenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, heel rustig weekend gehad. Heb mn eigen vandaag de hele dag opgesloten op mn kamertje ivm ouders
Ik heb dateding al heel lang niet gezienquote:Op zondag 1 juli 2012 23:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
ik moet wat he, zolang jij dat dateding nog hebt
Wacht even, ze komen te snel bij je?quote:
Morgen naar de woningbouw en dan hoop ik dat ik de datum van de sleuteloverdracht kan vervroegenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga me ook zo opsluiten in mijn kamertje. Maar niet alleen
Ben jij dan mijn manager?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
DAMES BIJ DEZE: KANEEL IS SOWIESO EEN VAN DE HEETSTE FOKKERS!!!! (als ie kort haar heeft)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een omdat zij helemaal into fotografie was en ik meldde dat ik daar niks mee had.quote:
Je moet ook niet in het lesbienne-topic gaan hosselen he!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij dan mijn manager?
[..]
Een omdat zij helemaal into fotografie was en ik meldde dat ik daar niks mee had.
En 2 omdat ze niet op mannen vielen.
heb je je ouders overleefd? Toch niet in de auto geslapen he?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dateding al heel lang niet gezien
wat voor kapsel is aantrekkelijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jung! Ik verkondig de waarheid!quote:
ooit sex, dat klinkt inderdaad zeldzaamquote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah die sporadische keer dat ik ooit seks heb
Hahahaha het is vast geen fokkerquote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Namen willen we hebben, want heloef is het niet.
De Justin Bieber.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat voor kapsel is aantrekkelijk?
Back up regelen danquote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah die sporadische keer dat ik ooit seks heb
ik wilde bijna zeggen hoe ziet ie er nu uitquote:Op zondag 1 juli 2012 23:40 schreef Flippiee het volgende:
De nieuwe kapsel van justin bieber, ik zou hem nu ook doen ja
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen naar de woningbouw en dan hoop ik dat ik de datum van de sleuteloverdracht kan vervroegen
Lange wandeling met de hond gemaakt, toen naar mn bed geslopen, vandaag hele dag hen ontweken.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef screwloose het volgende:
[..]
heb je je ouders overleefd? Toch niet in de auto geslapen he?
Jij zou Cristiano Ronaldo zelfs doen, dus dat telt niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:40 schreef Flippiee het volgende:
en de andere 2 keer? hoe ging dat?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was gewoon in dit topic hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet ook niet in het lesbienne-topic gaan hosselen he!
Maar dat jij die vrouwen allemaal indexeert enzulks. Zodat ik niet door 1000 dates hoef te gaan.quote:
Ja maar jij geilt ook op Ronaldoquote:Op zondag 1 juli 2012 23:40 schreef Flippiee het volgende:
ah, niet zo wanhopig dat je met jan en alleman het nest induiktquote:Op zondag 1 juli 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
[..]Zeker... Eerst iemand vinden met wie ik het hebben wil
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef twi het volgende:
[..]
Jij zou Cristiano Ronaldo zelfs doen, dus dat telt niet.
Nopequote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, niet zo wanhopig dat je met jan en alleman het nest induikt
S_O is geen lesbi hoor, ook al riep ze dat!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was gewoon in dit topic hoor.
[..]
Maar dat jij die vrouwen allemaal indexeert enzulks. Zodat ik niet door 1000 dates hoef te gaan.
goeie zet!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lange wandeling met de hond gemaakt, toen naar mn bed geslopen, vandaag hele dag hen ontweken.
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef twi het volgende:
[..]
Jij zou Cristiano Ronaldo zelfs doen, dus dat telt niet.
quote:
heeft ie S_O gehosseld?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
S_O is geen lesbi hoor, ook al riep ze dat!
clichequote:Op zondag 1 juli 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
[..]Zeker... Eerst iemand vinden met wie ik het hebben wil
Beter, dat welquote:Op zondag 1 juli 2012 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde bijna zeggen hoe ziet ie er nu uit
Wel een beetje..............raar.........quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje maar!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel een beetje..............raar.........
gelukkig maar een beetjequote:Op zondag 1 juli 2012 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel een beetje..............raar.........
Volgens vuurvliegje betekent dat dat je je standaarden expres te hoog legt om maar geen afwijzing onder ogen te hoeven zien.quote:
komt ze nog terug? zij klinkt grappigquote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Andere 2 keer? Ik heb het 3 keer geprobeerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en de andere 2 keer? hoe ging dat?
leren van het falen ofzo, maar ik wil ook het falen weten want doen hoef ik misschien minder of niet te falen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik hopen van niet?quote:
Que?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus echt een prachtig litteken op mijn arm he!
Thnx weirdo
Jij hebt geen vest met lange mouwen en een gewatteerde kamer?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andere 2 keer? Ik heb het 3 keer geprobeerd.
[..]
Nee, die was toch echt niet mijn type.
ik vermoed dat ze niet helemaal met open armen ontvangen wordtquote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
komt ze nog terug? zij klinkt grappig
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens vuurvliegje betekent dat dat je je standaarden expres te hoog legt om maar geen afwijzing onder ogen te hoeven zien.![]()
![]()
S_O had mij gekrabt. Beide armen! Op 1 arm heb ik nu dus een litteken!quote:
lekker typjequote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
S_O had mij gekrabt. Beide armen! Op 1 arm heb ik nu dus een litteken!
ja hoe gingen al die 3 keren mis dan? 1 keer mis omdat zij hield van fotos en jij niet, en ze hield niet van mannen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andere 2 keer? Ik heb het 3 keer geprobeerd.
[..]
nee dat kan niet zij is juist vet leuk dacht ik!quote:
Nee, die was toch echt niet mijn type.
je bent toch geen kloon van d'r he?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja hoe gingen al die 3 keren mis dan? 1 keer mis omdat zij hield van fotos en jij niet, en ze hield niet van mannen.
en de andere 2?
[..]
zij lijkt juist vet leuik!
Nopequote:
Sinds wanneer?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bezorg anderen liever geen nachtmerries
stel je niet aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wil ik het zien ook!!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bezorg anderen liever geen nachtmerries
Ik stel mij niet aan. Ik heb een litteken en dat is de schuld van die mislukte slet!quote:
Spoilerception!!quote:
Nee, helaas. Maar ik val op vrouwen zonder gedragsproblemen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen vest met lange mouwen en een gewatteerde kamer?
De eerste omdat ik haar hobby/beroep maar niks vond.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja hoe gingen al die 3 keren mis dan? 1 keer mis omdat zij hield van fotos en jij niet, en ze hield niet van mannen.
en de andere 2?
[..]
nee dat kan niet zij is juist vet leuk dacht ik!
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Tot nu toe ben ik de enige geweest die mensen afwees eigenlijk
![]()
WTF
And again:quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als ik een mislukte player ben, dan klinkt dat hetzelfde. dat vind ik wel leukquote:Op zondag 1 juli 2012 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan. Ik heb een litteken en dat is de schuld van die mislukte slet!
Ja lach maar. Dikke wonden op mn armen. Bloed en allesquote:
Begin eerst maar met roepen dat je homo bent om vervolgens op een meet vrouwen half te verkrachten. Dan begin je wel op haar te lijken.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als ik een mislukte player ben, dan klinkt dat hetzelfde. dat vind ik wel leuk
Waarom dat? Mag ik het verhaal horen?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja lach maar. Dikke wonden op mn armen. Bloed en alles
Stel je niet aan, ik heb een rode tandafdruk rond mijn tepel.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pm je wel even!quote:
en krabberig en bijterig kennelijkquote:Op zondag 1 juli 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond S_O niet leuk nee. Ze was heel wispelturig en druk en aanhankelijk en aanrakerig.
Kusje d'ropquote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje erop?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik heb een rode tandafdruk rond mijn tepel.
Dat heeft dateding die nacht al gedaanquote:
Breng hem nou niet op ideenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin eerst maar met roepen dat je homo bent om vervolgens op een meet vrouwen half te verkrachten. Dan begin je wel op haar te lijken.
is haar hobby "biting " ?quote:
Ik kan dat beter.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft dateding die nacht al gedaan
Heb ik jou dat ooit aangedaan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken d'r verder niet, was er 'live' gelukkig niet bij toenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is haar hobby "biting " ?
k vind meisjes leuk die op hun profielpagina neerzetten dat ze als hobby biting hebben.
maar ik weet niet wat het is.
How can a social complete incapable person as you possible know that?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik jou dat ooit aangedaan?
[..]damned die spoiler faalde eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |