Als je een afrikaantje wat rijst toewerpt weigert die dat ook nietquote:Op zondag 1 juli 2012 22:02 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze kunnen van jou in ieder geval niet zeggen dat je een te hoge standaard heb, mannen, vrouwen, blank het maakt niet uit.
Ik ben knapper. En nu slotjequote:
Loka heeft ons beiden ontmoet, zij kan oordelen.quote:
Sorry, geen foto's.quote:
Flauwerikje!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft ons beiden ontmoet, zij kan oordelen.
[..]
Sorry, geen foto's.
Ik ben de minst lelijke.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is wel de minst lelijke van het stel.
Op zijn lengte na, is die gewoon geil.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is wel de minst lelijke van het stel.
Dan win jijquote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je neuken zo is het nu duidelijk
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neukenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.
Maar pinda is vrouw dat is heul andersquote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.
Wat is dan anders?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar pinda is vrouw dat is heul anders
Dat begrijp ik dan wel weer.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neuken
Maar zo oversekst als de tyfus.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar pinda is vrouw dat is heul anders
quote:
quote:
Eerst was ik positief verrast.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je neuken zo is het nu duidelijk
En was ik zielig.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neuken
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?quote:
Welke mannen dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Mannen die mij zouden doen: 3
Vrouwen doe mij zouden doen: 0
Gaat de goede kant op.
Wat ben je toch een hater.quote:
Ik heb jullie beiden ook ontmoet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sorry, geen foto's.
Die gedragen zich anders en uitte het anders.quote:
Ik heb iig niet het type man waar ze op valtquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst was ik positief verrast.
Toen las ik:
[..]
En was ik zielig.
Wel in het fobo straks.
[..]
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?
Die van TBBT?quote:
Ok. En?quote:
Nee, ze valt meer op chubbies.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb iig niet het type man waar ze op valt
Jammer dat jij niet van de herenliefde bent dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:27 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Mijn buurjongen, een FOK!ker, en nog een FOK!ker.
Ooit komt er een vrouw op mijn scorebord, ik hou hoop.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet van de herenliefde bent dan.
Ik ben ook chubbiequote:Op zondag 1 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. En?
[..]
Nee, ze valt meer op chubbies.
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst was ik positief verrast.
Toen las ik:
[..]
En was ik zielig.
Wel in het fobo straks.
[..]
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doen
Aiiiii wat pijnlijk dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen die Cristiano Ronaldo uitschakelt is een held.
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doen
Oh dan haak ik af.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij wil je troosten met zijn piemel.
Kom maar bij ome kaneel.quote:
Vissen hoeven heel geen lucht te happen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Visje visje kom eens voor wat lucht happen denkt deze reigert
Wat ben je toch ook een vuige cockblockerquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij wil je troosten met zijn piemel.
Zo ben ik niet heur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |