Ja man, straks zit je met een type Kore een pizza te eten.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou ook eerst een foto willen zien voordat ik over ga tot een date
Een watte? En geen pics graag.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:42 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja man, straks zit je met een type Kore een pizza te eten.
AL die homo's hebben wat 20/30 foto's op hun profiel staan in allerlei poses daar sta je dan met 3 foto's dus ik snap het welquote:Op zondag 1 juli 2012 21:42 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja man, straks zit je met een type Kore een pizza te eten.
Dat is een vrouwelijke FOK!ster en niet echt een schoonheid.quote:
Ik in de homofiele kutusers.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik hoor in de categorie bazige FOK!kers. Dank u wel.
Verzin er eentje die bij je pastquote:Op zondag 1 juli 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik weet niet zo goed in welke categorie ik val.
Flikker ik ben geen nicht!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Iedere serie heeft een nicht nodig.
Owww....keeeeequote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een vrouwelijke FOK!ster en niet echt een schoonheid.
Ik dacht dat je forever alone was?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik hoor in de categorie bazige FOK!kers. Dank u wel.
Beter dan nicht!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:47 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Iedere serie heeft een flikker nodig. Ook goed.
Als het over jezelf gaat goed natuurlijk.quote:
Ik zie de gelijkenis nu pas.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de geek in de serie.
[ afbeelding ]
Ik denk het ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het over jezelf gaat goed natuurlijk.
Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dat bepaalt de mate van bazigheid niet ja.
The Good, The Bad and The Tijnquote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
Wat ben ik? Ik ben niet zo goed in mijzelf te omschrijven
Hahahaquote:
Hoho, maar we hebben nog wel een hosselbaas nodig, ik had jou daarvoor gecast.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.
Ik zit er denk ik ook niet in.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.
Praat nooit over mijn voormalige job en dat is maar beter ookquote:Op zondag 1 juli 2012 21:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is The Bad dus, kijk hem een badass zijn.
I WANT MY OWN SHOW!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:51 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoho, maar we hebben nog wel een hosselbaas nodig, ik had jou daarvoor gecast.
Wie wat waar?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik vind het wel briljant dat die vent in het echt homo is, mind was blowen.
Je bent wel de knappe versie, man.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb al van 4 mensen gehoord dat ik er op lijk.
Nee... Er is te weinig vis in de vijver dus deze reiger moet keuzes maken helaasquote:Op zondag 1 juli 2012 21:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jullie homo's zijn net bakvissen, wispelturig.
Yupquote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik vind het wel briljant dat die vent in het echt homo is, mind was blowen.
Ze kunnen van jou in ieder geval niet zeggen dat je een te hoge standaard heb, mannen, vrouwen, blank het maakt niet uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee... Er is te weinig vis in de vijver dus deze reiger moet keuzes maken helaas
Mwah, ik denk niet dat ik lelijker of knapper ben dan Leonard.quote:
Fotoquote:Op zondag 1 juli 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat ik lelijker of knapper ben dan Leonard.
Als je een afrikaantje wat rijst toewerpt weigert die dat ook nietquote:Op zondag 1 juli 2012 22:02 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze kunnen van jou in ieder geval niet zeggen dat je een te hoge standaard heb, mannen, vrouwen, blank het maakt niet uit.
Ik ben knapper. En nu slotjequote:
Loka heeft ons beiden ontmoet, zij kan oordelen.quote:
Sorry, geen foto's.quote:
Flauwerikje!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft ons beiden ontmoet, zij kan oordelen.
[..]
Sorry, geen foto's.
Ik ben de minst lelijke.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is wel de minst lelijke van het stel.
Op zijn lengte na, is die gewoon geil.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is wel de minst lelijke van het stel.
Dan win jijquote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je neuken zo is het nu duidelijk
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neukenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.
Maar pinda is vrouw dat is heul andersquote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij droog? Zelfs Pinda is minder erg in tijden van droogte.
Wat is dan anders?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar pinda is vrouw dat is heul anders
Dat begrijp ik dan wel weer.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neuken
Maar zo oversekst als de tyfus.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar pinda is vrouw dat is heul anders
quote:
quote:
Eerst was ik positief verrast.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je neuken zo is het nu duidelijk
En was ik zielig.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Te lang ik zou zelfs met jou kunnen neuken
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?quote:
Welke mannen dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Mannen die mij zouden doen: 3
Vrouwen doe mij zouden doen: 0
Gaat de goede kant op.
Wat ben je toch een hater.quote:
Ik heb jullie beiden ook ontmoet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sorry, geen foto's.
Die gedragen zich anders en uitte het anders.quote:
Ik heb iig niet het type man waar ze op valtquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst was ik positief verrast.
Toen las ik:
[..]
En was ik zielig.
Wel in het fobo straks.
[..]
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?
Die van TBBT?quote:
Ok. En?quote:
Nee, ze valt meer op chubbies.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb iig niet het type man waar ze op valt
Jammer dat jij niet van de herenliefde bent dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:27 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Mijn buurjongen, een FOK!ker, en nog een FOK!ker.
Ooit komt er een vrouw op mijn scorebord, ik hou hoop.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet van de herenliefde bent dan.
Ik ben ook chubbiequote:Op zondag 1 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. En?
[..]
Nee, ze valt meer op chubbies.
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst was ik positief verrast.
Toen las ik:
[..]
En was ik zielig.
Wel in het fobo straks.
[..]
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doen
Aiiiii wat pijnlijk dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen die Cristiano Ronaldo uitschakelt is een held.
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doen
Oh dan haak ik af.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij wil je troosten met zijn piemel.
Kom maar bij ome kaneel.quote:
Vissen hoeven heel geen lucht te happen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Visje visje kom eens voor wat lucht happen denkt deze reigert
Wat ben je toch ook een vuige cockblockerquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij wil je troosten met zijn piemel.
Zo ben ik niet heur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |