Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dat bepaalt de mate van bazigheid niet ja.
The Good, The Bad and The Tijnquote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
Wat ben ik? Ik ben niet zo goed in mijzelf te omschrijven
Hahahaquote:
Hoho, maar we hebben nog wel een hosselbaas nodig, ik had jou daarvoor gecast.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.
Ik zit er denk ik ook niet in.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke. Ik zit denk ik niet in jouw serie. Te veel uiteenlopende karakters.
Praat nooit over mijn voormalige job en dat is maar beter ookquote:Op zondag 1 juli 2012 21:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is The Bad dus, kijk hem een badass zijn.
I WANT MY OWN SHOW!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:51 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoho, maar we hebben nog wel een hosselbaas nodig, ik had jou daarvoor gecast.
Wie wat waar?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik vind het wel briljant dat die vent in het echt homo is, mind was blowen.
Je bent wel de knappe versie, man.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb al van 4 mensen gehoord dat ik er op lijk.
Nee... Er is te weinig vis in de vijver dus deze reiger moet keuzes maken helaasquote:Op zondag 1 juli 2012 21:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jullie homo's zijn net bakvissen, wispelturig.
Yupquote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik vind het wel briljant dat die vent in het echt homo is, mind was blowen.
Ze kunnen van jou in ieder geval niet zeggen dat je een te hoge standaard heb, mannen, vrouwen, blank het maakt niet uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee... Er is te weinig vis in de vijver dus deze reiger moet keuzes maken helaas
Mwah, ik denk niet dat ik lelijker of knapper ben dan Leonard.quote:
Fotoquote:Op zondag 1 juli 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat ik lelijker of knapper ben dan Leonard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |