Hij doet het goed op verjaardagen en andere partijen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het blijft zo grappigIk zal er niet meer over beginnen
![]()
Dat is toch goed nieuws. Dates in het verschiet?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ik val ook op vrouwen
Ze schijnen ook op mij te vallen tegenwoordig, don't ask why
Zo maar eens werken, extra nachtdienst bleh
Al een gehad, komende week weerquote:Op zondag 1 juli 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch goed nieuws. Dates in het verschiet?
Werkse straks Faxman
quote:
Waarom zouden ze niet op je vallen, dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ik val ook op vrouwen
Ze schijnen ook op mij te vallen tegenwoordig, don't ask why
Zo maar eens werken, extra nachtdienst bleh
Het was wel het moment dat ik dacht "mijn liefdesleven is echt seriewaardig, tragischer kan niet"quote:
Vertel?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:31 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Het was wel het moment dat ik dacht "mijn liefdesleven is echt seriewaardig, tragischer kan niet"
Ik heb al een pilot geschreven.
Nou ik dacht als ik mijn liefdesleven nou projecteer op een vriendengroep van mijn leeftijd, waarbij letterlijk alles op alle mogelijk manieren fout gaat heb je best een goede comedy. Maar toen besefte ik me dat dat al bestond.quote:
We kunnen die groep ook hier oprichtenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:35 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nou ik dacht als ik mijn liefdesleven nou projecteer op een vriendengroep van mijn leeftijd, waarbij letterlijk alles op alle mogelijk manieren fout gaat heb je best een goede comedy. Maar toen besefte ik me dat dat al bestond.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:35 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nou ik dacht als ik mijn liefdesleven nou projecteer op een vriendengroep van mijn leeftijd, waarbij letterlijk alles op alle mogelijk manieren fout gaat heb je best een goede comedy. Maar toen besefte ik me dat dat al bestond.![]()
[ afbeelding ]
Datingsites.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Mensen die 5Km van je vandaan wonen en blijven mekkeren om foto's zodat ze je beter kunnen leren kennen.
Ik zou ook eerst een foto willen zien voordat ik over ga tot een datequote:Op zondag 1 juli 2012 21:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Mensen die 5Km van je vandaan wonen en blijven mekkeren om foto's zodat ze je beter kunnen leren kennen.
Ik heb er meerdere op mijn profiel staanquote:Op zondag 1 juli 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou ook eerst een foto willen zien voordat ik over ga tot een date
Van je pener?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere op mijn profiel staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |