Werkt voor mij meestal prima.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet praktisch niks van hosselen. Ik doe maar wat. Ik ben gewoon mezelf en soms lukt het, soms niet.
Met een lijntjequote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh niet zo veel interesse in theorieën hoe je schijnbaar vrouwen moet hosselen.
Zo hoort het ook. Het is geen bedrijfsmatig proces, zoals die mensen in dat topic bewerenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet praktisch niks van hosselen. Ik doe maar wat. Ik ben gewoon mezelf en soms lukt het, soms niet.
Jij bent dan ook de catch of the day, e'rryday.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Werkt voor mij meestal prima.![]()
Als ik niet al teveel mezelf ben.
De grootste fout die ik maak is het soort meisjes waar ik op val.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Het is geen bedrijfsmatig proces, zoals die mensen in dat topic beweren
Maar daar kun je in principe toch weinig aan veranderen? De meisjes waar je op valt?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de catch of the day, e'rryday.
[..]
De grootste fout die ik maak is het soort meisjes waar ik op val.
Als dat nu eens zou kunnen. Aan de andere kant geen idee waar ik nu precies op val.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar daar kun je in principe toch weinig aan veranderen? De meisjes waar je op valt?
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar daar kun je in principe toch weinig aan veranderen? De meisjes waar je op valt?
Ik ook niet. Ik hecht er verder ook niet te veel waarde aan om op "een type" te vallen of mannen onder een bepaald type neer te zetten.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat nu eens zou kunnen. Aan de andere kant geen idee waar ik nu precies op val.
Je voelt je eigenlijk een vrouw?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Ik denk dat ik in het verkeerde lichaam ben geboren.
Nee, maar de vrouwen waar ik op val, vallen ook op vrouwen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hecht er verder ook niet te veel waarde aan om op "een type" te vallen of mannen onder een bepaald type neer te zetten.
[..]
Je voelt je eigenlijk een vrouw?
Toch vind ik het soms wel lastig als iemand vraagt wat zoek je of op wat voor type val je.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hecht er verder ook niet te veel waarde aan om op "een type" te vallen of mannen onder een bepaald type neer te zetten.
Dat was toch alleen heloef?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwen waar ik op val, vallen ook op vrouwen.
Das kut.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwen waar ik op val, vallen ook op vrouwen.
Is het ook wel .quote:Op zondag 1 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch vind ik het soms wel lastig als iemand vraagt wat zoek je of op wat voor type val je.
Kom op nou, dat is maar een keer gebeurd.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was toch alleen heloef?![]()
Ik val op teveel vrouwen
Ik val ook op vrouwen maar vrouwen helaas niet zo op mij.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik val op teveel vrouwen
Maar het blijft zo grappigquote:Op zondag 1 juli 2012 21:18 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Kom op nou, dat is maar een keer gebeurd.
Ik niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:20 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik val altijd op vrouwen die op andere mensen vallen.
Ik deed het al voordat het hip was.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik val op teveel vrouwen
Dat is pijnlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik val op teveel vrouwen
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:20 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik val altijd op mannen die op andere mensen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |