Als het een fokmeet noemt krijg je moeilijkheden met Yvonnequote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Dus dit is een fbmeet en geen FOK!meet? Ik voorzie moeilijkheden
Batsen?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nooit het woord neuken gebruikt
Tssss.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze schijnen een mooi vondelpark te hebben, nu nog een psychotische negerin.
Geen neuken neequote:Op zondag 1 juli 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Een nummer hosselen geslaagd noemenVerder niks gebeurd?
quote:
Dudesssquote:
Vrouwen met vertrouwen zijn wel hawt.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een 06- nummer van een 28-jarigeDus ja.
[..]
Ik heb heul wel vertrouwen in mijzelf
Ik ben hawt, helll yeahquote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen met vertrouwen zijn wel hawt.
Alcohol + drugs (?) + te weinig slaapquote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen zonder vertrouwen. Ik kreeg hem laatst amper nog omhoog maar dat zou wel een combinatie van meerdere factoren zijn geweest
Niet omhoog krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen zonder vertrouwen. Ik kreeg hem laatst amper nog omhoog maar dat zou wel een combinatie van meerdere factoren zijn geweest
Je dacht aan je moeder?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet nu even je voorstellen dat ik je aanraak terwijl ik dit zeg.quote:
Te weinig slaap, veel te veel alcohol, ik had een andere chick gehosseld voor haar ogen en ze was niet kapot lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alcohol + drugs (?) + te weinig slaap
Spannendquote:Op zondag 1 juli 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je dacht aan je moeder?
[..]
Je moet nu even je voorstellen dat ik je aanraak terwijl ik dit zeg.
Gewoon op je bovenbeen.
Ja, dit is de outergame die voortkomt uit mijn innergame gebaseerd op mijn emoties.quote:
En dat moet dan dit effect op mij hebben of?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dit is de outergame die voortkomt uit mijn innergame gebaseerd op mijn emoties.
Ik gaf een beetje over in m´n mondquote:Op zondag 1 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dit is de outergame die voortkomt uit mijn innergame gebaseerd op mijn emoties.
Ik heb geen idee, ik snap geen donder van dat topic en de vage tekeningen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat moet dan dit effect op mij hebben of?
quote:
Met zinnige tekst graag.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap geen donder van dat topic en de vage tekeningen.
[..]![]()
Ik moet maar eens mijn eigen topic maken.
Oh gelukkigquote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap geen donder van dat topic en de vage tekeningen.
[..]![]()
Ik moet maar eens mijn eigen topic maken.
Ik weet praktisch niks van hosselen. Ik doe maar wat. Ik ben gewoon mezelf en soms lukt het, soms niet.quote:
Heb je het nog nooit gelezen? Ze zijn al bij het 14de deel geloof ik.quote:
Neuh niet zo veel interesse in theorieën hoe je schijnbaar vrouwen moet hosselen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet praktisch niks van hosselen. Ik doe maar wat. Ik ben gewoon mezelf en soms lukt het, soms niet.
[..]
Heb je het nog nooit gelezen? Ze zijn al bij het 14de deel geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |