Ik heb een toffe, maar rare MIquote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je het juist doen, dan raak je daar een beetje uit. Reis je met mij en twi mee, mag je in het midden lopen terwijl we beide een handje vasthouden en je zo tussen ons in heen en weer slingeren.
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaEn ik zou het serieus tof vinden als je ook kwam.
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je het juist doen, dan raak je daar een beetje uit. Reis je met mij en twi mee, mag je in het midden lopen terwijl we beide een handje vasthouden en je zo tussen ons in heen en weer slingeren.
Tsja, ik heb 'm niet geplanned, ik doe liever zaterdag ook. Moet haasten vanaf een ander feestje, dus hopelijk ben ik er om 20.00. Maar dat is voor mij goed genoegquote:Op zondag 1 juli 2012 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
op een vrijdag? doe dan zaterdag man. ik moet zaterdag werken, zondag niet.
Wie heeft 'm geplanned?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb 'm niet geplanned, ik doe liever zaterdag ook. Moet haasten vanaf een ander feestje, dus hopelijk ben ik er om 20.00. Maar dat is voor mij goed genoeg
Het was via facebook gegaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie heeft 'm geplanned?staat niet in op?
ohquote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was via facebook gegaan.Beetje jammer aan een kant.
Ik ook. Een met ijsjes en zoquote:
stevenmacquote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie heeft 'm geplanned?staat niet in op?
Ze schijnen een mooi vondelpark te hebben, nu nog een psychotische negerin.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Dus dit is een fbmeet en geen FOK!meet? Ik voorzie moeilijkheden
Wat een hartenbreker ben je ookquote:Op zondag 1 juli 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij de meet van gisteren heb ik een meisje achter gelaten.
Gelukkig heeft ze wel haar bedje gevonden.
Juist niet, nu hoeven we geen rekening te houden met wie er al dan niet achtergelaten wordt.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Het ging om een leuke avond. No strings attached.quote:
Pics van je O-face!quote:
Degene van mij met alle lekkere meiden uit het topic.quote:
Lekkere jongens in Amsterdam hosselen dat ging voor een meet met Kaneel en mijn vele concurrenten.quote:
En, geslaagd?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
Lekkere jongens in Amsterdam hosselen dat ging voor een meet met Kaneel en mijn vele concurrenten.
Flips had geen vertrouwen in zichzelf.quote:
Ik zag dat je een nummer gehosseld had. Pic van die kerel?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekkere jongens in Amsterdam hosselen dat ging voor een meet met Kaneel en mijn vele concurrenten.
Ik heb een 06- nummer van een 28-jarigequote:
Ik heb heul wel vertrouwen in mijzelfquote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips had geen vertrouwen in zichzelf.
En zoals het topic van Firefly ons leert, is dat erg belangrijk.
[..]
Ik zag dat je een nummer gehosseld had. Pic van die kerel?
Ik heb nooit het woord neuken gebruiktquote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja, je was geneukt door iemand met 28 toch?
Als het een fokmeet noemt krijg je moeilijkheden met Yvonnequote:Op zondag 1 juli 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Batsen?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nooit het woord neuken gebruikt
Tssss.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze schijnen een mooi vondelpark te hebben, nu nog een psychotische negerin.
Geen neuken neequote:Op zondag 1 juli 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Een nummer hosselen geslaagd noemenVerder niks gebeurd?
quote:
Dudesssquote:
Vrouwen met vertrouwen zijn wel hawt.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een 06- nummer van een 28-jarigeDus ja.
[..]
Ik heb heul wel vertrouwen in mijzelf
Ik ben hawt, helll yeahquote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen met vertrouwen zijn wel hawt.
Alcohol + drugs (?) + te weinig slaapquote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen zonder vertrouwen. Ik kreeg hem laatst amper nog omhoog maar dat zou wel een combinatie van meerdere factoren zijn geweest
Niet omhoog krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen zonder vertrouwen. Ik kreeg hem laatst amper nog omhoog maar dat zou wel een combinatie van meerdere factoren zijn geweest
Je dacht aan je moeder?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet nu even je voorstellen dat ik je aanraak terwijl ik dit zeg.quote:
Te weinig slaap, veel te veel alcohol, ik had een andere chick gehosseld voor haar ogen en ze was niet kapot lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alcohol + drugs (?) + te weinig slaap
Spannendquote:Op zondag 1 juli 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je dacht aan je moeder?
[..]
Je moet nu even je voorstellen dat ik je aanraak terwijl ik dit zeg.
Gewoon op je bovenbeen.
Ja, dit is de outergame die voortkomt uit mijn innergame gebaseerd op mijn emoties.quote:
En dat moet dan dit effect op mij hebben of?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dit is de outergame die voortkomt uit mijn innergame gebaseerd op mijn emoties.
Ik gaf een beetje over in m´n mondquote:Op zondag 1 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dit is de outergame die voortkomt uit mijn innergame gebaseerd op mijn emoties.
Ik heb geen idee, ik snap geen donder van dat topic en de vage tekeningen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat moet dan dit effect op mij hebben of?
quote:
Met zinnige tekst graag.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap geen donder van dat topic en de vage tekeningen.
[..]![]()
Ik moet maar eens mijn eigen topic maken.
Oh gelukkigquote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap geen donder van dat topic en de vage tekeningen.
[..]![]()
Ik moet maar eens mijn eigen topic maken.
Ik weet praktisch niks van hosselen. Ik doe maar wat. Ik ben gewoon mezelf en soms lukt het, soms niet.quote:
Heb je het nog nooit gelezen? Ze zijn al bij het 14de deel geloof ik.quote:
Neuh niet zo veel interesse in theorieën hoe je schijnbaar vrouwen moet hosselen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet praktisch niks van hosselen. Ik doe maar wat. Ik ben gewoon mezelf en soms lukt het, soms niet.
[..]
Heb je het nog nooit gelezen? Ze zijn al bij het 14de deel geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |