Wat jammerquote:
Mij, nakend.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar wat je allemaal tekent!
Dat is jammer, we hebben hier nog wel wat singles in de aanbieding die dat wel willen verhelpenquote:
Zeuren dat ik jouw input niet serieus neem, vind je het gek als ik dit soort dingen ziequote:Op zondag 1 juli 2012 19:33 schreef formerjellybean het volgende:
Hij valt op mij vanwege het tekenen geloof ik , het zou wel inderdaad heel vaag zijn als die op mijn personages valt .
En wij zijn natuurlijk weer niet bekend genoegquote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik teken met copic marker en ben nu eigenlijk aan het leren schetsen door tutorials via het net , het zijn een beetje anime achtige of disney achtige tekeningen en ik wil gaan leren dus ook portretten te maken van bijvoorbeeld bekende mensen .
quote:
Hm de vraag is een beetje of ik dat wel wil natuurlijk!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is jammer, we hebben hier nog wel wat singles in de aanbieding die dat wel willen verhelpen
Wat is een copic marker?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik teken met copic marker en ben nu eigenlijk aan het leren schetsen door tutorials via het net , het zijn een beetje anime achtige of disney achtige tekeningen en ik wil gaan leren dus ook portretten te maken van bijvoorbeeld bekende mensen .
Vrouwen die tekenen winden mij mateloos opquote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeuren dat ik jouw input niet serieus neem, vind je het gek als ik dit soort dingen zieJA , die jongen valt op je omdat je tekent
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen die tekenen winden mij mateloos op
Dat is waar.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]zeker
[..]
Hm de vraag is een beetje of ik dat wel wil natuurlijk!
Waarom in godsnaam.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen die tekenen winden mij mateloos op
Uitgerust?quote:
WTFquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende:
Man door het dolle na misgelopen date Een èckte Fok!date!
Ik was ook niet serieus. Ik hoopte op een originele reply.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer leer je nu eens dat je mij meestal niet al te serieus moet nemen
Ik start helemaal niksquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Jeej start het grote wie krijgt Evie zo ver topic![]()
Verdorie, gemiste kansquote:Op zondag 1 juli 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Ik hoopte op een originele reply.
Dat zijn stiften , maar dan op soort inktbasis. Ze worden vaak gebruikt voor manga tekeningen, je krijgt er hele mooie resultaten bijquote:
Wat een debielquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende:
Man door het dolle na misgelopen date Een èckte Fok!date!
Ah ja dit ken ik wel ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn stiften , maar dan op soort inktbasis. Ze worden vaak gebruikt voor manga tekeningen, je krijgt er hele mooie resultaten bij
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn stiften , maar dan op soort inktbasis. Ze worden vaak gebruikt voor manga tekeningen, je krijgt er hele mooie resultaten bij
Kwestie van tijdquote:Op zondag 1 juli 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen worden ook wel eens heel boos op mij maar er heeft nog niemand bedacht om op me in te rijden
het is heloef!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Die vent
Wanneer is het gebeurd? Hij zal vast een FOK!ban hebben waardoor die is gaan daten
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen worden ook wel eens heel boos op mij maar er heeft nog niemand bedacht om op me in te rijden
quote:
Ik ook niet, ik ben altijd heel braafquote:Op zondag 1 juli 2012 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is dat toch met Heloef en bans ?? Ik ben nog nooit geband
volgende:[/b]quote:
Jullie hebben dat gemist?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is dat toch met Heloef en bans ?? Ik ben nog nooit geband
[..]quote:
Wat is dit?quote:
Alles is weggehaald, een sc van 3 pagina´s. Iedereen die eraan mee deed heeft een ban. Dus heloef en DG ook, aangezien zij weer eens waren begonnenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik kreeg te horen dat het in feedback stond maar daar staat niks meer
Mea culpaquote:
Samenvatting in DM.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles is weggehaald, een sc van 3 pagina´s. Iedereen die eraan mee deed heeft een ban. Dus heloef en DG ook, aangezien zij weer eens waren begonnen
Nee, wel met skeeleren.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je al begonnen met 4x per week te squatten?
quote:
Gewoon het gebruikelijke kinderachtige gezeik, geen dm waardquote:
? wat nou weer?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles is weggehaald, een sc van 3 pagina´s. Iedereen die eraan mee deed heeft een ban. Dus heloef en DG ook, aangezien zij weer eens waren begonnen
Ook nog andere users?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een keer wat leuks. Too bad.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon het gebruikelijke kinderachtige gezeik, geen dm waard
Ik poste ook mee in de fb maar ik heb geen ban. Alleen DG en Heloef dacht ik?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, het is een kloon van heloef.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu wil je natuurlijk dat we vragen wat er is?
Ik verveel me en dit topic werkt er een beetje aan mee atmquote:Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu wil je natuurlijk dat we vragen wat er is?
Ga wat nuttigs doen danquote:Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik verveel me en dit topic werkt er een beetje aan mee atm
Goed wel, maar ik mis je. Weet je al of je vrijdag mee komt? We gaan als het goed is met de trein vanaf Leiden.quote:
Kijk uit, Royco is wel zo'n figuur die dat zou doen en daar nog een half jaar over door blijft vragenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Een echte man vraagt niet om foto's maar gaat er gewoon bij staan
Ik ben aan het werk dus je zult jezelf moeten inzepen, sorryquote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Een echte man vraagt niet om foto's maar gaat er gewoon bij staan
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk dus je zult jezelf moeten inzepen, sorry
Sssst, Evie kent me nog nietquote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit, Royco is wel zo'n figuur die dat zou doen en daar nog een half jaar over door blijft vragen
Wat, sta jij achter de bar te FOK!ken?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk dus je zult jezelf moeten inzepen, sorry
Ik weet nog niet of ik durf.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Goed wel, maar ik mis je. Weet je al of je vrijdag mee komt? We gaan als het goed is met de trein vanaf Leiden.
Ik heb niet geneukt gister.quote:
Met jou graagquote:Op zondag 1 juli 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een keer wat leuks. Too bad.
Neuken dan maar?
Ik dacht nog wat anderen, maar ik weet niet wie. Ik vind dat gezeur op elkaar nogal kinderachtig namelijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik poste ook mee in de fb maar ik heb geen ban. Alleen DG en Heloef dacht ik?
Gewoon meekomen vrijdag.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik durf.
Ik hoef niet te werken iig.
[..]
Ik heb niet geneukt gister.
Ga nou maar vrijdagquote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet geneukt gister.
Doe eens bier brengen dan?quote:
Er komen tot nu toe alleen maar leuke mensen en stevenmac. Zo eng is dat toch niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Er komen tot nu toe alleen maar leuke mensen en stevenmac. Zo eng is dat toch niet?
Ik weet niet eens wat ik eergisteren heb gedaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon meekomen vrijdag.
Eergisteren wel?
Kom jij ook?quote:
Ik heb zo'n periode dat het allemaal even tegenzit. Dan vind ik het heel moeilijk om dit soort dingen te doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Er komen tot nu toe alleen maar leuke mensen en stevenmac. Zo eng is dat toch niet?
Dan moet je het juist doen, dan raak je daar een beetje uit. Reis je met mij en twi mee, mag je in het midden lopen terwijl we beide een handje vasthouden en je zo tussen ons in heen en weer slingeren.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zo'n periode dat het allemaal even tegenzit. Dan vind ik het heel moeilijk om dit soort dingen te doen.
Is er weer een meet?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaEn ik zou het serieus tof vinden als je ook kwam.
op een vrijdag? doe dan zaterdag man. ik moet zaterdag werken, zondag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |