Kijk uit, Royco is wel zo'n figuur die dat zou doen en daar nog een half jaar over door blijft vragenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Een echte man vraagt niet om foto's maar gaat er gewoon bij staan
Ik ben aan het werk dus je zult jezelf moeten inzepen, sorryquote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Een echte man vraagt niet om foto's maar gaat er gewoon bij staan
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk dus je zult jezelf moeten inzepen, sorry
Sssst, Evie kent me nog nietquote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit, Royco is wel zo'n figuur die dat zou doen en daar nog een half jaar over door blijft vragen
Wat, sta jij achter de bar te FOK!ken?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk dus je zult jezelf moeten inzepen, sorry
Ik weet nog niet of ik durf.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Goed wel, maar ik mis je. Weet je al of je vrijdag mee komt? We gaan als het goed is met de trein vanaf Leiden.
Ik heb niet geneukt gister.quote:
Met jou graagquote:Op zondag 1 juli 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een keer wat leuks. Too bad.
Neuken dan maar?
Ik dacht nog wat anderen, maar ik weet niet wie. Ik vind dat gezeur op elkaar nogal kinderachtig namelijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik poste ook mee in de fb maar ik heb geen ban. Alleen DG en Heloef dacht ik?
Gewoon meekomen vrijdag.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik durf.
Ik hoef niet te werken iig.
[..]
Ik heb niet geneukt gister.
Ga nou maar vrijdagquote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet geneukt gister.
Doe eens bier brengen dan?quote:
Er komen tot nu toe alleen maar leuke mensen en stevenmac. Zo eng is dat toch niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Er komen tot nu toe alleen maar leuke mensen en stevenmac. Zo eng is dat toch niet?
Ik weet niet eens wat ik eergisteren heb gedaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon meekomen vrijdag.
Eergisteren wel?
Kom jij ook?quote:
Ik heb zo'n periode dat het allemaal even tegenzit. Dan vind ik het heel moeilijk om dit soort dingen te doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Er komen tot nu toe alleen maar leuke mensen en stevenmac. Zo eng is dat toch niet?
Dan moet je het juist doen, dan raak je daar een beetje uit. Reis je met mij en twi mee, mag je in het midden lopen terwijl we beide een handje vasthouden en je zo tussen ons in heen en weer slingeren.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zo'n periode dat het allemaal even tegenzit. Dan vind ik het heel moeilijk om dit soort dingen te doen.
Is er weer een meet?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaEn ik zou het serieus tof vinden als je ook kwam.
op een vrijdag? doe dan zaterdag man. ik moet zaterdag werken, zondag niet.quote:
Ik heb een toffe, maar rare MIquote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je het juist doen, dan raak je daar een beetje uit. Reis je met mij en twi mee, mag je in het midden lopen terwijl we beide een handje vasthouden en je zo tussen ons in heen en weer slingeren.
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaEn ik zou het serieus tof vinden als je ook kwam.
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je het juist doen, dan raak je daar een beetje uit. Reis je met mij en twi mee, mag je in het midden lopen terwijl we beide een handje vasthouden en je zo tussen ons in heen en weer slingeren.
Tsja, ik heb 'm niet geplanned, ik doe liever zaterdag ook. Moet haasten vanaf een ander feestje, dus hopelijk ben ik er om 20.00. Maar dat is voor mij goed genoegquote:Op zondag 1 juli 2012 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
op een vrijdag? doe dan zaterdag man. ik moet zaterdag werken, zondag niet.
Wie heeft 'm geplanned?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb 'm niet geplanned, ik doe liever zaterdag ook. Moet haasten vanaf een ander feestje, dus hopelijk ben ik er om 20.00. Maar dat is voor mij goed genoeg
Het was via facebook gegaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wie heeft 'm geplanned?staat niet in op?
ohquote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was via facebook gegaan.Beetje jammer aan een kant.
Ik ook. Een met ijsjes en zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |