Alles is weggehaald, een sc van 3 pagina´s. Iedereen die eraan mee deed heeft een ban. Dus heloef en DG ook, aangezien zij weer eens waren begonnenquote:Op zondag 1 juli 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik kreeg te horen dat het in feedback stond maar daar staat niks meer
Mea culpaquote:
Samenvatting in DM.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles is weggehaald, een sc van 3 pagina´s. Iedereen die eraan mee deed heeft een ban. Dus heloef en DG ook, aangezien zij weer eens waren begonnen
Nee, wel met skeeleren.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je al begonnen met 4x per week te squatten?
quote:
Gewoon het gebruikelijke kinderachtige gezeik, geen dm waardquote:
? wat nou weer?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles is weggehaald, een sc van 3 pagina´s. Iedereen die eraan mee deed heeft een ban. Dus heloef en DG ook, aangezien zij weer eens waren begonnen
Ook nog andere users?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een keer wat leuks. Too bad.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon het gebruikelijke kinderachtige gezeik, geen dm waard
Ik poste ook mee in de fb maar ik heb geen ban. Alleen DG en Heloef dacht ik?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, het is een kloon van heloef.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu wil je natuurlijk dat we vragen wat er is?
Ik verveel me en dit topic werkt er een beetje aan mee atmquote:Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu wil je natuurlijk dat we vragen wat er is?
Ga wat nuttigs doen danquote:Op zondag 1 juli 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik verveel me en dit topic werkt er een beetje aan mee atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |