Dat zijn stiften , maar dan op soort inktbasis. Ze worden vaak gebruikt voor manga tekeningen, je krijgt er hele mooie resultaten bijquote:
Wat een debielquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende:
Man door het dolle na misgelopen date Een èckte Fok!date!
Ah ja dit ken ik wel ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn stiften , maar dan op soort inktbasis. Ze worden vaak gebruikt voor manga tekeningen, je krijgt er hele mooie resultaten bij
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn stiften , maar dan op soort inktbasis. Ze worden vaak gebruikt voor manga tekeningen, je krijgt er hele mooie resultaten bij
Kwestie van tijdquote:Op zondag 1 juli 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen worden ook wel eens heel boos op mij maar er heeft nog niemand bedacht om op me in te rijden
het is heloef!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Die vent
Wanneer is het gebeurd? Hij zal vast een FOK!ban hebben waardoor die is gaan daten
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen worden ook wel eens heel boos op mij maar er heeft nog niemand bedacht om op me in te rijden
quote:
Ik ook niet, ik ben altijd heel braafquote:Op zondag 1 juli 2012 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is dat toch met Heloef en bans ?? Ik ben nog nooit geband
volgende:[/b]quote:
Jullie hebben dat gemist?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is dat toch met Heloef en bans ?? Ik ben nog nooit geband
[..]quote:
Wat is dit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |