Wat jammerquote:
Mij, nakend.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar wat je allemaal tekent!
Dat is jammer, we hebben hier nog wel wat singles in de aanbieding die dat wel willen verhelpenquote:
Zeuren dat ik jouw input niet serieus neem, vind je het gek als ik dit soort dingen ziequote:Op zondag 1 juli 2012 19:33 schreef formerjellybean het volgende:
Hij valt op mij vanwege het tekenen geloof ik , het zou wel inderdaad heel vaag zijn als die op mijn personages valt .
En wij zijn natuurlijk weer niet bekend genoegquote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik teken met copic marker en ben nu eigenlijk aan het leren schetsen door tutorials via het net , het zijn een beetje anime achtige of disney achtige tekeningen en ik wil gaan leren dus ook portretten te maken van bijvoorbeeld bekende mensen .
quote:
Hm de vraag is een beetje of ik dat wel wil natuurlijk!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is jammer, we hebben hier nog wel wat singles in de aanbieding die dat wel willen verhelpen
Wat is een copic marker?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik teken met copic marker en ben nu eigenlijk aan het leren schetsen door tutorials via het net , het zijn een beetje anime achtige of disney achtige tekeningen en ik wil gaan leren dus ook portretten te maken van bijvoorbeeld bekende mensen .
Vrouwen die tekenen winden mij mateloos opquote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeuren dat ik jouw input niet serieus neem, vind je het gek als ik dit soort dingen zieJA , die jongen valt op je omdat je tekent
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen die tekenen winden mij mateloos op
Dat is waar.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]zeker
[..]
Hm de vraag is een beetje of ik dat wel wil natuurlijk!
Waarom in godsnaam.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen die tekenen winden mij mateloos op
Uitgerust?quote:
WTFquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende:
Man door het dolle na misgelopen date Een èckte Fok!date!
Ik was ook niet serieus. Ik hoopte op een originele reply.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer leer je nu eens dat je mij meestal niet al te serieus moet nemen
Ik start helemaal niksquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Jeej start het grote wie krijgt Evie zo ver topic![]()
Verdorie, gemiste kansquote:Op zondag 1 juli 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Ik hoopte op een originele reply.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |